Ja, je schijnt dan pluimpjes/rafeltjes aan je tas te krijgen. Hoe buitenissiger hoe beter. Ik had het ook niet eerder gezien, maar er zijn wel meer fuzzy Zpagettisoorten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!

)
 )

Het is bij mij om de hoek (ongeveer danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef StefanieV het volgende:
Ooooh Lyssa, ik wil oooooooook :-p (alleen mag ik eigenlijk niet meer hoor!)
Arual, ik vind het rare Zpagetti, hij "scheurt" zo precies of niet? Maar wel mooie kleurtjes hoor, ook die Zpagetti!!
 ) maar ik mag ook niet meer
) maar ik mag ook niet meer  

Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek (ongeveer dan) maar ik mag ook niet meer

Misschien kun je wat kopen als je naar Nederland komt voor de meet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef StefanieV het volgende:
Oooh het ziet er wel leuk uit hoor, denk dat het wel leuk moet zijn om zo'n tas te hebben :-) Alleen zijn er in BE nog niet veel winkels waar ik Zpagetti vind en via internet is nogal veel geld. (al komen er wel winkels bij)

Mijn pakje met veel garen van Wollyhood komt na het weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al veel te veel, J ziet mij afkomen als k nog meer wol bestel, eerst maar even opgebruiken wat ik heb!

Hmm, bedoel je trouwens dat je niet via internet wilt bestellen omdat de verzendkosten naar België veel hoger zijn? Want anders kan je het misschien ook via iemand (uit Nederland) die naar de meet komt bestellen, en dat die het dan voor je mee neemt naar de meet? Wil ik best doen hoor (als ik kan komen natuurlijk, maar daar ga ik van uit)!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:09 schreef StefanieV het volgende:
Natuurlijk, dat probeer ik altijd te doen! Alleen was het vorige keer al gesloten en de keer erna had k dan uiteindelijk geen zin :-p

Ik vind Zeeman toch fijnere wol dan Wibra, jullie ook?
 Ik vind Zeeman toch fijnere wol dan Wibra, jullie ook?

Ben de laatste weken druk bezig geweest met het kopen van een appartementje dat ik amper wat heb gehaakt...
 Ben de laatste weken druk bezig geweest met het kopen van een appartementje dat ik amper wat heb gehaakt...

)
 )

ik herkende het van onze stoelen hier zeg maar...quote:
 (die keurig gezogen worden als er wel gekozen wordt om de meet in het hoge noorden te doen...
 (die keurig gezogen worden als er wel gekozen wordt om de meet in het hoge noorden te doen...  )
 ) TD, dat gebeurt met mijn katten nou ook vaak
 TD, dat gebeurt met mijn katten nou ook vaak  en liefst ook nog net naast het kleedje dat je voor ze neerlegt...
 en liefst ook nog net naast het kleedje dat je voor ze neerlegt...   
  leuke doosjes Ladyblack!
 leuke doosjes Ladyblack! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arual,je dekentje en
je wolvoorraad!
wow! en Geffen? dat is vlak bij Den Bosch/Rosmalen... waar ging jij naar de middelbare school? In Rosmalen? of is Oss toch dichter bij?
Stefanie, België is wel heel leuk om eens naartoe te gaan... maar misschien inderdaad niet heel handig voor een meet... mijn hoge noorden is vaak hetzelfde probleem...
Inu, ik vind persoonlijk het acryl van de Wibra wat fijner haken... maar net wat je fijner vind denk ik...
Rimketje in een nieuw gekocht appartementjegefeliciteerd! Het haken komt wel weer... je hebt misschien nog gordijnen nodig, en nieuwe plaids voor op de bank en dan ook maar bijpassende kussenhoesjes...
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...

da's een boel werk!
 da's een boel werk! hopelijk is 't wat!
 hopelijk is 't wat! 

)
 )

Wat een scheetje trui!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
gehaakte gordijnen, mijsje!da's een boel werk!
en inu, 5 euro per Kg!hopelijk is 't wat!
arual, lekkere voorraad heb je daar!
rimke, gefeliciteerd met je nieuwe appartement!
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]

(sorry, offtopic, maar ik moest haar gewoon even laten zien.)

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
wij hebben vanmiddag een poesje uitgekozen, dat over een paar weekjes de onze wordt:
[ afbeelding ]

een best werk inderdaad, maar goed, je moet er iets voor over hebben, om je hobby in je woning te laten integreren...
 een best werk inderdaad, maar goed, je moet er iets voor over hebben, om je hobby in je woning te laten integreren...   
  )
 )

echt? hebben babykatjes blauwe oogjes? dus gauw teruggekeken naar mijn eerste foto van een van onze katjes...
 echt? hebben babykatjes blauwe oogjes? dus gauw teruggekeken naar mijn eerste foto van een van onze katjes... (ondertussen zijn ze helemaal groen
 (ondertussen zijn ze helemaal groen  ) (sorry voor de grootte, anders waren de oogjes niet goed te zien... ik zal nu weer helemaal ontopic blijven verder...
 ) (sorry voor de grootte, anders waren de oogjes niet goed te zien... ik zal nu weer helemaal ontopic blijven verder...  )
 ) ik doe het patroon in 20 minuutjes ondertussen...
 ik doe het patroon in 20 minuutjes ondertussen...  en steeds afwisselend, een bol groen, een bol licht blauw, een bol wit, een bol donkerblauw, dan wat visjes weer aan elkaar maken, dan weer een bol groen enz...
 en steeds afwisselend, een bol groen, een bol licht blauw, een bol wit, een bol donkerblauw, dan wat visjes weer aan elkaar maken, dan weer een bol groen enz...  zit er toch afwisseling in, en kan ik evengoed de groei van de deken makkelijk zien
 zit er toch afwisseling in, en kan ik evengoed de groei van de deken makkelijk zien 

quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
De catania kleurtjes die ik (minimaal) nog zoek zijn:Deze heb ik. Wil je de complete bolletjes hebben? Want van sommige heb ik al wel een gedeelte gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. troel (de ~ (v.), ~en)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut

Ooohw!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]

I'm in love.
 I'm in love.  Maar gefeliciteerd met de jouwe.
 Maar gefeliciteerd met de jouwe.  Ze ziet er mooi en lief uit.
 Ze ziet er mooi en lief uit.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |