dat stond in t patroon maar zo te zien doet niet iedereen die m maakt dat. eigenlijk moesten de oogjes knopen zijn, dan is t makkelijker. ik heb een klein kartonnetje genomen. draad door t kartonnetje, dan door de vulling, dan t oog borduren, door de vulling terug naar kartonnetje - draad aatrekken en vastzetten zodat er een deuk bij t oog komt (t kartonnetje achter de vulling houdt de vorm erin. draad nog een keer door kartonnetje, door vulling, tweede oog borduren, en uieindelijk weer afhechten aan kartonnetje en deuk trekken voor tweede oog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
haha je mag Guusje ook maken hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef mijsje het volgende:
EsseEi, wat een leuk idee, van die miljoen giraffes...ik dacht al, ik kan guusje wel maken voor die site, maar bedacht toen weer, volgens mij ging jij dat al doen
![]()
ook eens even denken over een giraffe...
Het viel nogal tegen, na 30 minuten was ik klaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef mijsje het volgende:
B.ertha, ik ben heel benieuwd naar je dekentje! lekker is dat he? haken in de auto? dat doe ik ook vaak als manlief rijdt en we meer dan 10 minuten moeten rijden...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef mijsje het volgende:
maar ehm, lik jij aan je draad bij het haken?
Het is echt een dotje, mede door zijn eenvoud denk ik. Al vind ik Guusje ook heel schattig! Patroon is een kooppatroon en staat hier:quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef EsseEi het volgende:
Volgens mij wordt het een hele schattige Giraffe TOJ
Vroeg me af, waar heb je het patroon vandaan?:@ Wil voor www.onemilliongiraffes.com ook een giraffe maken. Denk dat ik Guusje Griraf (uit gehaakte beestenboel) ga maken, maar wil de leukste natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |