Die had Trui gevonden, ik heb m nog wel: klikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie had er toen een link naar een website met de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes op verschillende 'leeftijden'? Ik wil ook wel leuke slofjes maken voor een vriendin en een nicht die allebei kleintjes hebben. Geen idee hoe ik in de buurt van de goede maat zou kunnen gokken.
Maar die jij hebt gemaakt zijn erg leuk LadyBlack.
OnLine Linie 50/Prima (acryl) is iets dunner maar ik meng het succesvol met wibra en zeeman. je moet dan niet te strak haken. 1 euro per 50 gram. ik koop het meestal via www.hobbygigant.nl. Er is erg veel keus aan kleuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef Inu het volgende:
Die slofjes
Ik kreeg de vraag of ik zo'n kussen ook in oranje en appeltjesgroen kan maken, maar dit is met Wibra en Zeeman wol en dan wordt ie precies groot genoegJullie tips voor acryl in die kleuren voor naald 4?
Ah thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die had Trui gevonden, ik heb m nog wel: klik
Ah, mooi! Dank je!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
OnLine Linie 50/Prima (acryl) is iets dunner maar ik meng het succesvol met wibra en zeeman. je moet dan niet te strak haken. 1 euro per 50 gram. ik koop het meestal via www.hobbygigant.nl. Er is erg veel keus aan kleuren.
http://www.hobbygigant.nl(...)ramien-breimode.html
Ja, dat park is in Utrecht jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
was in Utrecht ook niet dat park waar een OUDmeet vlak voor de vorige haakmeet was? waar ook een mogelijkheid meet naar binnen gaan was? ik weet niet meer hoe dat zat, Ynske, weet jij het nog? Of Trui, ik weet niet meer zeker of jij ook naar die meet was geweest...) maar weer bij Trui is ook prima hoor!met openbaar vervoer was het prima te doen
(alleen het laatste stukje moet ik dan even weer goed kijken, aangezien ik toen was opgehaald (Ynske) en gebracht (BE)...
)
Cute!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
oohh wat een toffe muis!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goed idee mijsje!!ik heb ze mijn pop even aangedaan, en ze zijn bij haar al een beetje strak.... not gonna fit a real baby then
Ja, de hele stoel zit onder de harenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
waar woon je dan Stefanie?![]()
Ladyze zijn geweldig geworden!
ik zou voor de grootste gaan, dan is er misschien nog kans dat het kindje ze past... de kleinste, kun je die niet aantrekken bij een babypop bijvoorbeeld? ze zijn echt superschattig!
Inu, je kussentjeook superleuk! (heb je katten toevallig?
)
Ja, mijn dekentje gaat inderdaad sneller volgens mijmaar ik heb wel veel meer visjes nodig, dus of hij ook eerder af is...
ik heb er nu in ieder geval ongeveer 35 af (inclusief de 24 die al aan elkaar zitten...) ik had gisteren de deken in de breedte opgemeten, en dat werd ongeveer 2,40/2,45 m. dat was dus prima volgens plan
nu hopen dat ik in de lengte ook zo goed uitkom... (maar volgens mij heb ik van iedere kleur nog net 1 bol nodig, ik haal ipv 9 maar 8 vissen uit iedere bol. alleen groen is iets dunner, daar gaan er wel 9 van uit...)
was in Utrecht ook niet dat park waar een OUDmeet vlak voor de vorige haakmeet was? waar ook een mogelijkheid meet naar binnen gaan was? ik weet niet meer hoe dat zat, Ynske, weet jij het nog? Of Trui, ik weet niet meer zeker of jij ook naar die meet was geweest...) maar weer bij Trui is ook prima hoor!met openbaar vervoer was het prima te doen
(alleen het laatste stukje moet ik dan even weer goed kijken, aangezien ik toen was opgehaald (Ynske) en gebracht (BE)...
)
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:quote:
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:
[ afbeelding ]
En ontopic, voor het kussentje in bovenstaande stoel ben ik in rood en roze (wat over is van het dekentje-project) een granny-hoes aan het maken.
Bij m'n ouders zijn er ook twee. Maar ze hebben weinig meubels waar het kattenhaar een probleem op is (leren banken enzo). Ik moest alleen wel even lachen dat Wobje (de fotogenieke kat hierbovenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...
ik heb geen idee waar ik al die linkjes moet vinden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef trui het volgende:
leuk, ladyblack! oh en de slofjes!!! ze zijn super gelukt!
TearsOfJoy, wat een grappig muisje!wel een gepriegel lijkt me!
inu wat is dat kussen ook weer mooi!![]()
kwakzor, volgens mij ben je een aantal linkjes vergeten te plaatsen naar vorige topics in je OP (24 t/m 32 om precies te zijn).
Heel veel garen had ik ook al. Garen rechts heb ik sowieso gekregen, dat lag ergens dood te gaan op iemands zolder. Daar praat ik het maar een beetje mee goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef EsseEi het volgende:
Vrolijk kleedje Arual!En maar klein beetje wol gekocht
Leuke doosjes ook van de XenosEsseEi = gek op dozen, maar kan nooit een doel vinden. Misschien deze wel voor naaispulletjes
(in plaats van mijn minstens 12 jaar oude naaidoosje van Forever Friends
)
Nou, 'doe een bot'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Lyssa het volgende:
http://link.marktplaats.nl/364429129
oohh, al die kleuroverloop wolik wil hebbuh!!
Ja, je schijnt dan pluimpjes/rafeltjes aan je tas te krijgen. Hoe buitenissiger hoe beter. Ik had het ook niet eerder gezien, maar er zijn wel meer fuzzy Zpagettisoorten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!
Het is bij mij om de hoek (ongeveer danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!
Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek (ongeveer dan) maar ik mag ook niet meer
Misschien kun je wat kopen als je naar Nederland komt voor de meet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef StefanieV het volgende:
Oooh het ziet er wel leuk uit hoor, denk dat het wel leuk moet zijn om zo'n tas te hebben :-) Alleen zijn er in BE nog niet veel winkels waar ik Zpagetti vind en via internet is nogal veel geld. (al komen er wel winkels bij)
Mijn pakje met veel garen van Wollyhood komt na het weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!
Hmm, bedoel je trouwens dat je niet via internet wilt bestellen omdat de verzendkosten naar België veel hoger zijn? Want anders kan je het misschien ook via iemand (uit Nederland) die naar de meet komt bestellen, en dat die het dan voor je mee neemt naar de meet? Wil ik best doen hoor (als ik kan komen natuurlijk, maar daar ga ik van uit)!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:09 schreef StefanieV het volgende:
Natuurlijk, dat probeer ik altijd te doen! Alleen was het vorige keer al gesloten en de keer erna had k dan uiteindelijk geen zin :-p
ik herkende het van onze stoelen hier zeg maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arual,je dekentje en
je wolvoorraad!
wow! en Geffen? dat is vlak bij Den Bosch/Rosmalen... waar ging jij naar de middelbare school? In Rosmalen? of is Oss toch dichter bij?
Stefanie, België is wel heel leuk om eens naartoe te gaan... maar misschien inderdaad niet heel handig voor een meet... mijn hoge noorden is vaak hetzelfde probleem...![]()
Inu, ik vind persoonlijk het acryl van de Wibra wat fijner haken... maar net wat je fijner vind denk ik...
Rimketje in een nieuw gekocht appartementjegefeliciteerd! Het haken komt wel weer... je hebt misschien nog gordijnen nodig, en nieuwe plaids voor op de bank en dan ook maar bijpassende kussenhoesjes...
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...![]()
Wat een scheetje trui!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
gehaakte gordijnen, mijsje!da's een boel werk!
en inu, 5 euro per Kg!hopelijk is 't wat!
arual, lekkere voorraad heb je daar!![]()
rimke, gefeliciteerd met je nieuwe appartement!![]()
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, offtopic, maar ik moest haar gewoon even laten zien.)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
De catania kleurtjes die ik (minimaal) nog zoek zijn:Deze heb ik. Wil je de complete bolletjes hebben? Want van sommige heb ik al wel een gedeelte gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ooohw!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeeman en Wibra en dan naald 5 en redelijk los hakenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef AnitraX het volgende:
Trui wat een moppie
Inu welke wol/acryl/katoen heb je voor je kussens gebruikt? Ze zijn echt heel mooi!
Arual je deken![]()
Ik mag voorlopig geen wol kopenmaar durf te wedden dat als ik klaar ben met mijn swapdingetje dat er dan wat kleurtjes aangevuld moeten worden
![]()
Mijn voorraad is groot na de stylecraft en de rico creative. Moest wel wennen om met acryl te haken, had altijd glanzend katoen, maar het haakt wat soepeler.
huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
Hmz, ik probeer net te bellen naar die wolhandel, maar het nummer bestaat niet meer en op Google Maps is er een prachtige lege plek te zien
Nee, die in Moerdijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteld
Ik heb een vriendin die in Delft woont en op de Buitenwatersloot zit zelfs een wolgroothandelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef EsseEi het volgende:
Ooow wat een lieve Kitten!
Inu bedankt voor die site, want ik was er heilig van overtuigd dat er in Delft op de Brabantse Turfmarkt een wolwinkel zat maar kon niks terugvinden op internet, en hier staat 'ie op!Weet ik zeker dat ik niet voor niks ga vandaag
Komt naar je toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef YPPY het volgende:
Troel, ik wil maar een cm of 10 voor mijn overzicht. Als ik Dan weer iets koop, weet ik tenminste dat het de goede kleur is.
Wat een schatje trui!
ik ben gewoon hyperkritisch vandaag. ik vind alles wat ik tegenkom er sullig uitzien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor amigurimi wil je maken dan? Ik heb hier een boekje, wil anders best wat voor je inscannen
Ik wil ze uiteraard wel naar je opsturen. PM me even je adres, dan komen er wat klosjes jouw kant op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
Lijnloos, ik heb dus wel interesse in nr. 179 (zandbruin), 189 (warm oranje) 209 (roest oranje). Wil je die naar me opsturen?
Bianca van Wibra?? Die ken ik niet, ik ken alleen Saskia van de Wibra (lijkt wel of ik de medewerkers van de Wibra ken zo haha). Ik heb een simpele sjaal gemaakt van het Sasia-garen op haaknaald 4 en dan ook niet te straks haken, eerder los. Dat ging wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben al een hele tijd bezig met informatie over garen te zoeken.... heb hier vanalles liggen maar het is allemaal niet dik genoeg voor zo'n bolero denk ik. En het makkelijkst is natuurlijk een proeflapje haken maar daar heb ik geen zin in
Heb een bol Bianca van de Wibra liggen, heeft iemand van jullie daar al eens wat mee gemaakt?
Ik vind het geweldig! En dat ik goede smaak heb weet iedereenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef YPPY het volgende:
Je hebt duidelijk talent TF!En ik heb er kijk op.
Ziehier bijvoorbeeld een haakwerkje dat ik in slechts twee uur tijd heb gefabriceerd voor iemand die wat heeft met groene bloemen
[ afbeelding ]
Jullie posten trouwens veel te veel!![]()
Lijnloos, ik heb je een pm gestuurd.
Stefanie, er zit maar 1 kleurtje bij dat ik niet heb, dan worden de portokosten wel hoor voor dat frutstukje.Laat het maar weten als je nog 20 kleurtjes hebt.
Ik vond deze wel leuk, is ook erg makkelijk en gratis. Ik heb hem zelf ook gemaakt -klik-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)
edit: op ravelry vind ik er wel, maar liefst een gratis patroon
Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de katquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)
en staartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even voor gaan zitten omdat er ook een aantal zonder labeltje warenLabels wel bewaard, dus via internet even het goede nummer erbij gezocht.
Ik heb de kleurtjes uit jouw lijstje, en de kleurtjes die de anderen naar je opsturen doorgestreept (maar toch even laten staan voor het geval ik een foutje heb gemaakt). Dus als het goed heb je al die andere kleurtjes nog nodig? Stuur me maar een PM met je adres dan stuur ik ze naar je op!
Edit: oh haha, ik reageerde voordat ik de andere posts had gelezenZie dat er nog 2 lijstjes bij komen. Heb het bijgewerkt!
ik heb deze gemaakt, vond m wel leuk gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Zolang je ermee haakt, en niet breidtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef FF het volgende:
Ff brutale vraag. Valt Hoooked / Zpagetti hier ook onder
Het is ook coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben begonnen met mn bolero, gaat nog wel ff duren denk ik, maar ik vind het zo cool om *zelf* iets te maken![]()
![]()
Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef -Bubbles- het volgende:
Stefanie is Moosje misschien iets van amigurumis.nl?
[ afbeelding ]
Dat patroontje heb ik hier liggen dus kan ik voor je scannen!
die is toch van diegene die dat boekje gemaakt heeft christel krukkert ofzo? Daar staat het patroontje in en die kan ik morgen inscannen voor je, als je wilt. Weet even de naam van het beestje niet,maar boekje heet gehaakte beestenboel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)
Hmm, herkenbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
ddaantje heeft al een poef- en een kussenomtrek gehaakt met hoooked.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Troel het volgende:
FF, haak jij met Hoooked, of doet je wederhelft dat
En hoe is het met jullie? Lang niet gesproken eigenlijk
dat klopt, dit is een patroon uit een boekje. je kunt op ravelry ook zoeken op gratis patronen, dan krijg je alleen dingen die je kunt downloaden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
dat stond in t patroon maar zo te zien doet niet iedereen die m maakt dat. eigenlijk moesten de oogjes knopen zijn, dan is t makkelijker. ik heb een klein kartonnetje genomen. draad door t kartonnetje, dan door de vulling, dan t oog borduren, door de vulling terug naar kartonnetje - draad aatrekken en vastzetten zodat er een deuk bij t oog komt (t kartonnetje achter de vulling houdt de vorm erin. draad nog een keer door kartonnetje, door vulling, tweede oog borduren, en uieindelijk weer afhechten aan kartonnetje en deuk trekken voor tweede oog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
haha je mag Guusje ook maken hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef mijsje het volgende:
EsseEi, wat een leuk idee, van die miljoen giraffes...ik dacht al, ik kan guusje wel maken voor die site, maar bedacht toen weer, volgens mij ging jij dat al doen
![]()
ook eens even denken over een giraffe...
Het viel nogal tegen, na 30 minuten was ik klaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef mijsje het volgende:
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef mijsje het volgende:
maar ehm, lik jij aan je draad bij het haken?
Het is echt een dotje, mede door zijn eenvoud denk ik. Al vind ik Guusje ook heel schattig! Patroon is een kooppatroon en staat hier:quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef EsseEi het volgende:
Volgens mij wordt het een hele schattige Giraffe TOJ
Vroeg me af, waar heb je het patroon vandaan?:@ Wil voor www.onemilliongiraffes.com ook een giraffe maken. Denk dat ik Guusje Griraf (uit gehaakte beestenboel) ga maken, maar wil de leukste natuurlijk
Zit je ook op ravelry? Misschien kan het anders via daar? (geen idee of je daar wel bijlages kunt maken bij de pm's, hier kan dat volgens mij idd niet)quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Yachiru het volgende:
Zoiets staat er volgens mij ook in ja![]()
Ik zal eens even kijken of ik ze kan PMen
Edit: oww.. kan dat niet?Zie nergens een knopje 'toevoegen' ofzo..
Jah, voordat het hoofd dicht gaat maak er een mondje op, veiligheidsoogjes en dan kijk ik of ik nog wimpers kan borduren!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef mijsje het volgende:
om iets door te sturen vraag ik meestal via pm het gewone mailadres van iemand, en dan stuur ik de bestanden via de mail... misschien kan het makkelijker of anders, maar zo doe ik het altijd...
Arual, wat een lief beertje![]()
Lyssa, mooi begin van je verpleegstertjeik zag op een site nog meer van dat soort poppen, eentje met een tuinpakje volgens mij... erg leuk en lief om te zien
doe je er ook nu al veiligheidsoogjes in? voor het dichtmaken van het hoofdje?
en hier? gewoon, vis, vis, vis...
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
Oh, er is in november KreaDoe in Utrecht, een zelfmaakbeurs
Schoonmoeder? Die wil denk ik wel mee met mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleem
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is... nou nog iemand verzinnen om mee te nemen (manlief krijg ik daar met geen stok naartoe denk ik).
die is leuk!!! Meteen maar even opgeslagen op de pc!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef mmascha het volgende:
Ik heb mijn Crochet Today vandaag ontvangen!![]()
Geniet even mee: coatsandclark.com
Daar staat dan weer geen patroon van in het boekje maar wel op die website!
Tante EsseEi gefeliciteerd!
Gisteren de slofjes zelf, vandaag de Hello Kitty's, prima te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef mijsje het volgende:
TD wat schattig! en snel klaar ook wel!
Stefanie, iets waarbij ik je kan helpen?![]()
anders ga je ook iets van visjes haken, dat is lekker dom voor de tv zitten haken... ("ow, nou heb ik alweer een visje af...")
Ik kan ook even niets voor je bedenken om te haken. Hier ook even een haak black-out na de slofjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Haha mijsje, ik heb al vanalles zitten denken om te gaan haken. Een granny stripe is ook dom dom haken, alleen moet ik even zien hoe het werkt en daar heb k geen zin in momenteel. Dus nee hoor, je hoeft niet te helpen, ik ga gewoon even stoppen met haken tot morgen, en dan morgen verder doen met de swap (had hier bijna verklapt wat het was)
Hihi dan ben ik niet alleenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kan ook even niets voor je bedenken om te haken. Hier ook even een haak black-out na de slofjes.
Die gaat ook tof worden (en de grootte van het hoofd valt heul erg meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Lyssa het volgende:
OMG! Keitoffe slofjes! Die ga ik ook maken als mijn collega een meisje krijgt
Hier m'n nurse weer wat verder gemaakt.
[ afbeelding ]
Nu verder met de armen, hoedje, tas en dan als laatste het haar!
Maar ik kan me niet goed concentreren, ben zenuwachtig omdat ik naar de kaakchirurg moet morgen om mn verstandskiezen eruit moet laten snijden/trekken
oah!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
sterkte Lyssaik vond het erg meevallen bij de kaakchirurg (ze moesten bij mij ook uitgesneden worden). de napijn was 1 dag vervelend en daarna al heel snel minder. laat je maar lekker verwennen, en neem vooral zodra je gaasje van de wond af mag (vaak na een half uur ofzo) en je kan drinken metéén je pijnstillers in, dan slaat de pijn veel minder hard in!
Mijn beer is af!!
ik ben medium tevreden...
[ afbeelding ]
hey, zij is van die spookjes die glow in the dark-draad hebben...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef _Arual_ het volgende:
Deze link moet ik even met jullie delen. Ik dacht dat 40 van die mormels al heel wat was:
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=355651.msg4161758;topicseen#msg4161758
Ja lekker vloeibaar etenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Lyssa het volgende:
Langzaamaan begint de verdoving uit te werken en komt er wat pijn op zettenIk heb wel lekkere volle kwark en ben aan mn verpleegstertje aan het werken!
jullie snappen waarom ik blij was met m'n narcose?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik had heel stom geen eten in huis voor na t trekken van mn kiezen... ik moest om half vier, en om een uur of zeven had ik dus én heel vele pijn én vreselijke honger... toen heb ik op de hoek een frikandel gehaald en in hele kleine stukjes gesnedendat ging netaan naar binnen
(bij mij moesten de onderste kiezen allebei (elk in 1 sessie) in heel veel kleine stukjes eruit, dus ik had gewoon ook nogal botpijn van t raggen in mn kaak...)
Oeh goeie tip die ga ik onthouden, idd voor de kleuren die de Zeeman of Wibra niet heeft. Heb je dat garen online gekocht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst gehaakt met Planet van Katia en dat is echt heel fijn! 3 euro voor 100 gram, acryl en past goed bij Zeeman en Wibra wol. Ik koop alleen wat kleuren die Zeeman en Wibra niet heeft, dus heb nu oranje, donkerbruin, heldergroen en geel gekocht
Ze is leuk geworden joh! Kan het haar niet op een of andere manier een beetje vast worden gezet zodat het beter in model blijft?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Nurse is klaar. Maar dat haar is echt verschrikkelijk, het zit nu even mooi, maar beetje beweging en het zit niet meer, ik wou ook niet eindeloos wol gebruiken want dat vond ik een beetje zondeIk kwam er ook totaal niet uit, heb maar wat zitten kloten
[ afbeelding ]
Die is fantastisch!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Nurse is klaar. Maar dat haar is echt verschrikkelijk, het zit nu even mooi, maar beetje beweging en het zit niet meer, ik wou ook niet eindeloos wol gebruiken want dat vond ik een beetje zondeIk kwam er ook totaal niet uit, heb maar wat zitten kloten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef mmascha het volgende:
Fijn dat het meegevallen is Lyssa! Ik hoop dat je nu niet zoveel pijn hebt.
Mijsje, dat patroon van gister, heb je dat al bekeken?Ik kom er niet zo goed uit. Je moet je naald uit de lus halen, dan iets doen en weer de haak door de lus. Kan jij je een beeld vormen van wat de bedoeling is?
Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik liep al vast bij round 2Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Is de magic (adjustable) ring geen optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef Hoothoot het volgende:
Ik ben al een half uur aan het frutten om 6 vasten in één lusje te maken... Met naald 3. Dat is toch geen doen?
de eerste 4 chains telt als een dubbel stokje, dus bij de volgende clusters moet je t eerste van 4 dubbele stokjes gebruiken idd. is een popcorn stitch toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik liep al vast bij round 2Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Ik heb de eerste square af. Ze maken gebruik van de Attic24-join-methode volgens mij. Dat kan ik! Of ze moeten het weer lastiger uitleggen dan het is.
Ik ga nog eens bekijken of een cluster maken op een andere manier er mooier uitziet.
Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:
Is de magic (adjustable) ring geen optie?
Nee, bij de Brei Caravan in Dordrecht, maar hier hebben ze het ook: http://www.wolmarkt.nl/catalog/index.php?cPath=32_576_795quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oeh goeie tip die ga ik onthouden, idd voor de kleuren die de Zeeman of Wibra niet heeft. Heb je dat garen online gekocht?
Gewoon Wibra spul pakken en naald 5quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.
Dacht ik ook eens aan m'n eerste amigu-dinges te beginnen...
Dit is niet goed voor mijn ochtendhumeurniveau
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef SP22 het volgende:
Lyssa je verpleegster is cool! En ik vind het wel meevallen met dat haar hoor!
Ik heb het even gehad met de GS!
Ik ben aan een amigurumi begonnen. Nou ja.. Het is Yoshi van Super Mario! (te vinden op ravelry)
[ afbeelding ]
Ik heb zn schild al af en ben nu met zn buikje bezig! Ik haak tegenwoordig in de bus naar mn werk.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?
Of zouden ze bij cluster 2 bedoelen dat je weer de 4 lossen van de 1e cluster moet gebruiken?
Heb je er een plaatje of foto bij waarop je kan zien hoe ze dit bedoelen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Lyssa het volgende:
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad!Maar je deken
![]()
is ook al 84x gefavorite
nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef StefanieV het volgende:
[..]
En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef StefanieV het volgende:
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet
kwakz0r fijn voor je!!
Lijnloos jeuj
Hij is idd niet optimaal geluktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Hoothoot het volgende:
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen![]()
Dit had het moeten zijn...
[ afbeelding ]
En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren![]()
Stiekem zal ik ook vast wel een beetje garen erbij kopen als ik weer bij een Wibra in de buurt kom. Want het is toch zo goedkoop daar enzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef AnitraX het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothootik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?
Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |