Waar het gras zonder Sam ook groeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen topic titel
Iemand een idee
Ik lig weer dubbel als ik aan schrikkende sam denkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!
quote:Het YouTube-account RealCo1981 is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
* Vlaamse Media Maatschappij
Is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ok nu weet ik wel een nieuwe topic titel
Waar de fam Pfaff op de centjes let
en dus geld wil zien voor herhalingen
Wel dat ze in beeld komenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
zeker en vast, daar hoef je toch niet op te hopen!
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
oh yeah, waar kan ik me inschrijven voor de jaarlijkse fandag?
echt en dan nog gek kijken als ie éen keer ziek wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
zie jean nog die rauwe braadworst naar binnenproppen, wat smerig was dat zeg!
Iemand moet het leeftijdsgem. omlaag halen toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |