abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90530205
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef static het volgende:
Als ik het zo lees zit ik misschien wel fout. My bad. Kan gebeuren. Excuses als dat het geval is. Zit niet zo lekker in mijn velletje de laatste dagen.
Okee dit waardeer ik en begrijp ik, maar wat betekent dit concreet en hoe nu verder? Of moeten we even op Cinnamongirl wachten?
Een heer met stijl
pi_90627019
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Okee dit waardeer ik en begrijp ik, maar wat betekent dit concreet en hoe nu verder? Of moeten we even op Cinnamongirl wachten?
Excuses voor de verwarring, maar wat ik hier al eerder zei, lijkt ons het beste:

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.

Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd }:| :).

Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
  donderdag 30 december 2010 @ 14:14:07 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90627402
Ok, duidelijk, op één punt na.
Is het nou de bedoeling dat ik (bijvoorbeeld) een nieuw topic open voor actuele gtst of gaat deze weer open?
pi_90627709
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Marrije het volgende:
Ok, duidelijk, op één punt na.
Is het nou de bedoeling dat ik (bijvoorbeeld) een nieuw topic open voor actuele gtst of gaat deze weer open?
Ik heb dat topic gesloten, met als lapo:

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het spijt me zeer, maar deze gaat dicht. Het is nooit de bedoeling geweest van mij en Static om een topic toe te staan waarin over de historie van de serie wordt gepraat.
Zie ook m'n post in fb van 8 december, en mijn jongste post. Hetgeen in die post is gemeld is wat we beiden achter de schermen hadden besloten.
Helaas is er wat verwarring over geweest, en zijn er tegenstrijdige mod-berichten geplaatst. Als gevolg daarvan is dit topic geopend.
Helaas, gedane zaken nemen geen keer maar het lijkt ons nogmaals het beste om het langstlopende topic niet aan te raken of af te splitsen, en de mogelijkheid te bieden om een nieuw topic te openen, waarin alleen aktuele zaken omtrent de serie worden besproken.
Je mag een nieuw topic openen over GTST: aktuele zaken :)
  donderdag 30 december 2010 @ 14:27:03 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90628009
Je hebt het topic van Roos gesloten, dat oude tijden topic. Ik bedoel het topic dat Bartolhoen heeft geopend. Ja, je ziet bijna door de topics de soap niet meer ;)

-edit- misschien dan alleen nog even de TT verduidelijken?
pi_90629700
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Marrije het volgende:
Je hebt het topic van Roos gesloten, dat oude tijden topic. Ik bedoel het topic dat Bartolhoen heeft geopend. Ja, je ziet bijna door de topics de soap niet meer ;)

Bartolhoen? :D

Allereerst Cinnamongirl bedankt voor je reactie ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Je mag een nieuw topic openen over GTST: aktuele zaken :)
Zoals Marrije al zei, er was inderdaad zo een topic geopend over alleen het heden: GTST Seizoen 21 #1, als dit weer open zou kunnen? ;)
Een heer met stijl
  donderdag 30 december 2010 @ 15:06:04 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90629909
_O- Dat was niet eens met opzet :D Gewoon de v vergeten of te licht aangeraakt :7
pi_90630363
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Marrije het volgende:

Inderdaad, wat een zooitje was 't geworden! En och, dat topic van Roos moest sowieso dicht!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bartolhoen? :D

Allereerst Cinnamongirl bedankt voor je reactie ^O^

[..]

Zoals Marrije al zei, er was inderdaad zo een topic geopend over alleen het heden: GTST Seizoen 21 #1, als dit weer open zou kunnen? ;)
..en dit topic is nu weer open! Volgens mij is nu alles 'goed' zo!

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamongirl op 30-12-2010 15:24:03 ]
pi_90631173
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een zooitje was 't geworden! En och, dat topic van Roos moest sowieso dicht!

[..]

..en dit topic is nu weer open! Volgens mij is nu alles 'goed' zo!
Bedankt ^O^
Een heer met stijl
pi_90631455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
_O- Dat was niet eens met opzet :D Gewoon de v vergeten of te licht aangeraakt :7
Maakt niet uit hoor, kon er wel om lachen ;)
Een heer met stijl
pi_90633340
Bedankt voor de duidelijkheid, vind het wel jammer dat mijn topic dicht moet.
Er is geen mogelijkheid om het topic te heropenen, voor de users die er behoefte aan hebben?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90635114
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef roos85 het volgende:
Bedankt voor de duidelijkheid, vind het wel jammer dat mijn topic dicht moet.
Er is geen mogelijkheid om het topic te heropenen, voor de users die er behoefte aan hebben?
Die users zijn er volgens mij nooit geweest, posten over vroeger gebeurde altijd in de centrale topics. Er is nu alleen wel een aantal users die geen behoefte heeft om over het verleden te praten, zij kunnen nu in een topic posten waar dat niet gebeurd als ze het niet trekken in de centrale reeks.
Een heer met stijl
pi_90637143
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die users zijn er volgens mij nooit geweest, posten over vroeger gebeurde altijd in de centrale topics. Er is nu alleen wel een aantal users die geen behoefte heeft om over het verleden te praten, zij kunnen nu in een topic posten waar dat niet gebeurd als ze het niet trekken in de centrale reeks.
vandaar ook deze reactie

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, erg leuk dat er nu een topic is over de 'gouden' jaren van de serie. Als iedereen elkaar met respect zou behandelen (wat af en toe niet gebeurt in het centrale topic) is dit een leuk idee. Ik ben voor!
en nog even edit: dat er mensen van de oude garde er geen behoefte aan hebben, betekent niet dat er helemaal geen behoefte is.
spreek gewoon voor jezelf

[ Bericht 5% gewijzigd door roos85 op 30-12-2010 17:30:09 ]
pi_90637656
De TT's zijn totaal niet duidelijk zo. Willen jullie dat nog even aanpassen?
Noot noot.
pi_90637812
Is het een idee om net als in Film,TV&Radio tabs te gebruiken?
Bijv. een tab Soaps en een tab showbizz&sterren? dat maakt het misschien iets overzichtelijker
  donderdag 30 december 2010 @ 17:47:22 #91
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90638178
Nope. :)

Heeft helemaal niet met de titels te maken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_90638787
Op wie reageer je nou :P ?
Noot noot.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:10:53 #93
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90639167
Niet op jou, anders had ik je wel gequote. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_90641137
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

vandaar ook deze reactie

[..]

en nog even edit: dat er mensen van de oude garde er geen behoefte aan hebben, betekent niet dat er helemaal geen behoefte is.
spreek gewoon voor jezelf
Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatie :)
Een heer met stijl
pi_90721798
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatie :)
Ik kan me inderdaad vinden in de huidige situatie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 03:25:48 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91976301
catwaezle duikt weer op in de gtst topic´s
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:55:21 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91981066
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2011 @ 11:31:13 #98
22592 crew  Ole
pi_91982305
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?

Vanessa gaat weer moederen
vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topic :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_91986626
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Ole het volgende:

[..]

vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topic :?
Idd vreemd! Ik heb het gemeld.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:00:59 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_91993079
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?

Vanessa gaat weer moederen
Dat bericht is verzoek verwijderd.

quote:
Rectificatie Telegraaf in Breukhoven-zaak

De Telegraaf heeft het artikel 'Liet Constanza kindjes stelen' gerectificeerd. Dit op last van de advocaten van Hans Breukhoven.

Volgens De Telegraaf zouden de kleinkinderen van Conny Breukhoven betrokken zijn bij de inbraak in de villa van Hans Breukhoven. De krant plaatste zaterdag een rectificatie.

"In De Telegraaf van donderdag 20 januari 2011, hebben wij een artikel geplaatst, genaamd 'Liet Constanza kindjes stelen', waarin wij de suggestie hebben gewekt dat de kleinkinderen van de heer Breukhoven betrokken zouden zijn bij een inbraak bij de heer Breukhoven. Deze suggestie vindt onvoldoende steun in de feiten. Wij hadden deze suggestie dan ook niet mogen wekken. Middels dit bericht rectificeren wij het genoemde artikel."

Conny en Hans hadden de krant gesommeerd het gewraakte artikel te rectificeren en te verwijderen van de website.

De dochter en schoonzoon van Hans en Conny werden op 31 december aangehouden op verdenking van het leegroven van de kluis van Hans in zijn Wassenaarse villa. De raadkamer van de rechtbank in Den Haag bepaalde donderdag dat Constanza's voorarrest met dertig dagen wordt verlengd. Ook werd er een derde verdachte opgepakt in het buitenland. Het zou gaan om een 28-jarige man uit Zaltbommel die verdacht wordt van witwaspraktijken.

"Hans en ik durven nog niet eens tegen elkaar te zeggen: zou het zo zijn? We durven het niet uit te spreken", aldus de diva eerder in RTL Boulevard. "Als het niet zo is dan staat zo'n meisje die moeder is van twee kinderen bekend als dief, terwijl we nog geen zekerheid hebben. Mijn moederhart geeft het graag de twijfels."
http://www.rtl.nl/%28/act(...)icatie_telegraaf.xml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')