Belgisch limburg hequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
450 Limburgers, ik vond het al zo'n Nederlands/Vlaams vakantieplekje daar
Ohquote:
Das niet Belgisch Limburg? Maar al die mensen spraken toch vlaams? (ik heb hem een poosje terug op youtube gezien toen dat nog konquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]http://www.tvl.nl/nl/programmas/limburg-vandaag/
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die kinderen zijn nooit schattig geweesttwee hooligans zijn het
Geen idee, volgens mij vanaf een lengte van +-1.30/1.35 en dat is een kind pas vanaf 8...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
Mag een 4-jarige eigenlijk voor in de auto zitten???
True thatquote:Op zondag 27 maart 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweest
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagdquote:
Broes is echt geweldig, wat een dwingelotquote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagd
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Broes is echt geweldig, wat een dwingelot
het wordt een hele lastige, of hij wordt erg liefquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.
dat zekerquote:Maar tot die tijd is dit een geweldige leeftijd
kan het met me ook niet herinnerenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Spreekt Nicolas eigenlijk Frans met z'n moeder? Kan het niet herinneren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |