Cute!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Die schoentjes slofjes!Ik heb weinig tijd om te haken maar ben wel door jullie aangestoken. Ik heb in mijn vakantie een muis gefabriceerd.
[ afbeelding ]
En ik ben nu bezig met een giraffe. Die morgen af moet zijn omdat het een cadeautje is
oohh wat een toffe muis!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef TearsOfJoy het volgende:
*komt uit lurkmodus*
afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Goed idee mijsje!!ik heb ze mijn pop even aangedaan, en ze zijn bij haar al een beetje strak.... not gonna fit a real baby then
Ja, de hele stoel zit onder de harenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
waar woon je dan Stefanie?![]()
Ladyze zijn geweldig geworden!
ik zou voor de grootste gaan, dan is er misschien nog kans dat het kindje ze past... de kleinste, kun je die niet aantrekken bij een babypop bijvoorbeeld? ze zijn echt superschattig!
Inu, je kussentjeook superleuk! (heb je katten toevallig?
)
Ja, mijn dekentje gaat inderdaad sneller volgens mijmaar ik heb wel veel meer visjes nodig, dus of hij ook eerder af is...
ik heb er nu in ieder geval ongeveer 35 af (inclusief de 24 die al aan elkaar zitten...) ik had gisteren de deken in de breedte opgemeten, en dat werd ongeveer 2,40/2,45 m. dat was dus prima volgens plan
nu hopen dat ik in de lengte ook zo goed uitkom... (maar volgens mij heb ik van iedere kleur nog net 1 bol nodig, ik haal ipv 9 maar 8 vissen uit iedere bol. alleen groen is iets dunner, daar gaan er wel 9 van uit...)
was in Utrecht ook niet dat park waar een OUDmeet vlak voor de vorige haakmeet was? waar ook een mogelijkheid meet naar binnen gaan was? ik weet niet meer hoe dat zat, Ynske, weet jij het nog? Of Trui, ik weet niet meer zeker of jij ook naar die meet was geweest...) maar weer bij Trui is ook prima hoor!met openbaar vervoer was het prima te doen
(alleen het laatste stukje moet ik dan even weer goed kijken, aangezien ik toen was opgehaald (Ynske) en gebracht (BE)...
)
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:quote:
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bekend probleem. Toen ik bij m'n ouders was hebben we daar in de buurt een 'nieuwe' (tweedehands) stoel gehaald voor bij mij thuis, omdat m'n oude stoel kapot was. 1 minuut later:
[ afbeelding ]
En ontopic, voor het kussentje in bovenstaande stoel ben ik in rood en roze (wat over is van het dekentje-project) een granny-hoes aan het maken.
Bij m'n ouders zijn er ook twee. Maar ze hebben weinig meubels waar het kattenhaar een probleem op is (leren banken enzo). Ik moest alleen wel even lachen dat Wobje (de fotogenieke kat hierbovenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, we hebben er twee en we hebben er maar kussens ingelegd waar ze op kan liggen, zodat die gewoon in de was kunnen...
ik heb geen idee waar ik al die linkjes moet vinden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef trui het volgende:
leuk, ladyblack! oh en de slofjes!!! ze zijn super gelukt!
TearsOfJoy, wat een grappig muisje!wel een gepriegel lijkt me!
inu wat is dat kussen ook weer mooi!![]()
kwakzor, volgens mij ben je een aantal linkjes vergeten te plaatsen naar vorige topics in je OP (24 t/m 32 om precies te zijn).
Heel veel garen had ik ook al. Garen rechts heb ik sowieso gekregen, dat lag ergens dood te gaan op iemands zolder. Daar praat ik het maar een beetje mee goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef EsseEi het volgende:
Vrolijk kleedje Arual!En maar klein beetje wol gekocht
Leuke doosjes ook van de XenosEsseEi = gek op dozen, maar kan nooit een doel vinden. Misschien deze wel voor naaispulletjes
(in plaats van mijn minstens 12 jaar oude naaidoosje van Forever Friends
)
Nou, 'doe een bot'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Lyssa het volgende:
http://link.marktplaats.nl/364429129
oohh, al die kleuroverloop wolik wil hebbuh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |