Missed that. Maarre, lapo = OP dus hij komt eraan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit mobiel, wie opent het nieuwe scheidingstopic?
Cinnamon heeft weer een ouderwetse lapo zonder te openen
Zie je wel dat ik weer de schuld krijgquote:Op zaterdag 16 april 2011 05:08 schreef static het volgende:
Oi.[ afbeelding ] !
Niet meer doen, Ole.
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Snakey het volgende:
Dat je een beetje traag wordt op je oude dag stet.
Raar land dan waar je huis woont.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef static het volgende:
Het is hier zes uur vroeger.
En over een kleine twee weken 7 uur later.
Daarom hebben we Ole erbij genomen.
Ja hallo hier in Zaltbommel is het 34 uur later en volgende week 18 uur vroeger.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef static het volgende:
[..]
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.
Net wakker?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef static het volgende:
Het is hier zes uur vroeger.
En over een kleine twee weken 7 uur later.
Daarom hebben we Ole erbij genomen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat ik sneller zou zijn dan jij.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef static het volgende:
[..]
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.
Neuh, kwart voor één hier.quote:
Oh trouwens, ik zie nu ineens dat het woord 'van' eigenlijk ook niet thuis hoort in de OP. Ik ben niet helemaal wakker meer denk ikquote:
Nee volgens mij heeft iemand anders het al gedaan, bedankt iigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:07 schreef Ole het volgende:
Kan het niet vinden? Of heb je het zef aangepast?
static idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft iemand anders het al gedaan, bedankt iig
Ik ga het eens even proberen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
Mag de Poppetijngate een heuse reeks worden? Met automatisme enzo?
Ik ben zo trots op je!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je!
Ik wilde je er net al even succes mee wensen, maar 'break a leg' kwam op mij toch een beetje lullig over ...
er stond static'squote:
Zou #268 dan ook nog in de GTST reeks kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik moest 't ook nog leren![]()
Maar 't is een eitje!
Voor mekaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou #268 dan ook nog in de GTST reeks kunnen?
Waar we Barbara Meerdijk uit bashen deel 268
Dat is zo te zien de enige die niet in de topicreeks opgenomen is.
Da's veel te moeilijk voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef static het volgende:
Misschien moet ik het ook eens gaan leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |