Die had Trui gevonden, ik heb m nog wel: klikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie had er toen een link naar een website met de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes op verschillende 'leeftijden'? Ik wil ook wel leuke slofjes maken voor een vriendin en een nicht die allebei kleintjes hebben. Geen idee hoe ik in de buurt van de goede maat zou kunnen gokken.
Maar die jij hebt gemaakt zijn erg leuk LadyBlack.
OnLine Linie 50/Prima (acryl) is iets dunner maar ik meng het succesvol met wibra en zeeman. je moet dan niet te strak haken. 1 euro per 50 gram. ik koop het meestal via www.hobbygigant.nl. Er is erg veel keus aan kleuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef Inu het volgende:
Die slofjes
Ik kreeg de vraag of ik zo'n kussen ook in oranje en appeltjesgroen kan maken, maar dit is met Wibra en Zeeman wol en dan wordt ie precies groot genoegJullie tips voor acryl in die kleuren voor naald 4?
Ah thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die had Trui gevonden, ik heb m nog wel: klik
Ah, mooi! Dank je!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
OnLine Linie 50/Prima (acryl) is iets dunner maar ik meng het succesvol met wibra en zeeman. je moet dan niet te strak haken. 1 euro per 50 gram. ik koop het meestal via www.hobbygigant.nl. Er is erg veel keus aan kleuren.
http://www.hobbygigant.nl(...)ramien-breimode.html
Ja, dat park is in Utrecht jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
was in Utrecht ook niet dat park waar een OUDmeet vlak voor de vorige haakmeet was? waar ook een mogelijkheid meet naar binnen gaan was? ik weet niet meer hoe dat zat, Ynske, weet jij het nog? Of Trui, ik weet niet meer zeker of jij ook naar die meet was geweest...) maar weer bij Trui is ook prima hoor!met openbaar vervoer was het prima te doen
(alleen het laatste stukje moet ik dan even weer goed kijken, aangezien ik toen was opgehaald (Ynske) en gebracht (BE)...
)
Cute!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
oohh wat een toffe muis!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goed idee mijsje!!ik heb ze mijn pop even aangedaan, en ze zijn bij haar al een beetje strak.... not gonna fit a real baby then
Ja, de hele stoel zit onder de harenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
waar woon je dan Stefanie?![]()
Ladyze zijn geweldig geworden!
ik zou voor de grootste gaan, dan is er misschien nog kans dat het kindje ze past... de kleinste, kun je die niet aantrekken bij een babypop bijvoorbeeld? ze zijn echt superschattig!
Inu, je kussentjeook superleuk! (heb je katten toevallig?
)
Ja, mijn dekentje gaat inderdaad sneller volgens mijmaar ik heb wel veel meer visjes nodig, dus of hij ook eerder af is...
ik heb er nu in ieder geval ongeveer 35 af (inclusief de 24 die al aan elkaar zitten...) ik had gisteren de deken in de breedte opgemeten, en dat werd ongeveer 2,40/2,45 m. dat was dus prima volgens plan
nu hopen dat ik in de lengte ook zo goed uitkom... (maar volgens mij heb ik van iedere kleur nog net 1 bol nodig, ik haal ipv 9 maar 8 vissen uit iedere bol. alleen groen is iets dunner, daar gaan er wel 9 van uit...)
was in Utrecht ook niet dat park waar een OUDmeet vlak voor de vorige haakmeet was? waar ook een mogelijkheid meet naar binnen gaan was? ik weet niet meer hoe dat zat, Ynske, weet jij het nog? Of Trui, ik weet niet meer zeker of jij ook naar die meet was geweest...) maar weer bij Trui is ook prima hoor!met openbaar vervoer was het prima te doen
(alleen het laatste stukje moet ik dan even weer goed kijken, aangezien ik toen was opgehaald (Ynske) en gebracht (BE)...
)
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:quote:
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:
[ afbeelding ]
En ontopic, voor het kussentje in bovenstaande stoel ben ik in rood en roze (wat over is van het dekentje-project) een granny-hoes aan het maken.
Bij m'n ouders zijn er ook twee. Maar ze hebben weinig meubels waar het kattenhaar een probleem op is (leren banken enzo). Ik moest alleen wel even lachen dat Wobje (de fotogenieke kat hierbovenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...
ik heb geen idee waar ik al die linkjes moet vinden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef trui het volgende:
leuk, ladyblack! oh en de slofjes!!! ze zijn super gelukt!
TearsOfJoy, wat een grappig muisje!wel een gepriegel lijkt me!
inu wat is dat kussen ook weer mooi!![]()
kwakzor, volgens mij ben je een aantal linkjes vergeten te plaatsen naar vorige topics in je OP (24 t/m 32 om precies te zijn).
Heel veel garen had ik ook al. Garen rechts heb ik sowieso gekregen, dat lag ergens dood te gaan op iemands zolder. Daar praat ik het maar een beetje mee goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef EsseEi het volgende:
Vrolijk kleedje Arual!En maar klein beetje wol gekocht
Leuke doosjes ook van de XenosEsseEi = gek op dozen, maar kan nooit een doel vinden. Misschien deze wel voor naaispulletjes
(in plaats van mijn minstens 12 jaar oude naaidoosje van Forever Friends
)
Nou, 'doe een bot'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Lyssa het volgende:
http://link.marktplaats.nl/364429129
oohh, al die kleuroverloop wolik wil hebbuh!!
Ja, je schijnt dan pluimpjes/rafeltjes aan je tas te krijgen. Hoe buitenissiger hoe beter. Ik had het ook niet eerder gezien, maar er zijn wel meer fuzzy Zpagettisoorten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!
Het is bij mij om de hoek (ongeveer danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!
Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek (ongeveer dan) maar ik mag ook niet meer
Misschien kun je wat kopen als je naar Nederland komt voor de meet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef StefanieV het volgende:
Oooh het ziet er wel leuk uit hoor, denk dat het wel leuk moet zijn om zo'n tas te hebben :-) Alleen zijn er in BE nog niet veel winkels waar ik Zpagetti vind en via internet is nogal veel geld. (al komen er wel winkels bij)
Mijn pakje met veel garen van Wollyhood komt na het weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!
Hmm, bedoel je trouwens dat je niet via internet wilt bestellen omdat de verzendkosten naar België veel hoger zijn? Want anders kan je het misschien ook via iemand (uit Nederland) die naar de meet komt bestellen, en dat die het dan voor je mee neemt naar de meet? Wil ik best doen hoor (als ik kan komen natuurlijk, maar daar ga ik van uit)!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:09 schreef StefanieV het volgende:
Natuurlijk, dat probeer ik altijd te doen! Alleen was het vorige keer al gesloten en de keer erna had k dan uiteindelijk geen zin :-p
ik herkende het van onze stoelen hier zeg maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arual,je dekentje en
je wolvoorraad!
wow! en Geffen? dat is vlak bij Den Bosch/Rosmalen... waar ging jij naar de middelbare school? In Rosmalen? of is Oss toch dichter bij?
Stefanie, België is wel heel leuk om eens naartoe te gaan... maar misschien inderdaad niet heel handig voor een meet... mijn hoge noorden is vaak hetzelfde probleem...![]()
Inu, ik vind persoonlijk het acryl van de Wibra wat fijner haken... maar net wat je fijner vind denk ik...
Rimketje in een nieuw gekocht appartementjegefeliciteerd! Het haken komt wel weer... je hebt misschien nog gordijnen nodig, en nieuwe plaids voor op de bank en dan ook maar bijpassende kussenhoesjes...
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...![]()
Wat een scheetje trui!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
gehaakte gordijnen, mijsje!da's een boel werk!
en inu, 5 euro per Kg!hopelijk is 't wat!
arual, lekkere voorraad heb je daar!![]()
rimke, gefeliciteerd met je nieuwe appartement!![]()
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, offtopic, maar ik moest haar gewoon even laten zien.)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
De catania kleurtjes die ik (minimaal) nog zoek zijn:Deze heb ik. Wil je de complete bolletjes hebben? Want van sommige heb ik al wel een gedeelte gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ooohw!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeeman en Wibra en dan naald 5 en redelijk los hakenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef AnitraX het volgende:
Trui wat een moppie
Inu welke wol/acryl/katoen heb je voor je kussens gebruikt? Ze zijn echt heel mooi!
Arual je deken![]()
Ik mag voorlopig geen wol kopenmaar durf te wedden dat als ik klaar ben met mijn swapdingetje dat er dan wat kleurtjes aangevuld moeten worden
![]()
Mijn voorraad is groot na de stylecraft en de rico creative. Moest wel wennen om met acryl te haken, had altijd glanzend katoen, maar het haakt wat soepeler.
huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
Hmz, ik probeer net te bellen naar die wolhandel, maar het nummer bestaat niet meer en op Google Maps is er een prachtige lege plek te zien
Nee, die in Moerdijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteld
Ik heb een vriendin die in Delft woont en op de Buitenwatersloot zit zelfs een wolgroothandelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef EsseEi het volgende:
Ooow wat een lieve Kitten!
Inu bedankt voor die site, want ik was er heilig van overtuigd dat er in Delft op de Brabantse Turfmarkt een wolwinkel zat maar kon niks terugvinden op internet, en hier staat 'ie op!Weet ik zeker dat ik niet voor niks ga vandaag
Komt naar je toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef YPPY het volgende:
Troel, ik wil maar een cm of 10 voor mijn overzicht. Als ik Dan weer iets koop, weet ik tenminste dat het de goede kleur is.
Wat een schatje trui!
ik ben gewoon hyperkritisch vandaag. ik vind alles wat ik tegenkom er sullig uitzien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor amigurimi wil je maken dan? Ik heb hier een boekje, wil anders best wat voor je inscannen
Ik wil ze uiteraard wel naar je opsturen. PM me even je adres, dan komen er wat klosjes jouw kant op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
Lijnloos, ik heb dus wel interesse in nr. 179 (zandbruin), 189 (warm oranje) 209 (roest oranje). Wil je die naar me opsturen?
Bianca van Wibra?? Die ken ik niet, ik ken alleen Saskia van de Wibra (lijkt wel of ik de medewerkers van de Wibra ken zo haha). Ik heb een simpele sjaal gemaakt van het Sasia-garen op haaknaald 4 en dan ook niet te straks haken, eerder los. Dat ging wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben al een hele tijd bezig met informatie over garen te zoeken.... heb hier vanalles liggen maar het is allemaal niet dik genoeg voor zo'n bolero denk ik. En het makkelijkst is natuurlijk een proeflapje haken maar daar heb ik geen zin in
Heb een bol Bianca van de Wibra liggen, heeft iemand van jullie daar al eens wat mee gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |