sterfquote:
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sterfik wil alleen maar zeggen dat ik het vreemd vind dat ik hem nog nooit gezien heb
sterfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.
Gehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werkquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
En sukses met je vervolgoplijding!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu pas dat er inderdaad ook sukses staatquote:
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook losquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werk
Uit het Koningkreik der Neederlanden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed ik vergeef het ze want er zat ook een briefje van 20 bij ^^
En daarom nam ik altijd een gifgasgranaat meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
dan neem ik mijn volautomatische shotgun meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
Dat is helemaal niet lief voor de burenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
wat een apparaat zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
Dankjequote:
quote:
De volgende zal op jou gebaseerd moeten wordenquote:
Why?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De volgende zal op jou gebaseerd moeten worden
Dan zien we welke TT jij leuker vindtquote:
Naamtopics zijn tof.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zien we welke TT jij leuker vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |