Die was voor de buren toch?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
ah, de zelfgemaakte lasagna voorraad is op?
Ik kijk even niet in het topic en ineens staan er tal van postsquote:
quote:
dacht ik ook, die maakte Dave toch klaar.quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt?!
dacht dat die de vrieskist inging
ja me tooquote:
Maar ondertussen wel twee tafeltjes reserveert voor zijn schandknaapjesquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef TimeJumper het volgende:
Nicolas wil evolueren op het werk inplaats van evalueren
Een gele net zo als Driesquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
zou jean stiekem een zwembroek aan hebben?
Ik wil het altijd wel volgen maar vergeet het vaakquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel twee tafeltjes reserveert voor zijn schandknaapjes
Zodat ze lekker dichtbij zitten
Ik zit hier ook te tafelenquote:
vind je t gek?quote:
Yup! and I love it LYquote:
Calzone zonder paprikaquote:
*zap*quote:
Ik heb soms een klein beetje medelijden met haarquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vind je t gek?
zoals die rent en roept achter die kleinkinderen aan is toch geen doen?
en jean marie telt ook als (klein)kind eigenlijk
ah goeie tip.quote:
was niks mis mee, hij wilde dat de avond beter werd dan de avond daarvoor, dat ze zich daarin ontwikkelden, dus dat ze evolueerden in hun werkquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef TimeJumper het volgende:
Nicolas wil evolueren op het werk inplaats van evalueren
quote:
waar kan je die terugkijken?quote:Ik zat net nog de afleveringen van vorige week terug te kijken... want dat was ik vergeten
ze gaat bloed gevenquote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Waar vult Lindsey die vragenlijst voor in? Is nogal een bijzondere vragenlijst? Of gaat ze zich laten testen op een SOA oid?
You made it!quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Waar vult Lindsey die vragenlijst voor in? Is nogal een bijzondere vragenlijst? Of gaat ze zich laten testen op een SOA oid?
Die had ik opgenomen op mijn mediacenterdingvan upc, maar ik was het dus echt glad vergeten om die terug te kijken.quote:
Geeft niet, het is rustig dus je kunt op je gemakkie postenquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb wel 20 minuten aan een stuk moeten rennen, dus ik ben wel moeg.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Het deed me even denken aan het karretje van de paus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |