Goed plan!..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
we gaan naar het hoofdkantoormet pek en veren, niemand mag Tassie van ons afpakken!
Geboren in Mestreechquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ich wis neet dats dich auch plat koos kalle omdatse ummer hollesj mitkals
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
we gaan naar het hoofdkantoormet pek en veren, niemand mag Tassie van ons afpakken!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat wis ich. Eine rasechte sjeng dus
Mer de woons noe toch auch in Mesjtreech?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:53 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ich doe min best healhoewel ich alweer snel verhoesd bin oet Mestreech noadat ich geboren woar.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mer de woons noe toch auch in Mesjtreech?
Ziggo is ook niet altijd betrouwbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ziggo geeft hier ook al de hele week problemen. Hoog tijd dat die eens een nieuw modem komen brengen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mer de woons noe toch auch in Mesjtreech?
Ik heb er een hele tijd geen problemen mee gehad, maar tegenwoordig valt het internet steeds vaker uit en daarmee ook de telefonie. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het modem.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ziggo is ook niet altijd betrouwbaar
Hier ook weleens geen internet meer. Maar we moeten het er maar mee doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een hele tijd geen problemen mee gehad, maar tegenwoordig valt het internet steeds vaker uit en daarmee ook de telefonie. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het modem.
Ja die is erquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Is er eigenlijk een goede en een foute manier om dialect te schrijven?
Oh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die is eralleen kan ik de meeste woorden toch niet typen.
http://www.limburghuis.nl/int_intro.htmlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Mini_rulez het volgende:
De kans dat ik ooit over ga stappen is zeer klein, maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier ook weleens geen internet meer. Maar we moeten het er maar mee doen
Daar zijn zelfs regels voor, een vriend van mij kan zijn streekdialect schrijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo doe ik het dus ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs regels voor, een vriend van mij kan zijn streekdialect schrijven.
Ik probeer gewoon fonetisch te schrijven en dan is het mij al best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |