maar durf te wedden dat als ik klaar ben met mijn swapdingetje dat er dan wat kleurtjes aangevuld moeten worden
 maar durf te wedden dat als ik klaar ben met mijn swapdingetje dat er dan wat kleurtjes aangevuld moeten worden  

Wij hebben de onze gekregen toen ze al groot en dik was, dus geen kittenfoto's helaas...  maar ter compensatie toch even een Dikke-Dotspam
 Wij hebben de onze gekregen toen ze al groot en dik was, dus geen kittenfoto's helaas...  maar ter compensatie toch even een Dikke-Dotspam 

Zeeman en Wibra en dan naald 5 en redelijk los hakenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef AnitraX het volgende:
Trui wat een moppie
Inu welke wol/acryl/katoen heb je voor je kussens gebruikt? Ze zijn echt heel mooi!
Arual je deken
Ik mag voorlopig geen wol kopenmaar durf te wedden dat als ik klaar ben met mijn swapdingetje dat er dan wat kleurtjes aangevuld moeten worden

Mijn voorraad is groot na de stylecraft en de rico creative. Moest wel wennen om met acryl te haken, had altijd glanzend katoen, maar het haakt wat soepeler.
 Dan wordt ie precies 40x40
 Dan wordt ie precies 40x40  

huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
Hmz, ik probeer net te bellen naar die wolhandel, maar het nummer bestaat niet meer en op Google Maps is er een prachtige lege plek te zien

Nee, die in Moerdijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? ik heb er een maand of twee geleden nog besteld

Weet ik zeker dat ik niet voor niks ga vandaag
 Weet ik zeker dat ik niet voor niks ga vandaag  

Ik heb een vriendin die in Delft woont en op de Buitenwatersloot zit zelfs een wolgroothandelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef EsseEi het volgende:
Ooow wat een lieve Kitten!
Inu bedankt voor die site, want ik was er heilig van overtuigd dat er in Delft op de Brabantse Turfmarkt een wolwinkel zat maar kon niks terugvinden op internet, en hier staat 'ie op!Weet ik zeker dat ik niet voor niks ga vandaag
 Nog nooit binnengeweest alleen...
 Nog nooit binnengeweest alleen...
 http://www.knitting-crochet-yarn.com/
 http://www.knitting-crochet-yarn.com/ 

Komt naar je toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef YPPY het volgende:
Troel, ik wil maar een cm of 10 voor mijn overzicht. Als ik Dan weer iets koop, weet ik tenminste dat het de goede kleur is.
Wat een schatje trui!

ik dacht al dat het iets meer richting Oss ging dan Den Bosch...
 ik dacht al dat het iets meer richting Oss ging dan Den Bosch... 

heb mn plaatje alsnog even veranderd!
 heb mn plaatje alsnog even veranderd!  

ben in een beetje een zeikhaakbui geloof ik.,..
 ben in een beetje een zeikhaakbui geloof ik.,.. 

ik ben gewoon hyperkritisch vandaag. ik vind alles wat ik tegenkom er sullig uitzien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor amigurimi wil je maken dan? Ik heb hier een boekje, wil anders best wat voor je inscannen
 it's me, not the amihurumi...
 it's me, not the amihurumi... 

Ik ben blij dat ik met Minke nu een goed excuus heb om Disney XD te kijken
 Ik ben blij dat ik met Minke nu een goed excuus heb om Disney XD te kijken 
Ik wil ze uiteraard wel naar je opsturen. PM me even je adres, dan komen er wat klosjes jouw kant op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef YPPY het volgende:
Lijnloos, ik heb dus wel interesse in nr. 179 (zandbruin), 189 (warm oranje) 209 (roest oranje). Wil je die naar me opsturen?

Bianca van Wibra?? Die ken ik niet, ik ken alleen Saskia van de Wibra (lijkt wel of ik de medewerkers van de Wibra ken zo haha). Ik heb een simpele sjaal gemaakt van het Sasia-garen op haaknaald 4 en dan ook niet te straks haken, eerder los. Dat ging wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben al een hele tijd bezig met informatie over garen te zoeken.... heb hier vanalles liggen maar het is allemaal niet dik genoeg voor zo'n bolero denk ik. En het makkelijkst is natuurlijk een proeflapje haken maar daar heb ik geen zin in
Heb een bol Bianca van de Wibra liggen, heeft iemand van jullie daar al eens wat mee gemaakt?
 , ...oh well ...
 , ...oh well ...

En ik heb er kijk op.
 En ik heb er kijk op. 

Laat het maar weten als je nog 20 kleurtjes hebt.
 Laat het maar weten als je nog 20 kleurtjes hebt.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |