quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Lyssa het volgende:
Ja! Gefeliciteerd, dat is wel gaaf inderdaad!Maar je deken
![]()
is ook al 84x gefavorite
nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef StefanieV het volgende:
[..]
En nu wou ik naar je dekentje gaan kijken maar ik weet niet wie je bent op ravelry
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef StefanieV het volgende:
sabine, ik heb ook nog 3 weken haha lukt me wel hoor, maar moet dan wel gaan doorwerken want heb het nogal laten liggen. Al ben k wel een persoon die beter werkt onder stress van een komende deadline dus wie weet
kwakz0r fijn voor je!!
Lijnloos jeuj
Hij is idd niet optimaal geluktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Hoothoot het volgende:
Gelijk maar even mijn mislukte-project-van-de-week showen![]()
Dit had het moeten zijn...
[ afbeelding ]
En dit is het geworden...
Conclusie: Ik ben niet gemaakt voor dat kleine frutwerk. Laat mij maar gewoon platte dingen maken, dat gaat veel beter![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het vandaag niet zo goed relativeren, ben geneigd dat ding straks het raam uit te flikkeren![]()
Stiekem zal ik ook vast wel een beetje garen erbij kopen als ik weer bij een Wibra in de buurt kom. Want het is toch zo goedkoop daar enzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef AnitraX het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd!!!
Hoothootik ken het, ik ben ook van het platte werk
TD wat een lieve slofjes!!! En wol kopen en ze dan voor jezelf maken is jezelf dubbel verwennen, dat mag toch soms?
Ik werk heel hard aan mijn swap project, maar het gaat niet zo snel als ik wil. En ik moet nog zoveel doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |