quote:
Eensquote:Den Bosch #10: Waar bijdehand wil weten hoe ST eruit ziet...
Den Bosch #11: Waar bijdehand en superrrtuxxx gaan daten
's-Hertogenbosch deel 24: waar bijdehand verliefd is op BB..
Dabedoellik.quote:
Niet iedereen vindt datquote:
vanavond uit?quote:
morgen misschienquote:
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?quote:
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaterdags is wel leuker/gezelliger ofniet?
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe druk het is, meestal is het alleen leuk als je moeilijk veel zuipt, zodat je niks meer van de drukte merkt, anders zit je je daar alleen maar aan te ergeren
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alcohol maakt alles beter en leuker dan het is
Maar te druk is ook niks inderdaad. Ga je morgen naar de Opium?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat zit er dik in als mijn maten daar weer heen willen
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker dat ze niet een keer ergens anders heen willen ofzo..
Niet veel helaas. Ze een keer omkopen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
Er iets van zeggen ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja echt fucking schraal, maarja wat doe je eraan he
vaak zat gedaan, geloof me maar, ik ga nou ook af en toe met anderen uit, gewoon om ook nog ergens anders te komen zeg maarquote:
werkt allemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet niet of je het hebt geprobeerd maar om het zo te brengen;
''Zaterdag ga ik naar *naam*, heb je zin om keer mee te gaan?''
''Mocht het niks zijn kunnen we nog naar (naam) gaan''
Stom.quote:
eigenlijk wel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |