Het is groter dan herpt iigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja in een dorpje dat maar 8 inwoners heeft...
Ga weg uit mijn topicquote:
Grapjas. Zal eerder speciaal voor mij zijn geweest hoorquote:
no wayquote:
WE STONDEN SAMEN IN DE KRANT OMFG!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grapjas. Zal eerder speciaal voor mij zijn geweest hoor![]()
Ik verdiende dat namelijk na 4 jaar spiekbriefjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ziekte van Hedelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
jongens, jongens, nou niet allemaal enge ziektes gaan roepen he
Chlamydiaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
jongens, jongens, nou niet allemaal enge ziektes gaan roepen he
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WE STONDEN SAMEN IN DE KRANT OMFG!!
Nee dan weet ik niet meer waar het heengaat met deze wereld!quote:
Geen last vanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
ik heb jou nog nooit gezien daarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]OhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
ik ben daar postbode op zaterdagquote:
Wauwquote:
sterfquote:
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sterfik wil alleen maar zeggen dat ik het vreemd vind dat ik hem nog nooit gezien heb
sterfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een fokker. Dus hij komt nooit buiten.
Gehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werkquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante die mij feliciteren met het slagen voor mijn eksamen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
En sukses met je vervolgoplijding!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu pas dat er inderdaad ook sukses staatquote:
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook losquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben de enige postbode die preventief een buks meeneemt tijdens het werk
Uit het Koningkreik der Neederlanden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed ik vergeef het ze want er zat ook een briefje van 20 bij ^^
En daarom nam ik altijd een gifgasgranaat meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
dan neem ik mijn volautomatische shotgun meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je vlot schieten, want ik laat de honden van de buren ook los
Dat is helemaal niet lief voor de burenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
wat een apparaat zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan neem ik mijn volautomatische shotgun mee
![]()
![]()
ow, en ik stop de high explosive ammo erin voor jouw honden![]()
Dankjequote:
quote:
De volgende zal op jou gebaseerd moeten wordenquote:
Why?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De volgende zal op jou gebaseerd moeten worden
Dan zien we welke TT jij leuker vindtquote:
Naamtopics zijn tof.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zien we welke TT jij leuker vindt
quote:
Eensquote:Den Bosch #10: Waar bijdehand wil weten hoe ST eruit ziet...
Den Bosch #11: Waar bijdehand en superrrtuxxx gaan daten
's-Hertogenbosch deel 24: waar bijdehand verliefd is op BB..
Dabedoellik.quote:
Niet iedereen vindt datquote:
vanavond uit?quote:
morgen misschienquote:
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?quote:
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergeren
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het is
Maar te druk is ook niks inderdaad. Ga je morgen naar de Opium?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willen
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker dat ze niet een keer ergens anders heen willen ofzo..
Niet veel helaas. Ze een keer omkopen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
Er iets van zeggen ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
vaak zat gedaan, geloof me maar, ik ga nou ook af en toe met anderen uit, gewoon om ook nog ergens anders te komen zeg maarquote:
werkt allemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet niet of je het hebt geprobeerd maar om het zo te brengen;
''Zaterdag ga ik naar *naam*, heb je zin om keer mee te gaan?''
''Mocht het niks zijn kunnen we nog naar (naam) gaan''
Stom.quote:
eigenlijk wel hequote:
quote:
hoiquote:
Ja ik ook zo. Truste.quote:
DIAFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:39 schreef nin4th het volgende:
[..]
word! oh wacht... curse you den bosch apartment!!
Jaja, ga zo naar denhaag, mijn zus wegbrengen!quote:
Nee jij met je dichtgetapete mondquote:
Iets met SM ofzo.quote:
quote:
Nee hoor. 's Ochtends en 's avonds doe ik wel wat maar overdag... pff te heetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb ik al meer gedaan dan jou hoor
uhh, donderdag ja, hoezo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:21 schreef bijdehand het volgende:
Zo, slapen. En kutkabouter, kwam jij Maarten nog tegen
voor mij is het nooit te heet, ik ben toch wel heter dan de omgevingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor. 's Ochtends en 's avonds doe ik wel wat maar overdag... pff te heet
Dat zei hijquote:
Jij en ik weten allebei dat dit niet waar is.quote:[..]
voor mij is het nooit te heet, ik ben toch wel heter dan de omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |