Die is fantastisch!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Nurse is klaar. Maar dat haar is echt verschrikkelijk, het zit nu even mooi, maar beetje beweging en het zit niet meer, ik wou ook niet eindeloos wol gebruiken want dat vond ik een beetje zondeIk kwam er ook totaal niet uit, heb maar wat zitten kloten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef mmascha het volgende:
Fijn dat het meegevallen is Lyssa! Ik hoop dat je nu niet zoveel pijn hebt.
Mijsje, dat patroon van gister, heb je dat al bekeken?Ik kom er niet zo goed uit. Je moet je naald uit de lus halen, dan iets doen en weer de haak door de lus. Kan jij je een beeld vormen van wat de bedoeling is?
Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik liep al vast bij round 2Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Is de magic (adjustable) ring geen optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef Hoothoot het volgende:
Ik ben al een half uur aan het frutten om 6 vasten in één lusje te maken... Met naald 3. Dat is toch geen doen?
de eerste 4 chains telt als een dubbel stokje, dus bij de volgende clusters moet je t eerste van 4 dubbele stokjes gebruiken idd. is een popcorn stitch toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik liep al vast bij round 2Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Ik heb de eerste square af. Ze maken gebruik van de Attic24-join-methode volgens mij. Dat kan ik! Of ze moeten het weer lastiger uitleggen dan het is.
Ik ga nog eens bekijken of een cluster maken op een andere manier er mooier uitziet.
Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:
Is de magic (adjustable) ring geen optie?
Nee, bij de Brei Caravan in Dordrecht, maar hier hebben ze het ook: http://www.wolmarkt.nl/catalog/index.php?cPath=32_576_795quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oeh goeie tip die ga ik onthouden, idd voor de kleuren die de Zeeman of Wibra niet heeft. Heb je dat garen online gekocht?
Gewoon Wibra spul pakken en naald 5quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.
Dacht ik ook eens aan m'n eerste amigu-dinges te beginnen...
Dit is niet goed voor mijn ochtendhumeurniveau
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef SP22 het volgende:
Lyssa je verpleegster is cool! En ik vind het wel meevallen met dat haar hoor!
Ik heb het even gehad met de GS!
Ik ben aan een amigurumi begonnen. Nou ja.. Het is Yoshi van Super Mario! (te vinden op ravelry)
[ afbeelding ]
Ik heb zn schild al af en ben nu met zn buikje bezig! Ik haak tegenwoordig in de bus naar mn werk.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?
Of zouden ze bij cluster 2 bedoelen dat je weer de 4 lossen van de 1e cluster moet gebruiken?
Heb je er een plaatje of foto bij waarop je kan zien hoe ze dit bedoelen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |