Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef -Bubbles- het volgende:
Stefanie is Moosje misschien iets van amigurumis.nl?
[ afbeelding ]
Dat patroontje heb ik hier liggen dus kan ik voor je scannen!
die is toch van diegene die dat boekje gemaakt heeft christel krukkert ofzo? Daar staat het patroontje in en die kan ik morgen inscannen voor je, als je wilt. Weet even de naam van het beestje niet,maar boekje heet gehaakte beestenboel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oja Moosje is wel mooi! Staat die nergens online? (ik wil je niet tot last zijn voor het inscannen!)
Hmm, herkenbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef EsseEi het volgende:
Ow, en Mijsje: kan je slapen nadat je gehaakt hebt??Ik blijf dan de rest van de nacht steken zien enzo
niet echt prettig
ddaantje heeft al een poef- en een kussenomtrek gehaakt met hoooked.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Troel het volgende:
FF, haak jij met Hoooked, of doet je wederhelft dat
En hoe is het met jullie? Lang niet gesproken eigenlijk
dat klopt, dit is een patroon uit een boekje. je kunt op ravelry ook zoeken op gratis patronen, dan krijg je alleen dingen die je kunt downloaden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat koppie van die beer!!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat? Dat het zo indeukt bij de oogjes? Dat is net zoals bij die antroposofische poppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |