Ja dat van die ogen viel mij ook op ..Toen ze van de week bij Paul de Leeuw was..Verschrikkelijk zeg!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Ole het volgende:
Morgen trouwens een op AT5 een interview van Awick met haar. Ik zag al in een voorstukje dat ze er héél eng uitziet! Ze krijgt echt Catwoman- ogen
Conny Witteman heet ze eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Maar dat is toch de dochter die samen met zoonlief Con ging chanteren met wat tapes?
Want dan snap ik wel dat je graag je gezin weer bij elkaar wilt hebben en echt alles in huis haalt van ze. "Ja hoor, moet je onderdak voor je papegaai hebben? Breng! Het kind, je man, de schoonmoeder? Nee hoor, geen enkel probleem. Breng ze in godsnaam hier!" Alles om de lieve vrede te bewaren en een fijne kerst en een spetterend 2011 voor de familie Breukhoven.Hoe heet ze nu eigenlijk?
Jullie kijken niet verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Conny Breukhoven wordt weer moeder
Conny Breukhoven (59) heeft een opvallende onthulling gedaan. Ze neemt de zorg van haar twee kleindochters op zich.
Het gaat om kleindochters Soraya (3) en Sammy (2). Hun moeder Constanza woont samen met haar man in België, maar is momenteel op zoek naar een ander huis. Het leven op het platteland zou toch niet bevallen en de kinderen zouden meer kansen hebben in Nederland.
Conny vertelt in Shownieuws: "Kinderen horen stabiliteit te hebben. Het is de bedoeling dat ze bij mij de lagere school zullen doorlopen. Sowieso haalt ze hen in het weekend op en hun vader ook."
Ondertussen gaat het beter met de kleine Soraya, die deze week met buikpijn en koorts werd opgenomen. Wat ze precies mankeerde moeten de tests nog uitwijzen. Conny: "We zijn heel blij. Ze heeft geen koorts meer en mag gewoon weer naar buiten. We waren heel erg ongerust."
bron: telegraaf
Beetje bizar, gaat Conny nu de kids opvoeden. Ze lag toch jaren overhoop met deze dochter?
Joh!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:
'' Vanessa'' was haar artiestennaam niet '' van Nessa''![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat Conny van Nessa![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je daar serieus intraptquote:Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef sherezade het volgende:
tja blijkbaar zijn er mensen die denken dat ze Conny van Nessa heet![]()
![]()
Oké, ik ga toch eens wat positiefs over haar zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef rubje het volgende:
[..]
Jullie kijken niet verder dan je neus lang is.![]()
Ik denk eerder dat Conny zo een beetje haar schuldgevoelens,welke deze ook moge zijn, probeert goed te maken door zo te handelen.![]()
Veel ouders die zakelijk altijd in de weer zijn willen weleens de opvoeding van hun kinderen verwaarlozen en proberen dan op latere leeftijd dit weer enigszins recht te zetten,zo ook Cony dus.
daarbij heeft ze nu tijd te over als gescheiden vrouw.
Meen je dat nouquote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat Conny van Nessa![]()
![]()
![]()
![]()
Die zullen wel in scheiding liggen was mijn eerste gedachte toen het bericht uit kwam.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.
Rob heeft het ezeltje ook nooit geschopt en toch is hij de SHO-pineut. Nee, niet de goede dingen tellen, maar de slechte. Con is een ex-prostituée die talloze mensen heeft bedonderd met haar nep-cosmetica, die haar kinderen smoorde in haar bezitdrang (Ik heb ze toch eerlijk gekocht??) en die leeft in haar plastic cocon waar geen onvertogen woord mag vallen. Dat is voor ons alleen maar vermakelijk natuurlijk, maar om er nou meteen team Con van te worden... dat is mij persoonlijk een neusbrug te ver.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ik ga toch eens wat positiefs over haar zeggen.
Dat deed ik al voor Conny/Hans Gate.
Wat ze gedaan heeft voor haar zusje heeft m'n diepste respect, ook de manier waarop ze het heel normaal vindt om voor anderen te zorgen, ook in hun ellendigste momenten.
Dat ze dus nu de zorg van die kleine kinderen op zich neemt verbaast me dus niets, en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.
En ja, ik geloof dat Conny het type vrouw is die gewoon vindt dat ze moet zorgen, de kleinkinderen zijn familie, ook al heeft ze wat voor ellende met haar kinderen gehad, ze zal er toch voor op de bres springen.
En nee, ik geloof ook niet dat ze over Hans heen is, denk ook niet dat ze dat ooit zal zijn.
Zo, ik ben vóór Conny
Het is ook lovenswaardig dat ze voor haar kleinkinderen gaat zorgen. Maar die ouders, dat vind ik wel een stel halve zolen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ik ga toch eens wat positiefs over haar zeggen.
Dat deed ik al voor Conny/Hans Gate.
Wat ze gedaan heeft voor haar zusje heeft m'n diepste respect, ook de manier waarop ze het heel normaal vindt om voor anderen te zorgen, ook in hun ellendigste momenten.
Dat ze dus nu de zorg van die kleine kinderen op zich neemt verbaast me dus niets, en wie een beetje tussen de regels doorleest merkt dat er meer aan de hand moet zijn met die ouders, anders ligt er nu al niet vast dat ze de hele lagere school periode voor hun zorgt.
En ja, ik geloof dat Conny het type vrouw is die gewoon vindt dat ze moet zorgen, de kleinkinderen zijn familie, ook al heeft ze wat voor ellende met haar kinderen gehad, ze zal er toch voor op de bres springen.
En nee, ik geloof ook niet dat ze over Hans heen is, denk ook niet dat ze dat ooit zal zijn.
Zo, ik ben vóór Conny
Het is een bitch met humor, en dat oogquote:Op donderdag 9 december 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Yvonne, je voelt gewoon mee met dat ene oog dat steeds hoger op haar voorhoofd gaat zitten.
[ afbeelding ]
Wat me altijd wel opvalt in interviews is dat ze gewoon wel humor heeft en dat ze echt een loeder in a good way is want ze doet het smerig grappig.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
Nee,blijkbaar zijn er mensen die overduidelijke grappen niet van serieuze comments kunnen onderscheiden.
Het is humor dat jij er vol bent ingetrapt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |