Ik vind het geweldig! En dat ik goede smaak heb weet iedereenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef YPPY het volgende:
Je hebt duidelijk talent TF!En ik heb er kijk op.
Ziehier bijvoorbeeld een haakwerkje dat ik in slechts twee uur tijd heb gefabriceerd voor iemand die wat heeft met groene bloemen
[ afbeelding ]
Jullie posten trouwens veel te veel!![]()
Lijnloos, ik heb je een pm gestuurd.
Stefanie, er zit maar 1 kleurtje bij dat ik niet heb, dan worden de portokosten wel hoor voor dat frutstukje.Laat het maar weten als je nog 20 kleurtjes hebt.
Ik vond deze wel leuk, is ook erg makkelijk en gratis. Ik heb hem zelf ook gemaakt -klik-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)
edit: op ravelry vind ik er wel, maar liefst een gratis patroon
Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de katquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Heeft er hier iemand een patroon voor een poes? Een beetje zoals de lavender bunny maar dan een poes natuurlijk ;-)
en staartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk gewoon de lavender bunny haken, en dan even bij een ander patroon spieken hoe ze de oren doen! De oren, ogen en snorharen maken het daarna voornamelijk tot de kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even voor gaan zitten omdat er ook een aantal zonder labeltje warenLabels wel bewaard, dus via internet even het goede nummer erbij gezocht.
Ik heb de kleurtjes uit jouw lijstje, en de kleurtjes die de anderen naar je opsturen doorgestreept (maar toch even laten staan voor het geval ik een foutje heb gemaakt). Dus als het goed heb je al die andere kleurtjes nog nodig? Stuur me maar een PM met je adres dan stuur ik ze naar je op!
Edit: oh haha, ik reageerde voordat ik de andere posts had gelezenZie dat er nog 2 lijstjes bij komen. Heb het bijgewerkt!
ik heb deze gemaakt, vond m wel leuk gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef StefanieV het volgende:
Zolang je ermee haakt, en niet breidtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef FF het volgende:
Ff brutale vraag. Valt Hoooked / Zpagetti hier ook onder
Het is ook coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben begonnen met mn bolero, gaat nog wel ff duren denk ik, maar ik vind het zo cool om *zelf* iets te maken![]()
![]()
Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef -Bubbles- het volgende:
Stefanie is Moosje misschien iets van amigurumis.nl?
[ afbeelding ]
Dat patroontje heb ik hier liggen dus kan ik voor je scannen!
die is toch van diegene die dat boekje gemaakt heeft christel krukkert ofzo? Daar staat het patroontje in en die kan ik morgen inscannen voor je, als je wilt. Weet even de naam van het beestje niet,maar boekje heet gehaakte beestenboel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)
Hmm, herkenbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
ddaantje heeft al een poef- en een kussenomtrek gehaakt met hoooked.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Troel het volgende:
FF, haak jij met Hoooked, of doet je wederhelft dat
En hoe is het met jullie? Lang niet gesproken eigenlijk
dat klopt, dit is een patroon uit een boekje. je kunt op ravelry ook zoeken op gratis patronen, dan krijg je alleen dingen die je kunt downloaden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
dat stond in t patroon maar zo te zien doet niet iedereen die m maakt dat. eigenlijk moesten de oogjes knopen zijn, dan is t makkelijker. ik heb een klein kartonnetje genomen. draad door t kartonnetje, dan door de vulling, dan t oog borduren, door de vulling terug naar kartonnetje - draad aatrekken en vastzetten zodat er een deuk bij t oog komt (t kartonnetje achter de vulling houdt de vorm erin. draad nog een keer door kartonnetje, door vulling, tweede oog borduren, en uieindelijk weer afhechten aan kartonnetje en deuk trekken voor tweede oog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
haha je mag Guusje ook maken hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef mijsje het volgende:
EsseEi, wat een leuk idee, van die miljoen giraffes...ik dacht al, ik kan guusje wel maken voor die site, maar bedacht toen weer, volgens mij ging jij dat al doen
![]()
ook eens even denken over een giraffe...
Het viel nogal tegen, na 30 minuten was ik klaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef mijsje het volgende:
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef mijsje het volgende:
maar ehm, lik jij aan je draad bij het haken?
Het is echt een dotje, mede door zijn eenvoud denk ik. Al vind ik Guusje ook heel schattig! Patroon is een kooppatroon en staat hier:quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef EsseEi het volgende:
Volgens mij wordt het een hele schattige Giraffe TOJ
Vroeg me af, waar heb je het patroon vandaan?:@ Wil voor www.onemilliongiraffes.com ook een giraffe maken. Denk dat ik Guusje Griraf (uit gehaakte beestenboel) ga maken, maar wil de leukste natuurlijk
Zit je ook op ravelry? Misschien kan het anders via daar? (geen idee of je daar wel bijlages kunt maken bij de pm's, hier kan dat volgens mij idd niet)quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Yachiru het volgende:
Zoiets staat er volgens mij ook in ja![]()
Ik zal eens even kijken of ik ze kan PMen
Edit: oww.. kan dat niet?Zie nergens een knopje 'toevoegen' ofzo..
Jah, voordat het hoofd dicht gaat maak er een mondje op, veiligheidsoogjes en dan kijk ik of ik nog wimpers kan borduren!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef mijsje het volgende:
om iets door te sturen vraag ik meestal via pm het gewone mailadres van iemand, en dan stuur ik de bestanden via de mail... misschien kan het makkelijker of anders, maar zo doe ik het altijd...
Arual, wat een lief beertje![]()
Lyssa, mooi begin van je verpleegstertjeik zag op een site nog meer van dat soort poppen, eentje met een tuinpakje volgens mij... erg leuk en lief om te zien
doe je er ook nu al veiligheidsoogjes in? voor het dichtmaken van het hoofdje?
en hier? gewoon, vis, vis, vis...
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
Oh, er is in november KreaDoe in Utrecht, een zelfmaakbeurs
Schoonmoeder? Die wil denk ik wel mee met mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleem
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is... nou nog iemand verzinnen om mee te nemen (manlief krijg ik daar met geen stok naartoe denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |