3 en 2 jaar hè? Over welke kansen hebben we het precies? We hebben het over België hè, niet Nigeria hè?quote:Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.
quote:Hans Breukhoven wilde weer met Connie trouwen
Uitgegeven: 29 november 2010 13:28
Laatst gewijzigd: 29 november 2010 13:50
AMSTERDAM - Hans Breukhoven heeft zijn ex-vrouw een paar keer opnieuw ten huwelijk gevraagd. Dat beweert Connie althans. Het stel scheidde vorig jaar na een huwelijk van 22 jaar.
Op Radio 2 werd Connie gevraagd naar haar antwoord als Hans haar nog een keer ten huwelijk zou vragen. "Dat heeft hij al een paar keer gedaan", onthulde de zangeres, die in totaal vier keer trouwde. "Het antwoord is nee."
De zangeres heeft wel een verklaring voor de aanzoeken. "Ik denk dat je pas iets mist als je het niet meer hebt. Hij dacht waarschijnlijk: die gaat toch niet weg."
Hans en Connie gingen vorig jaar uit elkaar omdat Hans er een minnares op nahield. Momenteel gaat het de 59-jarige Connie naar eigen zeggen voor de wind.
"Ik ben erg gelukkig. Echt yin en yang. Het heeft een tijdje geduurd, maar ik ben weer blij met mijn leven." Onlangs bracht ze een jazz-cd uit, Just Conny. "Het is alsof ik mijn hart heb geopend."
"Maar echt alleen maar natuurlijke middelen hoor die ik gebruik...voor mij geen plastische chirurgie"quote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Ole het volgende:
Morgen trouwens een op AT5 een interview van Awick met haar. Ik zag al in een voorstukje dat ze er héél eng uitziet! Ze krijgt echt Catwoman- ogen
Huh, bij Carlo en Irene dacht ik dat ze zondag zei dat haar dochter met de 2 kleinkinderen bij haar kwamen wonenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Conny Breukhoven wordt weer moeder
Conny Breukhoven (59) heeft een opvallende onthulling gedaan. Ze neemt de zorg van haar twee kleindochters op zich.
Het gaat om kleindochters Soraya (3) en Sammy (2). Hun moeder Constanza woont samen met haar man in België, maar is momenteel op zoek naar een ander huis. Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.
Conny vertelt in Shownieuws: "Kinderen horen stabiliteit te hebben. Het is de bedoeling dat ze bij mij de lagere school zullen doorlopen. Sowieso haalt ze hen in het weekend op en hun vader ook."
Ondertussen gaat het beter met de kleine Soraya, die deze week met buikpijn en koorts werd opgenomen. Wat ze precies mankeerde moeten de tests nog uitwijzen. Conny: "We zijn heel blij. Ze heeft geen koorts meer en mag gewoon weer naar buiten. We waren heel erg ongerust."
bron: telegraaf
Beetje bizar, gaat Conny nu de kids opvoeden. Ze lag toch jaren overhoop met deze dochter?
ze had de achternaam van Hans toch aangehouden?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Maar dat is toch de dochter die samen met zoonlief Con ging chanteren met wat tapes?
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de choonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven.Hoe heet ze nu eigenlijk?
Conny van Nessa volgens mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Maar dat is toch de dochter die samen met zoonlief Con ging chanteren met wat tapes?
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de schoonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven.Hoe heet ze nu eigenlijk?
Ja, natuurlijk!quote:
Wrijf het er maar in dat je niks op mn wall kan zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!![]()
Weet je, vroeger toen ik 10 was had ik nog echt niks aan tet hè. Toen waren het pas echte nieten. Maar ik fietste zo in de buurt met mijn nieten en ik fietste langs een jongen en die riep:"VANESSA!!" naar me. Daar zat ik op mijn fietsje, pikzwart haar en geen tieten.Ik weet zijn naam nog wel, ik ga hem facebooken en dan schrijf ik:"HANS!" op z'n wall.
Geweldigquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!![]()
Weet je, vroeger toen ik 10 was had ik nog echt niks aan tet hè. Toen waren het pas echte nieten. Maar ik fietste zo in de buurt met mijn nieten en ik fietste langs een jongen en die riep:"VANESSA!!" naar me. Daar zat ik op mijn fietsje, pikzwart haar en geen tieten.Ik weet zijn naam nog wel, ik ga hem facebooken en dan schrijf ik:"HANS!" op z'n wall.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |