Ik vind het geweldig! En dat ik goede smaak heb weet iedereenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef YPPY het volgende:
Je hebt duidelijk talent TF!En ik heb er kijk op.
Ziehier bijvoorbeeld een haakwerkje dat ik in slechts twee uur tijd heb gefabriceerd voor iemand die wat heeft met groene bloemen
[ afbeelding ]
Jullie posten trouwens veel te veel!
Lijnloos, ik heb je een pm gestuurd.
Stefanie, er zit maar 1 kleurtje bij dat ik niet heb, dan worden de portokosten wel hoor voor dat frutstukje.Laat het maar weten als je nog 20 kleurtjes hebt.

Ik vond deze wel leuk, is ook erg makkelijk en gratis. Ik heb hem zelf ook gemaakt -klik-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)
edit: op ravelry vind ik er wel, maar liefst een gratis patroon

Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de katquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)

en staartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de kat

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even voor gaan zitten omdat er ook een aantal zonder labeltje warenLabels wel bewaard, dus via internet even het goede nummer erbij gezocht.
Ik heb de kleurtjes uit jouw lijstje, en de kleurtjes die de anderen naar je opsturen doorgestreept (maar toch even laten staan voor het geval ik een foutje heb gemaakt). Dus als het goed heb je al die andere kleurtjes nog nodig? Stuur me maar een PM met je adres dan stuur ik ze naar je op!
Edit: oh haha, ik reageerde voordat ik de andere posts had gelezenZie dat er nog 2 lijstjes bij komen. Heb het bijgewerkt!

ik heb deze gemaakt, vond m wel leuk gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:

Zolang je ermee haakt, en niet breidtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef FF het volgende:
Ff brutale vraag. Valt Hoooked / Zpagetti hier ook onder

Als je door de oude topics gaat zul je hier en daar wat Zpagetti tegenkomen
 Als je door de oude topics gaat zul je hier en daar wat Zpagetti tegenkomen  

Het is ook coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben begonnen met mn bolero, gaat nog wel ff duren denk ik, maar ik vind het zo cool om *zelf* iets te maken

om iets te maken en het is nog cooler om met een uitgestreken gezicht te zeggen dát je het zelf hebt gemaakt als iemand vraag waar je hem vandaan hebt (of is dat heel erg
  om iets te maken en het is nog cooler om met een uitgestreken gezicht te zeggen dát je het zelf hebt gemaakt als iemand vraag waar je hem vandaan hebt (of is dat heel erg   , nou ja ik vind het leuk
 , nou ja ik vind het leuk   )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |