abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84899845
Kijk, dat is een goed bericht. Heb meerdere keren op je gestemd.
Stel je toch voor dat je een prijs wint zeg...
pi_84903770
Succes met je upje

Kwas niet tevree met me swap, ben naar de stad gegaan en heb nieuwe katoen gekocht. Geoikoper garen is niet aan mij besteed. :D
Morgen ga ik alles overnieuw maken.
Kheb nog drie weken. *O* *O*
pi_84904324
ik ben best wel een beetje trots :@ er zijn al drie projecten van mij (de beer, de boho bag en de old vienna granny pillow) met hun fotootje gefeatured op de ravelry pagina van het originele patroon :@ als ik dat aan random mensen vertel snappen ze niet dat ik trots ben, maar jullie wel denk ik :@
Kwak
pi_84904484
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad! :D Maar je deken O+ O+ is ook al 84x gefavorite :D
pi_84904503
Echt wel :Y
pi_84905417
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Lyssa het volgende:
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad! :D Maar je deken O+ O+ is ook al 84x gefavorite :D
:o
Kwak
pi_84906846
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet :D

kwakz0r fijn voor je!!

Lijnloos jeuj *O*
pi_84906941
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o
En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry :o
pi_84907072
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef StefanieV het volgende:

[..]

En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry :o
nu wel ;)
pi_84907130
Hihi dank je wel!
pi_84907276
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef StefanieV het volgende:
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet :D

kwakz0r fijn voor je!!

Lijnloos jeuj *O*
Hoe herkenbaar

Natuurlijk maak ik graag wat voor één van jullie, maar mijn grooste drive is eindelijk wat af te maken.
Ik start altijd wel, maar dat afmaken is een makke.

Geen paniek medeswappers, deze keer maak ik het af. :Y
pi_84908058
het afmaakprobleem heb ik ook een beetje, maar kan mezelf er meestal wel toe dwingen...

weet iemand van jullie hoeveel steken ik op moet zetten als ik een granny stripe van een meter breed wil maken? ik meen me te herinneren dat het iets oprekt...
Kwak
pi_84908811
Ik had voor mijn grannystripe op naald 5 aan de hand van een proeflapje berekend dat ik 159 steken moest hebben. Maar na een paar rijen blijkt dat 120cm te zijn...
Proeflapje maken dus, en daar iets vanaf halen ;)
pi_84909151
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen :')

Dit had het moeten zijn...

En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter :Y

Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren }:|
pi_84909589
Hihi HootHoot, sorry moest er even om lachen :D

Gelukkig maak je enorm mooie dekens/kussentjes :D
pi_84910462
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Hoothoot het volgende:
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen :')

Dit had het moeten zijn...
[ afbeelding ]

En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter :Y
[ afbeelding ]

Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren }:|
Hij is idd niet optimaal gelukt ;) Maar dat maakt die swap ook zo leuk! Iedereen heeft specialiteiten, dus kan je ook wat krijgen wat je zelf nooit zou maken :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:42:48 #292
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84911142
Gefeliciteerd Lijnloos!!! Is een gaaf dekentje!! :D
pi_84913978
Ik heb trouwens ook nog 3 bollen Zeeman 75% acryl/ 25% wol gekocht. Heerlijk zacht. Ik ga het in m'n volgend project maar eens gebruiken!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:02:48 #294
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84915704
Nog wat slofjes gemaakt, maatje groter. Soort van kimono-stijl was de bedoeling. Met een bloemetje als knoop :+

Zoiets wil ik voor mezelf ook wel. Zou dat te doen zijn om in maat volwassen te maken? Niet dat ik genoeg wol in deze kleur over heb (en mag ook eventjes niets meer kopen van mezelf |:( )
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84917858
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothoot :D ik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?

Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:42:00 #296
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84918009
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef AnitraX het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothoot :D ik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?

Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
Stiekem zal ik ook vast wel een beetje garen erbij kopen als ik weer bij een Wibra in de buurt kom. Want het is toch zo goedkoop daar enzo.. :+

Ik ben zo nieuwsgierig naar al jullie swap projecten!!
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84925436
Hoothoot, ik vind hem toch wel leuk hoor...misschien niet zo "strak" als het voorbeeld, maar nog steeds erg leuk.

TD, wat een schetige slofjes! Heb je die zelf bedacht?

Ik zelf ben weer bezig met Tunisch haken, maar daar heb ik echt al kramp na 1 rij, dus dat gaat niet zo heel snel op het moment. Oh en foto's wordt ook lastig want ik heb mijn telefoon vorig weekend per ongeluk iets te hard laten vallen, dus die ligt ter reparatie ergens anders. :@
pi_84926827
Zo, ik heb de spelden maar uit mijn wannabe-speldenkussen gehaald en het ding met de vuilniswagen meegestuurd. Hij rijdt nu de straat uit... :W

Een hele opluchting dus. Ik ga maar weer verder met m'n grannystripe *O*
pi_84928021
Haha Hoothoot

Een winkel vlak bij mij houdt uitverkoop en alles aan -50%. Ook het katoen. Heb gisteren alle blauwe bolletjes gaan halen, 1,25 euro per stuk maar ik moet me tegenhouden voor de rest. Het is uiteindelijk nog veel geld om alles te kopen en de kleurtjes vind ik niet zo fantastisch. Ja wit en beige zit er bij, maar anders is het lichtroos, pastelgeel en een feller geel, pastelgroen en pasteloranje. Moest iemand interesse hebben, zeg maar, dan haal ik het wel :-)
pi_84934637
Ik heb de foto van baby+deken nog niet ontvangen, maar ik heb zelf ook losse foto's:

Hij is zo klein en lief O+
Ik heb hem 2 uur op schoot gehad en hij heeft niet gehuild. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een kraamvisite O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')