Gaat lekker.quote:
Nou inderdaadquote:
Maar niet het water in he, want dan ga je dood.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ben benieuwd hoe het komt allemaal.
En als er morgen weer iemand overlijd daar, ga ik er dinsdag eens even een camera opstellen
Hahaha nee hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niet het water in he, want dan ga je dood.
Ja lekker zwemmen met lijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor
Kei vies lijkt me joh, het idee alleen al.
Dan ga ik zwemmen. JACKASS!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ben benieuwd hoe het komt allemaal.
En als er morgen weer iemand overlijd daar, ga ik er dinsdag eens even een camera opstellen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer komt die Jackass-bdh-edition in de bios dan?
Weet ik niet. Ik ga voor de roem. Ook al is het postuum.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer komt die Jackass-bdh-edition in de bios dan?
Weet ik niet. Even kijken waarmee ik het meeste indruk kan maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
En bijdehand wat voor stunts ga je uithalen?
Ja. Echt kutquote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Het verdronken jongentje blijkt een 14jarige te zijn. Blijf het apart vinden.. Twee binnen twee dagen.
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Het verdronken jongentje blijkt een 14jarige te zijn. Blijf het apart vinden.. Twee binnen twee dagen.
Ze denken ook dat het een misdrijf is, met die vrouw. Die jongen is echt zieligquote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.
Ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze denken ook dat het een misdrijf is, met die vrouw.
Ik haal een nachtje door. Moet morgen werken van 6 tot half 4, dus hopelijk kan ik de aandacht erbij houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.
Tis trouwens veel te warm om te slapen.Maarja zal toch ooit moeten.
Jij bent ook niet wijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haal een nachtje door. Moet morgen werken van 6 tot half 4, dus hopelijk kan ik de aandacht erbij houden.
Ik kan geen oog dichtdoen. Slaap ik morgen wss beter!quote:
Probeer het iig ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan geen oog dichtdoen. Slaap ik morgen wss beter!
Al gedaan. Na 3 kwartier gaf ik het opquote:
Minstens een uur wakker liggen is bij mij standaard.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al gedaan. Na 3 kwartier gaf ik het op
Ik ga pas naar bed als ik kapot benquote:Op maandag 28 juni 2010 02:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Minstens een uur wakker liggen is bij mij standaard.
Ja ik ook, maar dan nog.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga pas naar bed als ik kapot ben
Als het koud is lukt het me zo. Niet als ik zweterig benquote:
Zo koud is het water toch ook niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ie te lang in het water was omdat het water nog te koud is ofzo. Op tv zeiden ze over de zee dat je er maar max 10 minuten in kan. Maar die vrouw van gisteren had kleren aan, da's dan wel weer vreemd.
quote:
Een hele schone morgen voor u damesquote:
We hebben een ventilator staan, maar dat maakte het nog niet zo veel draaglijkerquote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ai dat is minder, werkt een airco ofiets niet?![]()
Winstquote:Wel fijn dat je nu gewoon smiddags voetbal kan kijken
Wat denk je dat de stand word?
damn, ik heb alvast mijn raam opengezet en de zonwering naar beneden, zodat het vanavond wat koeler is. Gisteravond trouwens geen last van de warmte gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef Puala het volgende:
DramaHet was 38 graden op zolder, dus er was geen lol aan om er te zijn. Laat staan te slapen
Ben nu maar vroeg naar mijn werk gegaan zodat ik rond voetbal naar huis toe kan.
Ahh balen, kut is dat altijd in de zomer..quote:Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
We hebben een ventilator staan, maar dat maakte het nog niet zo veel draaglijker![]()
[..]
Winstuiteraard
![]()
En stand, 2-1 ?![]()
Wat denk jij?
Hoe had je bij 1-1 bedacht dat ze zouden gaan winnen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh balen, kut is dat altijd in de zomer..
Ook 2-1, of 1-1
Zolang ze maar winnen.
Het is je vergevenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is nog vroeg.
Bij nader inzien dus gewoon 2-1
Je kan ook gewoon een stukje met mij meerijden, zit je haar gelijk goedquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef BarrieButsers het volgende:
I.p.v. mn haren te fohnen hang ik voor de ventilator, kut zomer
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Belt net iemand op: "Mijn monitor rookt sinds vandaag. Is dat goed?"![]()
En heb je geantwoord:quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moestquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Hahaha ook slim
Wat heb je geantwoord?
Das niet zo'n goed antwoord bij een zorginstelling geloof ikquote:Op maandag 28 juni 2010 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
En heb je geantwoord:
Nee, daar kan ie kanker van krijgen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moest
ow, nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Das niet zo'n goed antwoord bij een zorginstelling geloof ik
de leukste die ik heb gehad was 'Mijn pc wil niet aan en er staat een plas water onder zie ik nu...'quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Gerem die oude mensjesquote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dat niet hoort en dat ie vervangen moet worden. Oh en dat de stroom er af moest, maar dat wist ze niet hoe dat moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |