Het is groter dan herpt iigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja in een dorpje dat maar 8 inwoners heeft...
Ga weg uit mijn topicquote:
Grapjas. Zal eerder speciaal voor mij zijn geweest hoorquote:
no wayquote:
WE STONDEN SAMEN IN DE KRANT OMFG!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grapjas. Zal eerder speciaal voor mij zijn geweest hoor![]()
Ik verdiende dat namelijk na 4 jaar spiekbriefjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ziekte van Hedelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
jongens, jongens, nou niet allemaal enge ziektes gaan roepen he
Chlamydiaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
jongens, jongens, nou niet allemaal enge ziektes gaan roepen he
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WE STONDEN SAMEN IN DE KRANT OMFG!!
Nee dan weet ik niet meer waar het heengaat met deze wereld!quote:
Geen last vanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
ik heb jou nog nooit gezien daarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]OhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
ik ben daar postbode op zaterdagquote:
Wauwquote:
sterfquote:
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sterfik wil alleen maar zeggen dat ik het vreemd vind dat ik hem nog nooit gezien heb
sterfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.
Gehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werkquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
En sukses met je vervolgoplijding!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu pas dat er inderdaad ook sukses staatquote:
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook losquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werk
Uit het Koningkreik der Neederlanden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed ik vergeef het ze want er zat ook een briefje van 20 bij ^^
En daarom nam ik altijd een gifgasgranaat meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
dan neem ik mijn volautomatische shotgun meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
Dat is helemaal niet lief voor de burenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
wat een apparaat zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
Dankjequote:
quote:
De volgende zal op jou gebaseerd moeten wordenquote:
Why?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De volgende zal op jou gebaseerd moeten worden
Dan zien we welke TT jij leuker vindtquote:
Naamtopics zijn tof.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zien we welke TT jij leuker vindt
quote:
Eensquote:Den Bosch #10: Waar bijdehand wil weten hoe ST eruit ziet...
Den Bosch #11: Waar bijdehand en superrrtuxxx gaan daten
's-Hertogenbosch deel 24: waar bijdehand verliefd is op BB..
Dabedoellik.quote:
Niet iedereen vindt datquote:
vanavond uit?quote:
morgen misschienquote:
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?quote:
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergeren
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het is
Maar te druk is ook niks inderdaad. Ga je morgen naar de Opium?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willen
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker dat ze niet een keer ergens anders heen willen ofzo..
Niet veel helaas. Ze een keer omkopen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
Er iets van zeggen ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
vaak zat gedaan, geloof me maar, ik ga nou ook af en toe met anderen uit, gewoon om ook nog ergens anders te komen zeg maarquote:
werkt allemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet niet of je het hebt geprobeerd maar om het zo te brengen;
''Zaterdag ga ik naar *naam*, heb je zin om keer mee te gaan?''
''Mocht het niks zijn kunnen we nog naar (naam) gaan''
Stom.quote:
eigenlijk wel hequote:
quote:
hoiquote:
Ja ik ook zo. Truste.quote:
DIAFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:39 schreef nin4th het volgende:
[..]
word! oh wacht... curse you den bosch apartment!!
Jaja, ga zo naar denhaag, mijn zus wegbrengen!quote:
Nee jij met je dichtgetapete mondquote:
Iets met SM ofzo.quote:
quote:
Nee hoor. 's Ochtends en 's avonds doe ik wel wat maar overdag... pff te heetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik al meer gedaan dan jou hoor
uhh, donderdag ja, hoezo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:21 schreef bijdehand het volgende:
Zo, slapen. En kutkabouter, kwam jij Maarten nog tegen
voor mij is het nooit te heet, ik ben toch wel heter dan de omgevingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor. 's Ochtends en 's avonds doe ik wel wat maar overdag... pff te heet
Dat zei hijquote:
Jij en ik weten allebei dat dit niet waar is.quote:[..]
voor mij is het nooit te heet, ik ben toch wel heter dan de omgeving
ow die maarten, ja ik wist niet meer wie dat wasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei hijJe herkende 'm niet
![]()
[..]
Jij en ik weten allebei dat dit niet waar is.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop dat die hittegolf den bosch overslaat![]()
Hehe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ow die maarten, ja ik wist niet meer wie dat wasik dacht dat je een andere bedoelde, die ik ook tegenkwam
Ja echt hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
godchristus wat is het warm, echt niet leuk meer gewoon, en morgen wordt het nog veel warmer
Wil je haar zo graag zien?quote:
ik vraag het me gewoon afquote:
Wie weet. Maar BB is een meisje en ik ken jou wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vraag het me gewoon afik vroeg toch ook niet of je naar luuk's examenfeest ging omdat ik jou zo graag wil zien
als jij dat denkt jongequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie weet. Maar BB is een meisje en ik ken jou wel.![]()
BB trap er niet in!
Dat denk ik zekerquote:
dan faal jequote:
Je kan zeggen wat je wil maar ik faal nimmer.quote:
Nee maar wel iets andersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eerst Fed -> BB
Nu kk -> BB
Iemand popcorn?
BB?quote:
Nee ik bedoelde ipv popcornquote:
Ja wat dan?quote:
quote:
Pffff, zeg dan niks.quote:
Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:27 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die denken dat ik een internethosselaar ben
ja ik word enorm opgewonden van een meisje dat ik nog nooit heb gezien en dat ik al een dag of 3 ken op een internetforumquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.
eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef kutkabouter het volgende:
ze is trouwens 17, dat is een magnetische leeftijddat is ook het leuke van vijf tienjarige neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zijn met z'n 5en...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dudesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dat is ook het leuke van vijf tienjarige neuken.
Zij zijn met z'n 5en...
quote:
Ik vond het wel een goeiequote:
quote:
Ik ben d'r al.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga naar DB, komen er nog meer mensen?
waar woon je, dan kom ik bij jou crashen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waar woon je, dan kom ik bij jou crashen vanavond
dan hoef ik je ook geen pics meer te sturen van mijn goddelijke lichaam
twentequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn stelletje kwaaitongen.![]()
Twente was leuk, maar boven 's-Hertogenbosch kan niks
En KK, ik ga niet naar de Opium/stad.
quote:
welkom terugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn stelletje kwaaitongen.![]()
Twente was leuk, maar boven 's-Hertogenbosch kan niks
En KK, ik ga niet naar de Opium/stad.
ikke niet iigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Danku
Gaat iemand nog weg vanavond?
ja, ben kapotquote:
gisteren 2 uur op de baan gestaan, was echt dramatisch. was echt niet leuk tennis, maar oke.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow 3 uurtjes maar, ook niet veel
Hoe had je gespeeld?
Ik kan niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, party people hierMorgen vanaf 12.45 op TC Maaspoort voor opening van de padelbanen
![]()
Wat padel is? Komt dat zien
Kom je nou hier heen? want dan ga ik niet wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Danku
Gaat iemand nog weg vanavond?
nummer 3quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom je nou hier heen? want dan ga ik niet weg![]()
morgen lig ik aan de zuiderplas, komt er iemand?quote:
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgevingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
morgen lig ik aan de zuiderplas, komt er iemand?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgeving
Lekker langquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gisteren 2 uur op de baan gestaan, was echt dramatisch. was echt niet leuk tennis, maar oke.
Vandaag was ik zo moe dat ik er ook niet veel van bakte![]()
Beide verloren. maar ja![]()
Oh, party people hierMorgen vanaf 12.45 op TC Maaspoort voor opening van de padelbanen
![]()
Wat padel is? Komt dat zien
/carequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgeving
ach ja, komt goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker lang
Wel balen dat je verloren hebt..
Volgende keer beter
Morgen word het KEI warm he!
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Vrouw verdronken in Engelermeer
zaterdag 26 juni 2010 | 19:46 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 26 juni 2010 | 20:14
DEN BOSCH - Een vrouw is zaterdagmiddag omstreeks 15.45 uur verdronken in het Engelermeer.
Volgens een woordvoerster van de politie is in ieder geval bekend dat de vrouw aan het zwemmen was, maar ontbreken verder de bijzonderheden.
Hulpdiensten trachtten de vrouw nog te reanimeren. Ook is de traumahelikopter nog ter plekke gekomen. De technische recherche van de politie verricht onderzoek naar de toedracht van de dood van de vrouw.
Op het moment dat de vrouw overleed, was het druk op het strand en de ligweiden van het Engelermeer.
Nasty!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef booo het volgende:
Gatsie
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
kramp, vermoeidheid, toeval, hartaanval, zoiets? anders weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef booo het volgende:
Gatsie
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
ik ga ook niet hele dag sporten joh, ben niet gekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je heel de dag gaat sporten ben je echt gekOf die-hard..
Uhm ik kan niemand zo ver krijgen om mee te gaanPlus die temperaturen zijn echt om gek van te worden
Als het 20 graden minder was oke maar dit..
dus jij hebt liever 10 gradenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je heel de dag gaat sporten ben je echt gekOf die-hard..
Uhm ik kan niemand zo ver krijgen om mee te gaanPlus die temperaturen zijn echt om gek van te worden
Als het 20 graden minder was oke maar dit..
okequote:
Ik begrijp het niet.quote:
Ik ook. Daar kan je je tenminste op kleden.quote:
Da's ook lekker. Maar liefst wat frisserquote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga voor 20-25 graden met een beetje wind
Tsja niet iedereen houd van de zon, zomer, strand etc.quote:
Het is lekker dat het zo vroeg licht is, vooral als je naar school moet fietsen. En dat zonder jas, heeeeerlijk. Maar als het richting de middag wordt dan is het al te heet en zo blijft het tot aan de avond. Dat hoeft dan weer niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen houd van de zon, zomer, strand etc.
Het enige leuke aan het fenomeen zomer is de lange vakantie maar voor de rest mag het van mij heel het jaar winter zijn.
En wat BDH zegt trouwens ook.
Eenschquote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is lekker dat het zo vroeg licht is, vooral als je naar school moet fietsen. En dat zonder jas, heeeeerlijk. Maar als het richting de middag wordt dan is het al te heet en zo blijft het tot aan de avond. Dat hoeft dan weer niet.
the fuckquote:Op zondag 27 juni 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
voor de rest mag het van mij heel het jaar winter zijn.
ditquote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga voor 20-25 graden met een beetje wind
Voor mij ook zo. Truste.quote:
Winterquote:Op zondag 27 juni 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen houd van de zon, zomer, strand etc.
Het enige leuke aan het fenomeen zomer is de lange vakantie maar voor de rest mag het van mij heel het jaar winter zijn.
En wat BDH zegt trouwens ook.
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 01:08 schreef booo het volgende:
[..]
Winter
Behalve ijs op de weg, want dan val ik van mijn fiets.
wat loop jij te nachtbrakenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja
Qua gladheid was afgelopen winter echt kut..
Leuk gehad?quote:Op zondag 27 juni 2010 03:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja
Qua gladheid was afgelopen winter echt kut..
jij ging toch niet naar de stad?quote:Op zondag 27 juni 2010 04:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel druk rond dit tijdstip
Moeten julllie niet slapen?
Nee ben ook niet geweest hoorquote:
Haha, lekker. Bij mij zit er een kikker onder mijn raamquote:Op zondag 27 juni 2010 04:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ben ook niet geweest hoor
Was ineens in slaap gevallen en nu kan ik niet meer slapen
En die tering vogeltjes maken te veel geluid..
Wat houd jou nog wakker?
nou het begon ermee dat ik hier in mijn eentje (quote:Op zondag 27 juni 2010 04:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ben ook niet geweest hoor
Was ineens in slaap gevallen en nu kan ik niet meer slapen
En die tering vogeltjes maken te veel geluid..
Wat houd jou nog wakker?
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het begon ermee dat ik hier in mijn eentje () bier heb zitten zuipen, en op een gegeven moment het grandioze idee kreeg om dragonball Z te gaan kijken (
![]()
), wat ik dus tot 4 uur heb gedaan (
![]()
![]()
)
dan kan je beter een epische serie als DBZ kijkenquote:
Vind ik nietquote:Op zondag 27 juni 2010 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan kan je beter een epische serie als DBZ kijken
ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 04:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vind ik nietmaar nu ga ik lekker slapen
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, lekker. Bij mij zit er een kikker onder mijn raam
Damn.. Ieder zn momenten hequote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het begon ermee dat ik hier in mijn eentje () bier heb zitten zuipen, en op een gegeven moment het grandioze idee kreeg om dragonball Z te gaan kijken (
![]()
![]()
![]()
)
Die zijn vet! Vooral de laatstequote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
jij zat hier dan ook niet nog om bijna half 5 nog te postenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
Veel plezierquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! al heb ik het idee dat de meeste dit vanmiddag pas lezenstelletje nachtbrakers
Ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:
Nee ik vond het al raar dat je ging...quote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik vond het al raar dat je ging...
Ja daar kom ik nu ook achter. Bij ons zijn die feesten altijd zo achterlijk dat we op die dag nooit thuis zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)
Boxtel Oost hadden we het ook nooit en ik miste het ook niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
Wij de laatste 10 jaar ook niet. Niemand wacht op zoiets.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
GOEIEMIDDAG mevrouwquote:
jaa, duurde tot 17 uur, maar het was rustig. Echt zonde. Meeste mensen die van plan waren te komen zijn waarschijnlijk toch gaan zwemmen ofzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed is alweer terug?![]()
Hoe is tie hier?
iedereen kan tot 1 september gratis gebruik maken van de padelbanen (alleen rackethuur betaal je paar euro voor geloof ik) en er worden lessen gegeven. En dan komen er binnenkort toernooitjes enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Aah dat is wel erg jammer inderdaad.. En nu, wordt er binnenkort nog iets georganiseerd (om leden aan te trekken bijv.?) Heb je zelf nog wel even kunnen spelen?![]()
Nee niet echt iets gedaan, alleen geslapen
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Het is echt veel te warm om iets te doenIk zoek het niet eens te schieten in de tuin
Ohh wel chill dat ze dat komende tijd nog gratis houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
iedereen kan tot 1 september gratis gebruik maken van de padelbanen (alleen rackethuur betaal je paar euro voor geloof ik) en er worden lessen gegeven. En dan komen er binnenkort toernooitjes enzo.
Heb zelf niet meer gespeeld helaasal was het er ook wel erg warm voor! Maar er waren eerst wat demonstraties en daarna clinics, dus was hele tijd bezet eigenlijk.
Echt verschrikkelijk. Wordt er ook niet beter opquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nogal he.
En het blijft zo warm..
Nee precies en dat zal de komende maanden nog wel zo zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Wordt er ook niet beter op
dat zal wel meevallenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh wel chill dat ze dat komende tijd nog gratis houden
Jammer dat je niet kon padelen vandaag, misschien was je dan wel gescout
Wij zitten buitenn voetbal te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nogal he.
En het blijft zo warm..
Wie weetquote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal wel meevallenAch, ik kan het nog vaak zat doen
![]()
Komende week wordt waaaaarm
Nee, ik bedoel: heeeeeeeeeeeeeeet
Zullen we naar Lapland verhuizen?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee precies en dat zal de komende maanden nog wel zo zijn
Als dat tijdens ajax-feyenoord zou zijn kwamen er rellen en hier blijft iedereen rustig zitten en schreeuwenquote:
Wie wint er?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als dat tijdens ajax-feyenoord zou zijn kwamen er rellen en hier blijft iedereen rustig zitten en schreeuwen
Duitseland met 2-1.quote:
quote:Verdronken vrouw bij Engelermeer mogelijk misdrijf
DEN BOSCH - Dat de zaterdag in het Engelermeer verdronken 30-jarige Bossche vrouw geheel gekleed was, doet de politie vermoeden dat hier toch een misdrijf in het spel is geweest. Nader onderzoek heeft zaterdagavond geleid tot het aanhouden van twee 45-jarige Bosschenaren, die samen met de vrouw bij de recreatieplas aanwezig waren. "Dat de vrouw helemaal gekleed was is een beetje vreemd met dit weer, en zeker bij zo'n plas.
Daarom is de recherche verder gaan zoeken en er zijn nog wat dingen gevonden die niet helemaal kloppen", zegt een woordvoerster van de politie. Hierop zijn de twee Bosschenaren, die zich eerder hadden gemeld als getuigen, door de politie aangehouden.
Omstanders zagen de vrouw zaterdagmiddag rond 15.15 uur in het water drijven en dachten dat zij aan het snorkelen was. Reanimatie mocht niet meer baten, de vrouw overleed ter plekke.
De politie gaat zondagmiddag tussen 14.30 en 16.00 uur een passantenonderzoek houden bij het Engelermeer. Voorbijgangers zullen worden gevraagd of ze gisteren in deze buurt iets opmerkelijks gezien hebben. "Daarbij zijn we vooral nieuwsgierig naar mensen die gezien hebben wat er is gebeurd voordat de vrouw in het water gevonden werd. Heeft ze misschien ruzie gehad met iemand. Dat soort zaken", aldus de woordvoerster. Getuigen kunnen ook contact opnemen met 0900-8844
En wat als het gelijk is? Penalties?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duitseland met 2-1.
Hoop dat Engeland er toch nog twee intikt
Nu dus 3-1quote:Op zondag 27 juni 2010 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat als het gelijk is? Penalties?
Ok. Duitsland moet winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu dus 3-1
Nee dan komt er verlening. Was gisteren ook bij een wedstrijd. Gewoon een half uur extra dan
Penalties is volgens mij alleen bij de finale (maar dat zal ik fout hebben..)
Ik dacht ik pas mn quote even aanquote:
Duitsland is op dreef ofnie?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht ik pas mn quote even aan![]()
Dan kan je best eens je zin krijgen (4-1)
Ze waren gewoon slechter....quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duitseland met 2-1.
Hoop dat Engeland er toch nog twee intikt
Klopt, weinig mensen die gingen liggen enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze waren gewoon slechter....
Ik vond het een leuke wedstrijd, al was ik voor Engeland!
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit.. We komen er net achter dat alle verwarmingen facking heet zijnAlsof het nog niet warm genoeg is..
Paar rondjes rotonde.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Boxtel Oost hadden we het ook nooit en ik miste het ook niet moet ik zeggen.
Kwam net een fanfare voorbij
quote:Weer drenkeling in Engelermeer
DEN BOSCH - In het Engelermeer is zondagavond een stoffelijk overschot gevonden.
Vermoedelijk gaat het om een 10-jarige jongen, die sinds zondagmiddag werd vermist.
Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Zaterdag verdronk in het Engelermeer al een 30-jarige Bossche vrouw, mogelijk als gevolg van een misdrijf
Gaat lekker.quote:
Nou inderdaadquote:
Maar niet het water in he, want dan ga je dood.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ben benieuwd hoe het komt allemaal.
En als er morgen weer iemand overlijd daar, ga ik er dinsdag eens even een camera opstellen
Hahaha nee hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niet het water in he, want dan ga je dood.
Ja lekker zwemmen met lijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor
Kei vies lijkt me joh, het idee alleen al.
Dan ga ik zwemmen. JACKASS!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ben benieuwd hoe het komt allemaal.
En als er morgen weer iemand overlijd daar, ga ik er dinsdag eens even een camera opstellen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer komt die Jackass-bdh-edition in de bios dan?
Weet ik niet. Ik ga voor de roem. Ook al is het postuum.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer komt die Jackass-bdh-edition in de bios dan?
Weet ik niet. Even kijken waarmee ik het meeste indruk kan maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
En bijdehand wat voor stunts ga je uithalen?
Ja. Echt kutquote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Het verdronken jongentje blijkt een 14jarige te zijn. Blijf het apart vinden.. Twee binnen twee dagen.
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Het verdronken jongentje blijkt een 14jarige te zijn. Blijf het apart vinden.. Twee binnen twee dagen.
Ze denken ook dat het een misdrijf is, met die vrouw. Die jongen is echt zieligquote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.
Ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze denken ook dat het een misdrijf is, met die vrouw.
Ik haal een nachtje door. Moet morgen werken van 6 tot half 4, dus hopelijk kan ik de aandacht erbij houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.
Tis trouwens veel te warm om te slapen.Maarja zal toch ooit moeten.
Jij bent ook niet wijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haal een nachtje door. Moet morgen werken van 6 tot half 4, dus hopelijk kan ik de aandacht erbij houden.
Ik kan geen oog dichtdoen. Slaap ik morgen wss beter!quote:
Probeer het iig ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan geen oog dichtdoen. Slaap ik morgen wss beter!
Al gedaan. Na 3 kwartier gaf ik het opquote:
Minstens een uur wakker liggen is bij mij standaard.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al gedaan. Na 3 kwartier gaf ik het op
Ik ga pas naar bed als ik kapot benquote:Op maandag 28 juni 2010 02:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Minstens een uur wakker liggen is bij mij standaard.
Ja ik ook, maar dan nog.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga pas naar bed als ik kapot ben
Als het koud is lukt het me zo. Niet als ik zweterig benquote:
Zo koud is het water toch ook niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.
quote:
Een hele schone morgen voor u damesquote:
We hebben een ventilator staan, maar dat maakte het nog niet zo veel draaglijkerquote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ai dat is minder, werkt een airco ofiets niet?![]()
Winstquote:Wel fijn dat je nu gewoon smiddags voetbal kan kijken
Wat denk je dat de stand word?
damn, ik heb alvast mijn raam opengezet en de zonwering naar beneden, zodat het vanavond wat koeler is. Gisteravond trouwens geen last van de warmte gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef Puala het volgende:
DramaHet was 38 graden op zolder, dus er was geen lol aan om er te zijn. Laat staan te slapen
Ben nu maar vroeg naar mijn werk gegaan zodat ik rond voetbal naar huis toe kan.
Ahh balen, kut is dat altijd in de zomer..quote:Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
We hebben een ventilator staan, maar dat maakte het nog niet zo veel draaglijker![]()
[..]
Winstuiteraard
![]()
En stand, 2-1 ?![]()
Wat denk jij?
Hoe had je bij 1-1 bedacht dat ze zouden gaan winnen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh balen, kut is dat altijd in de zomer..
Ook 2-1, of 1-1
Zolang ze maar winnen.
Het is je vergevenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is nog vroeg.
Bij nader inzien dus gewoon 2-1
Je kan ook gewoon een stukje met mij meerijden, zit je haar gelijk goedquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef BarrieButsers het volgende:
I.p.v. mn haren te fohnen hang ik voor de ventilator, kut zomer
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Belt net iemand op: "Mijn monitor rookt sinds vandaag. Is dat goed?"![]()
En heb je geantwoord:quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moestquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Hahaha ook slim
Wat heb je geantwoord?
Das niet zo'n goed antwoord bij een zorginstelling geloof ikquote:Op maandag 28 juni 2010 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
En heb je geantwoord:
Nee, daar kan ie kanker van krijgen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moest
ow, nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Das niet zo'n goed antwoord bij een zorginstelling geloof ik
de leukste die ik heb gehad was 'Mijn pc wil niet aan en er staat een plas water onder zie ik nu...'quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Gerem die oude mensjesquote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |