Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Copycat het volgende:
Die rectificatie ging alleen over die stupide aanname dat de kinderen erbij betrokken zouden zijn. Daarvoor hoeft toch niet het hele topic te verdwijnen?
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht...
Maar is het andere topic nu helemaal weg![]()
Ik vrees dat het einde van SHO dan aanstaande is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.
Dat verzoek is aan ons, FOK! gedaan. Ook aan de Telegraaf, vandaar dat ik het erbij heb gezet. Was misschien een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?
En ik vraag me dus af of het hele onderwerp nu taboe is. Blijkbaar, aangezien antwoord op zich laat wachten.
Free Record Shop, no freedom of speech?
Complete met slagen om de arm en rectificatie? In dat moederen-topic? Maar dat topic gaat wel vooral over die criminelen kinderen.quote:
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Mylene het volgende:
Weekend geloof ik.
De suggestie mocht alleen niet worden gewekt dat haar kleinkinderen ermee te maken hebben gehad. Dat heeft de Telegraaf moeten rectificeren.
Dat risico wil men niet lopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.
Weet jij precies wat er in de email wisseling stond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf het baarlijke nonsens vinden. En een nare ontwikkeling. En ondermijnend voor het principe achter SHO in het bijzonder en FOK! in het algemeen.
Zo niet des FOK!'s om te zwichten voor gedreig dat geen enkele juridische grond kent. Met stilste trom.
Maar gelukkig durven 'we' nog wel een subforum over de revolutionaire tendensen in de wereld te openen ...
Ik ben niet van plan om die mailwisseling openbaar te maken omdat 1 persoon het niet eens is met de genomen beslissing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Vertel.
Ik kan me namelijk geen enkele juridische grond indenken waarop de meningen van users op een internetforum over een artikel in een ander medium strafbaar zouden kunnen zijn.
En, mocht je je daartegen willen indekken, was het ook een kleine moeite geweest om het topic te verschonen van die 'laster'. Deze grote verdwijntruc in het geniep is imo een kanon waarmee op een mug wordt geschoten.
Daarbij: de algemene tendens in dat topic was dat De Telegraaf haar boekje ver te buiten ging met die insinuaties. Insinuaties nogmaals die hier niet zijn ontstaan.
Er zijn hier mensen die opkomen voor FOK! en waar dat voor stond. Jouw toontje vind ik nogal aanmatigend. Je zou blij moeten zijn dat het iemand kan schelen, want zo kan je het ook zien. Het is werkelijk van de zotte dat je ons vervolgens behandelt als een stel kleuters. Wij zijn jouw klanten, remember? Daar heb je je in elk geval behoorlijk tegen te gedragen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om die mailwisseling openbaar te maken omdat 1 persoon het niet eens is met de genomen beslissing.
En ook al waren het er 100, dan hebben ze alsnog pech.
Of jij geen juridische grond kan bedenken is fijn voor jouw, maar jij beslist hier niet.
Die beslissing is weloverwogen genomen, punt.
En die punt geldt ook voor deze discussie.
Zeer interessant dat je precies die post quote en niet de andere waarin al het een en ander wordt uitgelegd door mij en mijn collega.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die opkomen voor FOK! en waar dat voor stond. Jouw toontje vind ik nogal aanmatigend. Je zou blij moeten zijn dat het iemand kan schelen, want zo kan je het ook zien. Het is werkelijk van de zotte dat je ons vervolgens behandelt als een stel kleuters.
Ik kan me van een hele tijd terug nog herinneren dat zoiets aan de hand was met Playboy-foto's en Danny er nog prat op ging dat FOK! zich niet liet besturen door juridisch gedreig. Dat we nu enigszins verbaasd zijn dat dit is veranderd, verdient geen hoon, maar op zijn minst begrip.
Waarom praat jij niet op een normale toon met ons? Ik snap werkelijk niet wat je bezielt. Als ik ergens overheen heb gelezen, wijs me daar dan even op. vreemd dat betrokkenheid van je users bij het reilen en zeilen van het forum, op deze manier wordt afgedaan. Denk er maar eens over na, als je wilt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer interessant dat je precies die post quote en niet de andere waarin al het een en ander wordt uitgelegd door mij en mijn collega.
Daarbij is het een aanname dat er gedreigd is.
Een aanname die nergens op gestoeld is.
Ik ga hier verder niet meer op in.
De dingen zijn uitgelegd.
Doe er mee wat je wilt, lees het zoals je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |