abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84825212
EsseEi proficiat!! Wat gaat het kraamcadeau worden (gehaakt toch?) :D

mmascha fijn zeg! Veel plezier er mee!

Ik ben bezig met de swap, wat een gepriemel :') Maar ik moet er aan door werken zodat ik hem voor eind augustus kan opsturen omdat hij mss wat langer onderweg zal zijn vanuit BE :P
pi_84825216
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef mmascha het volgende:
Ik heb mijn Crochet Today vandaag ontvangen! *O*
Geniet even mee: coatsandclark.com
Daar staat dan weer geen patroon van in het boekje maar wel op die website!

Tante EsseEi gefeliciteerd!
die is leuk!!! Meteen maar even opgeslagen op de pc! :D

EsseEi, ik ben wel benieuwd naar je Mario... :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:44:18 #205
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84826976
Damn, babyslofjes zijn me een gepriegel. Ze zijn wel klein geworden, dus wellicht nog een extra paar maken (maar dan eventueel met iets anders erop) in een grotere maat.

Hello Kitty :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:47:47 #206
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84827128
Wat een lieffies TD!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84827138
TD ze zijn wel schattig hoor!!

Ik zoek iets om te haken maar weet niet wat. Swap ligt even stil, wacht op uitleg van een vriendin, ik zit wat vast. En eigenlijk ben k nog bezig met mijn tas maar dat is zo zwaar, ik wil iets snel. Wil die granny squares en granny stripes wel proberen maar geen zin in denkwerk haha Terwijl, eens ik de granny stripe door heb, gaat het ook wel snel gaan haha

Denk dat ik het iets rustiger zal houden qua haken :D
pi_84827918
O+ TD wat schattig! en snel klaar ook wel! :)

Stefanie, iets waarbij ik je kan helpen? :P
anders ga je ook iets van visjes haken, dat is lekker dom voor de tv zitten haken... ("ow, nou heb ik alweer een visje af..." O+ )
pi_84828035
Haha mijsje, ik heb al vanalles zitten denken om te gaan haken. Een granny stripe is ook dom dom haken, alleen moet ik even zien hoe het werkt en daar heb k geen zin in momenteel. Dus nee hoor, je hoeft niet te helpen, ik ga gewoon even stoppen met haken tot morgen, en dan morgen verder doen met de swap (had hier bijna verklapt wat het was :P )
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:08:56 #210
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84828065
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef mijsje het volgende:
O+ TD wat schattig! en snel klaar ook wel! :)

Stefanie, iets waarbij ik je kan helpen? :P
anders ga je ook iets van visjes haken, dat is lekker dom voor de tv zitten haken... ("ow, nou heb ik alweer een visje af..." O+ )
Gisteren de slofjes zelf, vandaag de Hello Kitty's, prima te doen. :+

Hoeveel visjes heb je ondertussen? :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:10:12 #211
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84828123
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Haha mijsje, ik heb al vanalles zitten denken om te gaan haken. Een granny stripe is ook dom dom haken, alleen moet ik even zien hoe het werkt en daar heb k geen zin in momenteel. Dus nee hoor, je hoeft niet te helpen, ik ga gewoon even stoppen met haken tot morgen, en dan morgen verder doen met de swap (had hier bijna verklapt wat het was :P )
Ik kan ook even niets voor je bedenken om te haken. Hier ook even een haak black-out na de slofjes.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:17:52 #212
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84828519
Sorry voor de black out maar die slofjes zijn super schattig ;-)
pi_84829063
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Ik kan ook even niets voor je bedenken om te haken. Hier ook even een haak black-out na de slofjes.
Hihi dan ben ik niet alleen :D
pi_84829071
OMG! Keitoffe slofjes! Die ga ik ook maken als mijn collega een meisje krijgt _O-

Hier m'n nurse weer wat verder gemaakt.

Nu verder met de armen, hoedje, tas en dan als laatste het haar!

Maar ik kan me niet goed concentreren, ben zenuwachtig omdat ik naar de kaakchirurg moet morgen om mn verstandskiezen eruit moet laten snijden/trekken :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:30:45 #215
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84829258
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Lyssa het volgende:
OMG! Keitoffe slofjes! Die ga ik ook maken als mijn collega een meisje krijgt _O-

Hier m'n nurse weer wat verder gemaakt.
[ afbeelding ]

Nu verder met de armen, hoedje, tas en dan als laatste het haar!

Maar ik kan me niet goed concentreren, ben zenuwachtig omdat ik naar de kaakchirurg moet morgen om mn verstandskiezen eruit moet laten snijden/trekken :')
Die gaat ook tof worden (en de grootte van het hoofd valt heul erg mee ;) ).

Sterkte alvast voor morgen. :* Kaakchirurg bezoek kan vervelend zijn. Lang leve verdovingen enzo.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:40:15 #216
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84829743
Sterkte Lyssa! Ik moet morgenochtend naar de gewone tandarts. Benieuwd of hij me ook gaat "adviseren" om ze te laten verwijderen maar ik ben nogal gesteld op mijn verstand hahaha.
pi_84829964
Oh ik moest gisteren naar de tandarts en ik weet nog niet wat ze ermee willen doen, ze zei me 2 maand geleden (ja ben weer 4 keer moeten gaan :') ) dat ze eruit moesten maar nu heeft ze er niets meer over gezegd. Sterkte morgen Lyssa!!
pi_84830085
sterkte Lyssa :* ik vond het erg meevallen bij de kaakchirurg (ze moesten bij mij ook uitgesneden worden). de napijn was 1 dag vervelend en daarna al heel snel minder. laat je maar lekker verwennen, en neem vooral zodra je gaasje van de wond af mag (vaak na een half uur ofzo) en je kan drinken metéén je pijnstillers in, dan slaat de pijn veel minder hard in!

Mijn beer is af!!
ik ben medium tevreden...

Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:49:45 #219
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84830207
Ik denk dat de beer heel erg tevreden is, nu hij benen en armen heeft en een beetje meer volledig is ;-)
pi_84831037
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
sterkte Lyssa :* ik vond het erg meevallen bij de kaakchirurg (ze moesten bij mij ook uitgesneden worden). de napijn was 1 dag vervelend en daarna al heel snel minder. laat je maar lekker verwennen, en neem vooral zodra je gaasje van de wond af mag (vaak na een half uur ofzo) en je kan drinken metéén je pijnstillers in, dan slaat de pijn veel minder hard in!

Mijn beer is af!!
ik ben medium tevreden...

[ afbeelding ]
oah! :D hij is een stuk groter dan ik had verwacht! Ik vind hem mooi O+ omdat hij juist geen standaard amigurumi is!

en thanx voor de steunbetuigingen O+
pi_84831215
Deze link moet ik even met jullie delen. Ik dacht dat 40 van die mormels al heel wat was:

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=355651.msg4161758;topicseen#msg4161758
pi_84831377
Toch is de beer wel grappig kwakz0r. :)

Sterkte Lyssa, zet je het verslag onder een spoiler? :X :')

Vandaag kreeg ik zo'n leuke post! Allemaal nieuwe kleurtjes catania. Echt handig. Ik weet nu kleuren die ik nooit ga bestellen en andere staan al op mijn lijstje voor als het weer mag. *O*
Bedankt lijnloos en yachiru! (leuk postpapier, heb ik ook, zo lief O+ )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84831433
Wow, dat is niet gezond meer Arual. :D
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_84831551
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef YPPY het volgende:
Wow, dat is niet gezond meer Arual. :D
Mijn 40 mormels of haar 175? :P
pi_84832072
Uhm... die 175 natuurlijk! 40 lijkt me juist prima vanuit filosofisch en esthetisch oogpunt gezien. >:O
*OUD heilige*
pi_84832189
Woa! Haar 175 :P in een half jaar.. ziekelijk, maar goed, ze zal er wel goed geld mee gaan verdienen! Ze heeft ook keileuke patroontjes, mijn eerste amigurumi was die eggy van haar :D
pi_84832269
ik vind dat he er eigenlijk 42 had moeten maken Arual :7
Kwak
pi_84836023
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef _Arual_ het volgende:
Deze link moet ik even met jullie delen. Ik dacht dat 40 van die mormels al heel wat was:

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=355651.msg4161758;topicseen#msg4161758
hey, zij is van die spookjes die glow in the dark-draad hebben... :D ik herken de popjes van de foto...
pi_84841513
Wow, die 175 is wel een heel gezellige bende zo! Super leuk... (en een tikkeltje jaloers :@)

Succes tandarts-gangers... om heel eeerlijk te zijn ben ik blij dat ik inmiddels al mijn verstand kwijt ben. Kan ineens ook weer goed poetsen bij de kiezen die ernaast zitten. *O* Maar leuk is anders kan ik me voorstellen.

Ik ga vanavond maar weer es aan de slag met mijn tunische varken. Moet kunnen onderhand weer! *O*
pi_84842129
succes en sterkte vandaag Lyssa... (bij mij waren die eruit getrokken/gesneden onder narcose... heerlijk om er niet bij te zijn... O+ )
pi_84842266
Succes hoor Lyssa vandaag!!

Wauw die 175 zijn veel! Wel leuk hoor, maar ik heb het nog niet hoor haha Nog niet haha
pi_84842369
Ik heb gisteren voor het eerst gehaakt met Planet van Katia en dat is echt heel fijn! 3 euro voor 100 gram, acryl en past goed bij Zeeman en Wibra wol. Ik koop alleen wat kleuren die Zeeman en Wibra niet heeft, dus heb nu oranje, donkerbruin, heldergroen en geel gekocht :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:33:59 #233
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_84842839
Ooohh nog meer schattige slofjes! O+ 175 ami's, pfoeh.... Die octootjes zijn wel heel schattig :)
Common sense is not so common
pi_84844435
Tadaa! Mijn IQ is weer wat gedaald want mn verstandskiezen (aan 1 kant) zijn eruit! (De andere moeten ook, maar pas in oktober) Vooralsnog geen horrorverhaal hiero, maar zit nog met een verdoofde smoel :P

Ik was nog geen half uur binnen, waarvan 20 minuten sowieso bezig met de verdoving en die in laten werken _O- Daarna beetje duwen en ze waren eruit :o (Eentje moest wel gesneden worden). Nu maar mn smerige goedje brofen opdrinken :P
pi_84844455
Lieve slofjes TD! En die beer is echt schattig!
Graag gedaan hoor Yppy, vond het leuk om uit te zoeken en te versturen! :)
Sterkte Lyssa! Ik heb geen verstandskiezen, en die krijg ik geloof ik ook niet :P Heb zelfs nog 3 melkkiezen!
Mijn moeder smste me net dat mijn Wollyhood pakje er is, dus ik wil NU naar huis! :P Moet nog tot 5 uur..
Ben benieuwd naar die 175 haaksels! Kan op m'n telefoon niet kijken helaas, straks in de lunchpauze maar even kijken!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:54:46 #236
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_84844662
Wow, wat hebben jullie allemaal schattige dingen gemaakt. Die slofjes!
Ik ben bezig met granny squares. Wonder boven wonder ziet het er zelfs een beetje goed uit :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:23:12 #237
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84845515
Super lieve slofjes!!! :D En beer is ook lief!!!

En die 175 haaksels :o vind het wel heeeel erg veel, maar ook veel dezelfde dingen. Wel vet haha :)

Lyssa wou je nog sterkte wensen maar je bent alweer thuis. Hopelijk valt de pijn straks allemaal mee.

Kraamkado was al klaar voor ik het haken weer oppakte, grote kraammand ;) Maar zal Floortje voor d'r maken :) Heb wel dat kleine olifantje voor d'r grote zus, zodat ze ook nog een kado'tje krijgt :) Maar had ik niet bij me toen ik op kraamvisite ging gister, dus komt nog een andere keer :)
pi_84846533
Langzaamaan begint de verdoving uit te werken en komt er wat pijn op zetten ;( Ik heb wel lekkere volle kwark en ben aan mn verpleegstertje aan het werken!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:23 #239
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84846845
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Lyssa het volgende:
Langzaamaan begint de verdoving uit te werken en komt er wat pijn op zetten ;( Ik heb wel lekkere volle kwark en ben aan mn verpleegstertje aan het werken!
Ja lekker vloeibaar eten :) Mijn moeder maakte altijd Flensjes als onze verstandskiezen waren getrokken, kan je makkelijk naar binnen proppen :) En je verpleegstertje is een leuke afleiding!
pi_84847293
ik had heel stom geen eten in huis voor na t trekken van mn kiezen... ik moest om half vier, en om een uur of zeven had ik dus én heel vele pijn én vreselijke honger... toen heb ik op de hoek een frikandel gehaald en in hele kleine stukjes gesneden :') dat ging netaan naar binnen :')

(bij mij moesten de onderste kiezen allebei (elk in 1 sessie) in heel veel kleine stukjes eruit, dus ik had gewoon ook nogal botpijn van t raggen in mn kaak... :X )
Kwak
pi_84847681
Wuhaaa, die foto's van al die knuffeltjes bij elkaar O+
Het zijn ook allemaal superschattige dingen, die Sackboy wil ik ook maken!

Oww, ze heeft het patroon nog niet online staan. Nouja, even wachten nog maar dan!
Nerdigurumi heeft ook een leuke Sackboy ontworpen, die wilde ik eerst maken. Maar zo'n echte rits vind ik leuker!

[ Bericht 21% gewijzigd door Yachiru op 04-08-2010 12:36:17 ]
pi_84854266
Nog een 'souveniertje' vanuit Praag:

Dat was een bal van zo'n 1,5 meter doorsnee en daar hadden ze een jasje voor gehaakt :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:30:21 #243
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84855387
haha wow super vet die bal!!! :D

Ben helemaal trots op m'n mario armpjes waarvan de handschoentjes een randje en duim hebben ^^ (ook al staat het gewoon in het patroon:P)
pi_84858850
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik had heel stom geen eten in huis voor na t trekken van mn kiezen... ik moest om half vier, en om een uur of zeven had ik dus én heel vele pijn én vreselijke honger... toen heb ik op de hoek een frikandel gehaald en in hele kleine stukjes gesneden :') dat ging netaan naar binnen :')

(bij mij moesten de onderste kiezen allebei (elk in 1 sessie) in heel veel kleine stukjes eruit, dus ik had gewoon ook nogal botpijn van t raggen in mn kaak... :X )
jullie snappen waarom ik blij was met m'n narcose? O+

oeh, gaaf, die bal in Praag! O+
pi_84860348
Om in de sferen te blijven: van de week is al 2 keer aan me gevraagd of er kiezen bij me zijn getrokken. Ik lijk wel op een fucking cavia. Wang is spontaan ontstoken. :'(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:01:23 #246
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84865681
Fijn dat het meegevallen is Lyssa! Ik hoop dat je nu niet zoveel pijn hebt.

Mijsje, dat patroon van gister, heb je dat al bekeken? O-) Ik kom er niet zo goed uit. Je moet je naald uit de lus halen, dan iets doen en weer de haak door de lus. Kan jij je een beeld vormen van wat de bedoeling is?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:48:04 #247
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84867758
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst gehaakt met Planet van Katia en dat is echt heel fijn! 3 euro voor 100 gram, acryl en past goed bij Zeeman en Wibra wol. Ik koop alleen wat kleuren die Zeeman en Wibra niet heeft, dus heb nu oranje, donkerbruin, heldergroen en geel gekocht :)
Oeh goeie tip die ga ik onthouden, idd voor de kleuren die de Zeeman of Wibra niet heeft. Heb je dat garen online gekocht?
klerkje
pi_84868287
Oh bah ik ben de swap beu, zo'n gepriemel haha Bijna klaar (denk k) :D
pi_84873027
Mijn Nurse is klaar. Maar dat haar is echt verschrikkelijk, het zit nu even mooi, maar beetje beweging en het zit niet meer, ik wou ook niet eindeloos wol gebruiken want dat vond ik een beetje zonde :@ Ik kwam er ook totaal niet uit, heb maar wat zitten kloten _O-

woensdag 4 augustus 2010 @ 22:25:19 #250
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84873540
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Nurse is klaar. Maar dat haar is echt verschrikkelijk, het zit nu even mooi, maar beetje beweging en het zit niet meer, ik wou ook niet eindeloos wol gebruiken want dat vond ik een beetje zonde :@ Ik kwam er ook totaal niet uit, heb maar wat zitten kloten _O-

[ afbeelding ]
Ze is leuk geworden joh! Kan het haar niet op een of andere manier een beetje vast worden gezet zodat het beter in model blijft?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:28:45 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84873758
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Lyssa het volgende:

[ afbeelding ]
Die is fantastisch!!! _O_

Kun je haar geen knotje geven? Dat blijft wel zitten :Y
pi_84876040
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef mmascha het volgende:
Fijn dat het meegevallen is Lyssa! Ik hoop dat je nu niet zoveel pijn hebt.

Mijsje, dat patroon van gister, heb je dat al bekeken? O-) Ik kom er niet zo goed uit. Je moet je naald uit de lus halen, dan iets doen en weer de haak door de lus. Kan jij je een beeld vormen van wat de bedoeling is?
:) ik zat al te kijken (is die bloementhrow he?) maar waar in het patroon loop je vast dan? welk kopje? en dan welke regel? ik ga hem in ieder geval proberen, maar ik kan het vrijdag pas vertellen hoe het me wel/niet is gelukt... ik ga in ieder geval m'n best voor je doen :)

:D het is augustus, bijna swap-stuur-tijd.... O+

-edit- Lyssa O+ wat is ze leuk!!! misschien een randje van haar langs de hele haargrenslijn en dan net wat LadyBlack zegt, een knotje? of misschien toch gewoon wat meer wol voor haar om het toch wat voller te doen worden? (niet op iedere lijn, maar iedere tweede ofzo? dan wordt het ook wel flink voller, toch?)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:27:59 #253
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84883391
Ik liep al vast bij round 2 :D Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Ik heb de eerste square af. Ze maken gebruik van de Attic24-join-methode volgens mij. Dat kan ik! Of ze moeten het weer lastiger uitleggen dan het is.
Ik ga nog eens bekijken of een cluster maken op een andere manier er mooier uitziet.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84883967
:( Ik ben al een half uur aan het frutten om 6 vasten in één lusje te maken... Met naald 3. Dat is toch geen doen?
pi_84884362
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik liep al vast bij round 2 :D Je moet daar iets doen van 4 losse, dan 3 dubbele stokjes, uit de lus, onder de bovenste 4e losse door en het lusje weer oppakken. Het is me gelukt. Dat is cluster 1. Cluster 2 heeft dan natuurlijk geen 4 losse terwijl ik dat wel uit de tekst opmaak. Daar raakte ik door in de war.
Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?
Of zouden ze bij cluster 2 bedoelen dat je weer de 4 lossen van de 1e cluster moet gebruiken?

Heb je er een plaatje of foto bij waarop je kan zien hoe ze dit bedoelen?

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef Hoothoot het volgende:
:( Ik ben al een half uur aan het frutten om 6 vasten in één lusje te maken... Met naald 3. Dat is toch geen doen?
Is de magic (adjustable) ring geen optie?
pi_84884538
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 07:27 schreef mmascha het volgende:
Ik heb de eerste square af. Ze maken gebruik van de Attic24-join-methode volgens mij. Dat kan ik! Of ze moeten het weer lastiger uitleggen dan het is.
Ik ga nog eens bekijken of een cluster maken op een andere manier er mooier uitziet.
de eerste 4 chains telt als een dubbel stokje, dus bij de volgende clusters moet je t eerste van 4 dubbele stokjes gebruiken idd. is een popcorn stitch toch?
Kwak
pi_84884615
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:
Is de magic (adjustable) ring geen optie?
Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.
Dacht ik ook eens aan m'n eerste amigu-dinges te beginnen...
Dit is niet goed voor mijn ochtendhumeurniveau }:|
pi_84884656
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Oeh goeie tip die ga ik onthouden, idd voor de kleuren die de Zeeman of Wibra niet heeft. Heb je dat garen online gekocht?
Nee, bij de Brei Caravan in Dordrecht, maar hier hebben ze het ook: http://www.wolmarkt.nl/catalog/index.php?cPath=32_576_795

Kun je zelfs bestellen en dan op de markt waar ze staan (stuk of 4 ofzo) ophalen :)
pi_84884706
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Ik heb er maar een ring van 3 lossen van gemaakt. Dat gaat al wat beter.
Dacht ik ook eens aan m'n eerste amigu-dinges te beginnen...
Dit is niet goed voor mijn ochtendhumeurniveau }:|
Gewoon Wibra spul pakken en naald 5 :Y Worden ze ook wat groter O-)

Ik heb drie boekjes gekocht uit de jaren 70 met hele leuke patronen voor kussens, maar ik snap er echt niks van :D Een van de patronen begint dat je 10 keer de wol om je pink moet slaan :?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:48:47 #260
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84885065
Lyssa, je verpleegstertje is leuk geworden!
Sterkte met je vla-dieet :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:25:09 #261
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84885875
Ze is leuk geworden Lyssa!! :D Weet niet of je dat al gedaan had, maar je kan het haar achterin ook als een staartje vastbinden? (Lage staart) Dan wappert het niet en zie je dus geen gaten. Maar misschien heb je dat al gedaan ;)
Wat ik wel weet: m'n moeder heeft heel veel poppen van Filt enzo gemaakt, en als ze haar hadden zat het nooit los omdat je dan gaten kreeg (vond ik altijd jammer want dan kon je er niet mee doen wat je wou ;) vlechten en staartjes maken enzo :P)
pi_84886219
Lyssa, je verpleegstertje is leuk!!!! Fijn zeg!
  FOK!fotograaf donderdag 5 augustus 2010 @ 10:41:02 #263
287763 SP22
pi_84886314
Lyssa je verpleegster is cool! En ik vind het wel meevallen met dat haar hoor!

Ik heb het even gehad met de GS!

Ik ben aan een amigurumi begonnen. Nou ja.. Het is Yoshi van Super Mario! (te vinden op ravelry)

Ik heb zn schild al af en ben nu met zn buikje bezig! Ik haak tegenwoordig in de bus naar mn werk.
pi_84886330
Ik heb de keus bij mijn collega gehouden en ze vond het zo erg leuk. staartjes en knotjes had ik geprobeerd, maar dat zat ook niet echt mooi, veel bobbels en niet echt strak.

Pijn valt erg mee! Ik hen zelfs alweer taart naar binnen geslobberd net ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:41:57 #265
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84886342
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef SP22 het volgende:
Lyssa je verpleegster is cool! En ik vind het wel meevallen met dat haar hoor!

Ik heb het even gehad met de GS!

Ik ben aan een amigurumi begonnen. Nou ja.. Het is Yoshi van Super Mario! (te vinden op ravelry)

[ afbeelding ]

Ik heb zn schild al af en ben nu met zn buikje bezig! Ik haak tegenwoordig in de bus naar mn werk.
O+ Yoshi _O_
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:28:41 #266
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84887782
YOSHI!!! :D Hij is geweldig!!!!

Liet gister aan broertje van vriend en zijn vriendinnetje Mario zien en ze vonden 'm geweldig (het voorbeeld dan, ben 'm nu in elkaar aan het zetten)! Toen ik zei dat er ook een Yoshi was, en Toad enzo waren ze helemaal blij, dus geloof dat ik voorlopig niet van het Mario thema afkom ;)
  FOK!fotograaf donderdag 5 augustus 2010 @ 11:33:50 #267
287763 SP22
pi_84887961
Deze heb ik niet gemaakt hoor, maar staat bij het patroon op Ravelry. Ik maak als ik thuis ben wel ff een foto van wat ik al heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door SP22 op 05-08-2010 11:40:14 ]
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:42:40 #268
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84888295
ooow :P ja had 'm ook gezien ^^ haha ben benieuwd hoe jouwe wordt :D
pi_84889198
Yoshi is cool!!! *O* ben benieuwd hoe ie wordt bij jou! (staat oko nog op mijn verlang/to-do-lijst
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:24:57 #270
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84889807
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zou je dan bij cluster 2 niet gewoon 4 dubbele stokjes moeten maken en dan je naald in de bovenkant van je 1e dubbele stokje moeten steken en dan je lus weer oppakken?
Of zouden ze bij cluster 2 bedoelen dat je weer de 4 lossen van de 1e cluster moet gebruiken?

Heb je er een plaatje of foto bij waarop je kan zien hoe ze dit bedoelen?

:D Dat dus! ;) Er saat in de tekst(geen plaatje helaas)dat je het op de 4e losse moet doen. Maar ik denk dat het daarna op het 1e dubbele stokje van elke cluster moet. Zo worden het ook echt bloemblaadjes. Dank voor het meedenken! Jij ook Kwakz!

Je zustertje is mooi geworden Lyssa!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84895028
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd *O*
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
pi_84895144
Gefeliciteerd! Jammer dat we niet meer kunnen stemmen _O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:58:00 #273
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84895383
Lijnloos, gefeliciteerd! We blijven natuurlijk duimen en bidden dat je er met de prijs vandoor gaat straks!
pi_84895615
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Woot... ik heb de finale gehaald met mijn upje... nu nog 10 dagen in spanning en dan weten we of ik in de top 3 ben geeindigd *O*
http://www.happyseamstres(...)-finalists-announced
*O* *O* *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:30:14 #275
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84896531
Gefeliciteerd Lijnloos! Nu afwachten maar, spannend!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84899845
Kijk, dat is een goed bericht. Heb meerdere keren op je gestemd.
Stel je toch voor dat je een prijs wint zeg...
pi_84903770
Succes met je upje

Kwas niet tevree met me swap, ben naar de stad gegaan en heb nieuwe katoen gekocht. Geoikoper garen is niet aan mij besteed. :D
Morgen ga ik alles overnieuw maken.
Kheb nog drie weken. *O* *O*
pi_84904324
ik ben best wel een beetje trots :@ er zijn al drie projecten van mij (de beer, de boho bag en de old vienna granny pillow) met hun fotootje gefeatured op de ravelry pagina van het originele patroon :@ als ik dat aan random mensen vertel snappen ze niet dat ik trots ben, maar jullie wel denk ik :@
Kwak
pi_84904484
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad! :D Maar je deken O+ O+ is ook al 84x gefavorite :D
pi_84904503
Echt wel :Y
pi_84905417
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Lyssa het volgende:
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad! :D Maar je deken O+ O+ is ook al 84x gefavorite :D
:o
Kwak
pi_84906846
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet :D

kwakz0r fijn voor je!!

Lijnloos jeuj *O*
pi_84906941
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o
En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry :o
pi_84907072
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef StefanieV het volgende:

[..]

En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry :o
nu wel ;)
pi_84907130
Hihi dank je wel!
pi_84907276
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef StefanieV het volgende:
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet :D

kwakz0r fijn voor je!!

Lijnloos jeuj *O*
Hoe herkenbaar

Natuurlijk maak ik graag wat voor één van jullie, maar mijn grooste drive is eindelijk wat af te maken.
Ik start altijd wel, maar dat afmaken is een makke.

Geen paniek medeswappers, deze keer maak ik het af. :Y
pi_84908058
het afmaakprobleem heb ik ook een beetje, maar kan mezelf er meestal wel toe dwingen...

weet iemand van jullie hoeveel steken ik op moet zetten als ik een granny stripe van een meter breed wil maken? ik meen me te herinneren dat het iets oprekt...
Kwak
pi_84908811
Ik had voor mijn grannystripe op naald 5 aan de hand van een proeflapje berekend dat ik 159 steken moest hebben. Maar na een paar rijen blijkt dat 120cm te zijn...
Proeflapje maken dus, en daar iets vanaf halen ;)
pi_84909151
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen :')

Dit had het moeten zijn...

En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter :Y

Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren }:|
pi_84909589
Hihi HootHoot, sorry moest er even om lachen :D

Gelukkig maak je enorm mooie dekens/kussentjes :D
pi_84910462
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Hoothoot het volgende:
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen :')

Dit had het moeten zijn...
[ afbeelding ]

En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter :Y
[ afbeelding ]

Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren }:|
Hij is idd niet optimaal gelukt ;) Maar dat maakt die swap ook zo leuk! Iedereen heeft specialiteiten, dus kan je ook wat krijgen wat je zelf nooit zou maken :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:42:48 #292
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84911142
Gefeliciteerd Lijnloos!!! Is een gaaf dekentje!! :D
pi_84913978
Ik heb trouwens ook nog 3 bollen Zeeman 75% acryl/ 25% wol gekocht. Heerlijk zacht. Ik ga het in m'n volgend project maar eens gebruiken!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:02:48 #294
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84915704
Nog wat slofjes gemaakt, maatje groter. Soort van kimono-stijl was de bedoeling. Met een bloemetje als knoop :+

Zoiets wil ik voor mezelf ook wel. Zou dat te doen zijn om in maat volwassen te maken? Niet dat ik genoeg wol in deze kleur over heb (en mag ook eventjes niets meer kopen van mezelf |:( )
pi_84917858
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothoot :D ik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?

Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:42:00 #296
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84918009
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef AnitraX het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothoot :D ik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?

Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
Stiekem zal ik ook vast wel een beetje garen erbij kopen als ik weer bij een Wibra in de buurt kom. Want het is toch zo goedkoop daar enzo.. :+

Ik ben zo nieuwsgierig naar al jullie swap projecten!!
pi_84925436
Hoothoot, ik vind hem toch wel leuk hoor...misschien niet zo "strak" als het voorbeeld, maar nog steeds erg leuk.

TD, wat een schetige slofjes! Heb je die zelf bedacht?

Ik zelf ben weer bezig met Tunisch haken, maar daar heb ik echt al kramp na 1 rij, dus dat gaat niet zo heel snel op het moment. Oh en foto's wordt ook lastig want ik heb mijn telefoon vorig weekend per ongeluk iets te hard laten vallen, dus die ligt ter reparatie ergens anders. :@
pi_84926827
Zo, ik heb de spelden maar uit mijn wannabe-speldenkussen gehaald en het ding met de vuilniswagen meegestuurd. Hij rijdt nu de straat uit... :W

Een hele opluchting dus. Ik ga maar weer verder met m'n grannystripe *O*
pi_84928021
Haha Hoothoot

Een winkel vlak bij mij houdt uitverkoop en alles aan -50%. Ook het katoen. Heb gisteren alle blauwe bolletjes gaan halen, 1,25 euro per stuk maar ik moet me tegenhouden voor de rest. Het is uiteindelijk nog veel geld om alles te kopen en de kleurtjes vind ik niet zo fantastisch. Ja wit en beige zit er bij, maar anders is het lichtroos, pastelgeel en een feller geel, pastelgroen en pasteloranje. Moest iemand interesse hebben, zeg maar, dan haal ik het wel :-)
pi_84934637
Ik heb de foto van baby+deken nog niet ontvangen, maar ik heb zelf ook losse foto's:

Hij is zo klein en lief O+
Ik heb hem 2 uur op schoot gehad en hij heeft niet gehuild. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een kraamvisite O+
pi_84934688
Oh, O+ wat een lieffie....
Mooie deken ook hoor! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')