abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89377402
Conny Breukhoven wordt weer moeder
Conny Breukhoven (59) heeft een opvallende onthulling gedaan. Ze neemt de zorg van haar twee kleindochters op zich.

Het gaat om kleindochters Soraya (3) en Sammy (2). Hun moeder Constanza woont samen met haar man in België, maar is momenteel op zoek naar een ander huis. Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.

Conny vertelt in Shownieuws: "Kinderen horen stabiliteit te hebben. Het is de bedoeling dat ze bij mij de lagere school zullen doorlopen. Sowieso haalt ze hen in het weekend op en hun vader ook."

Ondertussen gaat het beter met de kleine Soraya, die deze week met buikpijn en koorts werd opgenomen. Wat ze precies mankeerde moeten de tests nog uitwijzen. Conny: "We zijn heel blij. Ze heeft geen koorts meer en mag gewoon weer naar buiten. We waren heel erg ongerust."

bron: telegraaf

Beetje bizar, gaat Conny nu de kids opvoeden. Ze lag toch jaren overhoop met deze dochter?
  woensdag 1 december 2010 @ 11:24:22 #2
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89377580
Onbegrijpelijk.
En wat slecht voor je is.
pi_89377606
Zal wel meer aan de hand zijn anders ga je de kinderen niet permanent in huis nemen. :') Ouders die elkaar de tent uitvechten of iets dergelijks, ik heb ook zulke buren gehad. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89377738
tokkies met geld
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_89382969
Welke ouders doen hun kinderen nou weg voor een paar jaar, dan ben je toch wel redelijk gestoord. 3 en 2, en ze gaan de hele lagere school doorlopen bij oma...
Waarom verhuizen die halve zolen dan niet gewoon naar Nederland. Onbegrijpelijk...
pi_89387981
Stabiliteit bij Conny _O-
  woensdag 1 december 2010 @ 15:36:42 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89388136
Alsof het een huisdier betreft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 december 2010 @ 18:21:31 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89395305
Nou ja beter zo dan dat ze zwanger is.
pi_89395395
quote:
Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.
3 en 2 jaar hè? Over welke kansen hebben we het precies? We hebben het over België hè, niet Nigeria hè?
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 december 2010 @ 22:17:10 #10
22592 crew  Ole
pi_89408084
Misschien is Con toch een beetje in de war..
quote:
Hans Breukhoven wilde weer met Connie trouwen
Uitgegeven: 29 november 2010 13:28
Laatst gewijzigd: 29 november 2010 13:50

AMSTERDAM - Hans Breukhoven heeft zijn ex-vrouw een paar keer opnieuw ten huwelijk gevraagd. Dat beweert Connie althans. Het stel scheidde vorig jaar na een huwelijk van 22 jaar.
Op Radio 2 werd Connie gevraagd naar haar antwoord als Hans haar nog een keer ten huwelijk zou vragen. "Dat heeft hij al een paar keer gedaan", onthulde de zangeres, die in totaal vier keer trouwde. "Het antwoord is nee."

De zangeres heeft wel een verklaring voor de aanzoeken. "Ik denk dat je pas iets mist als je het niet meer hebt. Hij dacht waarschijnlijk: die gaat toch niet weg."

Hans en Connie gingen vorig jaar uit elkaar omdat Hans er een minnares op nahield. Momenteel gaat het de 59-jarige Connie naar eigen zeggen voor de wind.

"Ik ben erg gelukkig. Echt yin en yang. Het heeft een tijdje geduurd, maar ik ben weer blij met mijn leven." Onlangs bracht ze een jazz-cd uit, Just Conny. "Het is alsof ik mijn hart heb geopend."

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 december 2010 @ 22:19:39 #11
22592 crew  Ole
pi_89408237
Morgen trouwens een op AT5 een interview van Awick met haar. Ik zag al in een voorstukje dat ze er héél eng uitziet! Ze krijgt echt Catwoman- ogen :Y
pi_89411099
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Ole het volgende:
Morgen trouwens een op AT5 een interview van Awick met haar. Ik zag al in een voorstukje dat ze er héél eng uitziet! Ze krijgt echt Catwoman- ogen :Y
"Maar echt alleen maar natuurlijke middelen hoor die ik gebruik...voor mij geen plastische chirurgie" :{w .....ja, ja }:|
Optimist tot in de kist
  woensdag 1 december 2010 @ 23:09:33 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_89411255
Mooi mens, echt familiepersoon. Goed dat ze dit doet :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_89413825
quote:
Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Conny Breukhoven (59) heeft een opvallende onthulling gedaan. Ze neemt de zorg van haar twee kleindochters op zich.

Het gaat om kleindochters Soraya (3) en Sammy (2). Hun moeder Constanza woont samen met haar man in België, maar is momenteel op zoek naar een ander huis. Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.

Conny vertelt in Shownieuws: "Kinderen horen stabiliteit te hebben. Het is de bedoeling dat ze bij mij de lagere school zullen doorlopen. Sowieso haalt ze hen in het weekend op en hun vader ook."

Ondertussen gaat het beter met de kleine Soraya, die deze week met buikpijn en koorts werd opgenomen. Wat ze precies mankeerde moeten de tests nog uitwijzen. Conny: "We zijn heel blij. Ze heeft geen koorts meer en mag gewoon weer naar buiten. We waren heel erg ongerust."

Beetje bizar, gaat Conny nu de kids opvoeden. Ze lag toch jaren overhoop met deze dochter?
Huh, bij Carlo en Irene dacht ik dat ze zondag zei dat haar dochter met de 2 kleinkinderen bij haar kwamen wonen :D niet alleen de kleinkinderen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89416594
Binnenkort zien we vast wel de foto's van het kerstdiner bij haar thuus toch?
pi_89422808
Maar dat is toch de dochter die samen met zoonlief Con ging chanteren met wat tapes?
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de schoonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven. :o Hoe heet ze nu eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 02-12-2010 11:51:53 ]
Go hard or go home
pi_89422980
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Maar dat is toch de dochter die samen met zoonlief Con ging chanteren met wat tapes?
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de choonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven. :o Hoe heet ze nu eigenlijk?
ze had de achternaam van Hans toch aangehouden? :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89423499
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de schoonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven. :o Hoe heet ze nu eigenlijk?
Conny van Nessa volgens mij.
Screw them.
We're going home.
pi_89423693
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:06 schreef CarOnline het volgende:

Ja, natuurlijk! :D
Weet je, vroeger toen ik 10 was had ik nog echt niks aan tet hè. Toen waren het pas echte nieten. Maar ik fietste zo in de buurt met mijn nieten en ik fietste langs een jongen en die riep:"VANESSA!!" naar me. Daar zat ik op mijn fietsje, pikzwart haar en geen tieten. :') Ik weet zijn naam nog wel, ik ga hem facebooken en dan schrijf ik:"HANS!" op z'n wall.
Go hard or go home
pi_89423864
quote:
Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Weet je, vroeger toen ik 10 was had ik nog echt niks aan tet hè. Toen waren het pas echte nieten. Maar ik fietste zo in de buurt met mijn nieten en ik fietste langs een jongen en die riep:"VANESSA!!" naar me. Daar zat ik op mijn fietsje, pikzwart haar en geen tieten. :') Ik weet zijn naam nog wel, ik ga hem facebooken en dan schrijf ik:"HANS!" op z'n wall.
Wrijf het er maar in dat je niks op mn wall kan zetten :'(
Ik snap niet waarom niet, trouwens.

Maar eh dat je dat nog weet! Dat is like 103 jaar geleden! :D
Haha toen fietste je al, met je nieten :D

En does PMmen!
Screw them.
We're going home.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 december 2010 @ 14:11:02 #21
22592 crew  Ole
pi_89474905
pi_89474972
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Geweldig _O-
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:44:29 #23
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89476442
quote:

[..]

:D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:54:25 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89476865
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef Ole het volgende:
filmpje

Ja ze is over hans heen hoor!

Maar ze heeft wel een video-clip samengesteld met oude romantische beelden van Hans en haar.
pi_89506545
OMG, die breedbekkikker en die ogen, wat erg, ziet ze dat nou zelf niet?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 december 2010 @ 04:41:21 #26
22592 crew  Ole
pi_89508476
erger nog: er komt een deel 2!
pi_89508812
Ze begint steeds meer op die catwoman uit Amerika te lijken, ook iets te enthousiast bij de plastische chirurg geweest.
  zondag 5 december 2010 @ 16:55:52 #28
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89554690
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Ole het volgende:
Ja dat van die ogen viel mij ook op ..Toen ze van de week bij Paul de Leeuw was..Verschrikkelijk zeg! :r
  zondag 5 december 2010 @ 16:58:14 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89554766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Conny Witteman heet ze eigenlijk.
pi_89628916
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:

Jullie kijken niet verder dan je neus lang is. :{
Ik denk eerder dat Conny zo een beetje haar schuldgevoelens,welke deze ook moge zijn, probeert goed te maken door zo te handelen. :Y
Veel ouders die zakelijk altijd in de weer zijn willen weleens de opvoeding van hun kinderen verwaarlozen en proberen dan op latere leeftijd dit weer enigszins recht te zetten,zo ook Cony dus.
daarbij heeft ze nu tijd te over als gescheiden vrouw. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 december 2010 @ 13:10:25 #31
22592 crew  Ole
pi_89629180
pi_89709959
quote:

[..]

wat Conny van Nessa _O- _O- _O-

'' Vanessa'' was haar artiestennaam niet '' van Nessa'' _O- _O- _O-
  donderdag 9 december 2010 @ 10:18:29 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89709985
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:

Joh!!!
  donderdag 9 december 2010 @ 10:23:03 #34
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89710109
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:

[..]

:o

De schellen vallen me hier van de ogen! :o :o

:')
pi_89710154
tja blijkbaar zijn er mensen die denken dat ze Conny van Nessa heet :') :') :')
  donderdag 9 december 2010 @ 10:25:33 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89710194
Nee,blijkbaar zijn er mensen die overduidelijke grappen niet van serieuze comments kunnen onderscheiden.
  donderdag 9 december 2010 @ 10:27:16 #37
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89710239
Ze woont in een soort plastic bunker... :?
pi_89710422
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef sherezade het volgende:
tja blijkbaar zijn er mensen die denken dat ze Conny van Nessa heet :') :') :')
Dat je daar serieus intrapt :') :') :')
  Admin donderdag 9 december 2010 @ 10:37:56 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89710546
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef rubje het volgende:

[..]

Jullie kijken niet verder dan je neus lang is. :{
Ik denk eerder dat Conny zo een beetje haar schuldgevoelens,welke deze ook moge zijn, probeert goed te maken door zo te handelen. :Y
Veel ouders die zakelijk altijd in de weer zijn willen weleens de opvoeding van hun kinderen verwaarlozen en proberen dan op latere leeftijd dit weer enigszins recht te zetten,zo ook Cony dus.
daarbij heeft ze nu tijd te over als gescheiden vrouw. :Y
Oké, ik ga toch eens wat positiefs over haar zeggen.
Dat deed ik al voor Conny/Hans Gate.
Wat ze gedaan heeft voor haar zusje heeft m'n diepste respect, ook de manier waarop ze het heel normaal vindt om voor anderen te zorgen, ook in hun ellendigste momenten.
Dat ze dus nu de zorg van die kleine kinderen op zich neemt verbaast me dus niets, en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.
En ja, ik geloof dat Conny het type vrouw is die gewoon vindt dat ze moet zorgen, de kleinkinderen zijn familie, ook al heeft ze wat voor ellende met haar kinderen gehad, ze zal er toch voor op de bres springen.
En nee, ik geloof ook niet dat ze over Hans heen is, denk ook niet dat ze dat ooit zal zijn.

Zo, ik ben vóór Conny :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89710583
quote:
Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:

[..]

Meen je dat nou :?

:')
Screw them.
We're going home.
pi_89710786
Yvonne, je voelt gewoon mee met dat ene oog dat steeds hoger op haar voorhoofd gaat zitten.

Wat me altijd wel opvalt in interviews is dat ze gewoon wel humor heeft en dat ze echt een loeder in a good way is want ze doet het smerig grappig.
Go hard or go home
pi_89710870
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.

Die zullen wel in scheiding liggen was mijn eerste gedachte toen het bericht uit kwam.
  donderdag 9 december 2010 @ 10:49:57 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89710906
quote:

[..]

Wat ze gedaan heeft voor haar zusje heeft m'n diepste respect, ook de manier waarop ze het heel normaal vindt om voor anderen te zorgen, ook in hun ellendigste momenten.
Dat ze dus nu de zorg van die kleine kinderen op zich neemt verbaast me dus niets, en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.
En ja, ik geloof dat Conny het type vrouw is die gewoon vindt dat ze moet zorgen, de kleinkinderen zijn familie, ook al heeft ze wat voor ellende met haar kinderen gehad, ze zal er toch voor op de bres springen.
En nee, ik geloof ook niet dat ze over Hans heen is, denk ook niet dat ze dat ooit zal zijn.

Rob heeft het ezeltje ook nooit geschopt en toch is hij de SHO-pineut. Nee, niet de goede dingen tellen, maar de slechte. Con is een ex-prostituée die talloze mensen heeft bedonderd met haar nep-cosmetica, die haar kinderen smoorde in haar bezitdrang (Ik heb ze toch eerlijk gekocht??) en die leeft in haar plastic cocon waar geen onvertogen woord mag vallen. Dat is voor ons alleen maar vermakelijk natuurlijk, maar om er nou meteen team Con van te worden... dat is mij persoonlijk een neusbrug te ver.
pi_89716231
quote:

[..]

Het is ook lovenswaardig dat ze voor haar kleinkinderen gaat zorgen. Maar die ouders, dat vind ik wel een stel halve zolen.
  Admin donderdag 9 december 2010 @ 13:26:22 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89716304
[quote]99s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Duderella het volgende:

[..]

Rob heeft het ezeltje ook nooit geschopt en toch is hij de SHO-pineut. Nee, niet de goede dingen tellen, maar de slechte. Con is een ex-prostituée die talloze mensen heeft bedonderd met haar nep-cosmetica, die haar kinderen smoorde in haar bezitdrang (Ik heb ze toch eerlijk gekocht??) en die leeft in haar plastic cocon waar geen onvertogen woord mag vallen. Dat is voor ons alleen maar vermakelijk natuurlijk, maar om er nou meteen team Con van te worden...

Ik ben ook geen team Connie, dat is nou ook weer overdreven heur.
En verder is het uiteraard bijna kerst * snik
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 9 december 2010 @ 13:27:07 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89716333
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Yvonne, je voelt gewoon mee met dat ene oog dat steeds hoger op haar voorhoofd gaat zitten.
[ afbeelding ]
Wat me altijd wel opvalt in interviews is dat ze gewoon wel humor heeft en dat ze echt een loeder in a good way is want ze doet het smerig grappig.
Het is een bitch met humor, en dat oog _O-

donderdag 9 december 2010 @ 18:36:30 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_89729258
Connie in RTL Boulevard straks :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_89733281
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
Nee,blijkbaar zijn er mensen die overduidelijke grappen niet van serieuze comments kunnen onderscheiden.
:') :') wat een humor dan zeg
  donderdag 9 december 2010 @ 22:06:23 #49
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_89739671
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') :') wat een humor dan zeg
Het is humor dat jij er vol bent ingetrapt.
pi_89741768
*O* *O* *O*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 16:38:45 #51
22592 crew  Ole
pi_89922776
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 16:54:11 #52
22592 crew  Ole
pi_89923320
  Admin dinsdag 14 december 2010 @ 17:03:08 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89923697
Wat is het toch ook een boerentrien die nanninga, je ziet 'r zo tussen de koei'n loei'n

dinsdag 14 december 2010 @ 17:11:08 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89924009
pi_89924168
quote:
Constanza wilt misschien op een Cruise gaan werken, NOU komt de aap uit de mouw _O-

"Dus oma hier heb je de kids, ik ga wat anders doen" :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:19:00 #56
22592 crew  Ole
pi_89924323
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat is er met dat spuitje? :?
Het is nogal een lang interview... ben nog bezig
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:19:44 #57
22592 crew  Ole
pi_89924352
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Constanza wilt misschien op een Cruise gaan werken, NOU komt de aap uit de mouw _O-

"Dus oma hier heb je de kids, ik ga wat anders doen" :')
"Kroezen" en dan kan je je kids niet meenemen :N Maar als ze 12 zijn moeten ze weer naar moeders hoor! :Y
pi_89924390
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Ole het volgende:

[..]

"Kroezen" en dan kan je je kids niet meenemen :N Maar als ze 12 zijn moeten ze weer naar moeders hoor! :Y
_O-
En ik dacht dat ze misschien ging scheiden, maar het is echt puur egoïsme _O-
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:24:15 #59
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89924534
Waarom willen vrouwen toch almaar een schip op tegenwoordig?

Is dat het nieuwe 'Vind jezelf in India' of zo?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:26:15 #60
22592 crew  Ole
pi_89924614
Ik krijg ook niet de indruk dat haar vriend/man meegaat
pi_89924671
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Ole het volgende:
Ik krijg ook niet de indruk dat haar vriend/man meegaat
Oh dus wél mijn scheiding en óók die cruise :o
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:29:16 #62
22592 crew  Ole
pi_89924735
Wat ziet haar hals er trouwens eng uit van zo dichtbij :X
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:30:38 #63
22592 crew  Ole
pi_89924805
Ze zijn pas 2,5 en 3,5
  Admin dinsdag 14 december 2010 @ 17:36:25 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89925060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Duderella het volgende:
Waarom willen vrouwen toch almaar een schip op tegenwoordig?

Is dat het nieuwe 'Vind jezelf in India' of zo?

Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2010 @ 17:37:07 #65
22592 crew  Ole
pi_89925090
Wijntje erbij dames?
pi_89925104
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Ole het volgende:
Ze zijn pas 2,5 en 3,5
Ja -O-
pi_89925155
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef Ole het volgende:
Ik moest ff opnieuw kijken _O-

En ja, hoe strak je je kop ook kan laten trekken, je nek verraadt je echt leeftijd áltijd :D Net als je handen.
  Admin dinsdag 14 december 2010 @ 17:42:28 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89925300
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef Ole het volgende:
Die van Nanninga niet dan?
Van die 2 vind ik Nanninga het engst.

pi_89925359
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Naar Nanninga kan ik wel een uur kijken, dat hoofd, die ogen, wat een parel _O-
  Admin dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:46 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89925451
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Naar Nanninga kan ik wel een uur kijken, dat hoofd, die ogen, wat een parel _O-
Die ogen vind ik zó enorm eng!

dinsdag 14 december 2010 @ 17:47:47 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89925525
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:

Ja echt wel :Y
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:51:33 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89925662
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja ik ook!

Hier steekt Van Essa toch reuze, knap, intelligent én geestig bij af zeg.
Als deze twee ooit bonje krijgen, ben ik team Con. :Y
pi_89930207
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook _O-
  woensdag 15 december 2010 @ 10:15:56 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89949314
Ik denken dat er een diepe gedachte achter de naamsverandering zat ... was de website gewoon al bezet :') .
  Moderator / Miss SHO maandag 20 december 2010 @ 12:28:36 #75
22592 crew  Ole
pi_90170658
quote:
HUMOR! Connie Breukhoven wilde als schoonmaakster aan de slag
Dit bericht is geplaatst op 20-12-2010 om 01:00:00
Connie Breukhoven heeft overwogen om vrijwilligerswerk te gaan doen in een derdewereldland. De diva dacht aan werken in een kindertehuis of als chauffeur en zelfs aan een baantje als schoonmaakster. maar ze deed het toch maar niet uit angst dat de media haar niet serieus zouden nemen...
Schoonmaakster?!Breukhoven wilde vooral graag nuttig werk doen voor hulpbehoevenden. De zorg voor haar kleinkinderen hield de zangeres uiteindelijk thuis.

"Eerst wilde ik per se naar de derde wereld vertrekken, emigreren", legt Connie vandaag in het AD uit. "Mensen kennen mijn betrokkenheid daarbij waarschijnlijk niet, toch wil ik me voor de goede zaak inzetten. Het maakt niet uit wat. Ik ben altijd multi-inzetbaar."

"Het is een enorme stap en wanneer je dat doet, krijg je wel de ogen van de pers in je rug: ze houdt het vast maar een jaartje vol", vertelt de 59-jarige blondine. Ze was vastbesloten het tegendeel te bewijzen, maar het liep anders dan verwacht. Breukhoven nam de zorg voor haar kleinkinderen op zich.

De peuters Semmy en Soraiya wonen bij Connie in huis, omdat dochter Constanza is verhuisd maar haar kinderen hun school in Amsterdam wil laten afmaken. "Bezorgde vriendinnen zeiden: waar begin je aan? Maar wie van mijn leeftijd krijgt er nu twee kindjes in zijn schoot geworpen en staat ineens weer midden in het leven?"

pi_90172726
Echt he.... "de kinderen hun school in Amsterdam laten afmaken.." Die kinderen zijn nog peuters! Wat ontzettend zielig voor die kleintjes, hun ouders geven blijkbaar niets om ze. Zo zie je maar weer dat veel geld geen klasse koopt.
pi_90185975
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:28 schreef Ole het volgende:

[..]

ze doet ook van alles om in the picture te blijven....who cares
Dat ze gaat en niet meer terug komt
pi_90200116
Gister was ze bij Harry Mens, ging ze zingen. Prachtig, ik heb in tijden niet zo gelachen!
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 09:04:20 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90221560
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Grunsfan het volgende:
Echt he.... "de kinderen hun school in Amsterdam laten afmaken.." Die kinderen zijn nog peuters! Wat ontzettend zielig voor die kleintjes, hun ouders geven blijkbaar niets om ze. Zo zie je maar weer dat veel geld geen klasse koopt.
zou dat nou komen omdat hun moeder zo'n importkind was?
ik heb wel eens gehoord dat sommige adoptiekinderen emotioneel anders in het leven staan.
waar ben je met je hart als je je kinderen voor jaaaaren bij je moeder parkeert?
wat zeg je dan? mamma stuurt zo af en toe wel een kaartje? we mailen?
pi_90223579
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Grunsfan het volgende:
Gister was ze bij Harry Mens, ging ze zingen. Prachtig, ik heb in tijden niet zo gelachen!
Go hard or go home
pi_90256989
Waarom zit mevrouw Breukhoven toch altijd zo te praten over haar opofferig voor anderen. :{ Ik heb hele andere dingen gehoord (en ja, van iemand die haar van dichtbij heeft meegemaakt in die periode) toen haar moeder/zus doodziek in het ziekenhuis lagen. }:|
Optimist tot in de kist
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:04:59 #82
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91577730
Laat maar....
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 januari 2011 @ 20:13:46 #83
22592 crew  Ole
pi_91578307
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef trovey het volgende:
Waarom zit mevrouw Breukhoven toch altijd zo te praten over haar opofferig voor anderen. :{ Ik heb hele andere dingen gehoord (en ja, van iemand die haar van dichtbij heeft meegemaakt in die periode) toen haar moeder/zus doodziek in het ziekenhuis lagen. }:|
en wat vind je hiervan? Inbraak Vanessa: haalde Constanza kluis leeg?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:41:09 #84
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91652321
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef Ole het volgende:

[..]

en wat vind je hiervan? Inbraak Vanessa: haalde Constanza kluis leeg?
Arme Conny en Hans. :'(
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_91973432
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef Ole het volgende:

[..]

en wat vind je hiervan? http://forum.fok.nl/topic/1593962
Wat is er met dat topic gebeurd?
Aids.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:54:48 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91981051
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Mss het volgende:

Wat is er met dat topic gebeurd?
Wat vaag.
Even om static roepen ...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2011 @ 17:09:31 #87
22592 crew  Ole
pi_91996482
Wat een overdreven gedoe zeg :(
pi_91996514
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:09 schreef Ole het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg :(
Heb jij je scanner al gevonden Ole? O-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2011 @ 17:12:00 #89
22592 crew  Ole
pi_91996582
Ik zal hem straks even aanzwengelen :Y
Pwtish leeft met Con mee hoor!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:24:21 #90
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91997213
Scan je meteen de rectificatie even? :')
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2011 @ 18:03:29 #91
22592 crew  Ole
pi_91998950
Artikel over de kinderen van Con/ Kleinkinderen zijn niet betrokken bij de roof!!!!!

Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2011 @ 18:24:47 #92
22592 crew  Ole
pi_91999963

Moderator / Miss SHO zaterdag 29 januari 2011 @ 12:35:13 #93
22592 crew  Ole
pi_92034559
Zo zeg, dat dit topic nog bestaat :')

maar arme Con , het heeft haar niet meegezeten met haar kids.
pi_92158104
Wat is het stil zeg, in welke vrouwengevangenis zit Constanza eigenlijk?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:17:25 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92164937
Dat zei Albert Verlinde gisteren bij DWDD dat Constanza in vrouwengevangenis zit.
pi_92166221
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is het stil zeg, in welke vrouwengevangenis zit Constanza eigenlijk?
vrouwenvleugel :+
pi_92268295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

vrouwenvleugel :+
Oja, maar wie geeft die vleugels dan aan Constanza :?

vrijdag 4 februari 2011 @ 09:01:10 #98
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310661
Brrrrrr... 't zal je moeder wezen :D
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:21:11 #99
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_92326465
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:

Het moederinstinct overheerst altijd zoals je ziet,ongeacht wat is voorgevallen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:44:15 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92342193
Wel handig dat de kleinkinderen al bij Connie woonden toen hun moeder opgepakt werd...

Ze verwachten een gevangenisstraf van zo ongeveer een hele lagere school periode?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92380890
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Leandra het volgende:
Wel handig dat de kleinkinderen al bij Connie woonden toen hun moeder opgepakt werd...

Ze verwachten een gevangenisstraf van zo ongeveer een hele lagere school periode?
bleek het niet zo te zijn dat de kinderen vanwege de verdenkingen juist bij Connie waren gaan wonen? Er stond volgens mij een tijdslijn in het andere topic, maar die kan niet meer worden bekeken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')