Die zijn vet! Vooral de laatstequote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het begon ermee dat ik hier in mijn eentje () bier heb zitten zuipen, en op een gegeven moment het grandioze idee kreeg om dragonball Z te gaan kijken (
![]()
), wat ik dus tot 4 uur heb gedaan (
![]()
![]()
)
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
jij zat hier dan ook niet nog om bijna half 5 nog te postenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
Veel plezierquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! al heb ik het idee dat de meeste dit vanmiddag pas lezenstelletje nachtbrakers
Ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:
Nee ik vond het al raar dat je ging...quote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik vond het al raar dat je ging...
Ja daar kom ik nu ook achter. Bij ons zijn die feesten altijd zo achterlijk dat we op die dag nooit thuis zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)
Boxtel Oost hadden we het ook nooit en ik miste het ook niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
Wij de laatste 10 jaar ook niet. Niemand wacht op zoiets.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
GOEIEMIDDAG mevrouwquote:
jaa, duurde tot 17 uur, maar het was rustig. Echt zonde. Meeste mensen die van plan waren te komen zijn waarschijnlijk toch gaan zwemmen ofzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed is alweer terug?![]()
Hoe is tie hier?
iedereen kan tot 1 september gratis gebruik maken van de padelbanen (alleen rackethuur betaal je paar euro voor geloof ik) en er worden lessen gegeven. En dan komen er binnenkort toernooitjes enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Aah dat is wel erg jammer inderdaad.. En nu, wordt er binnenkort nog iets georganiseerd (om leden aan te trekken bijv.?) Heb je zelf nog wel even kunnen spelen?![]()
Nee niet echt iets gedaan, alleen geslapen
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Het is echt veel te warm om iets te doenIk zoek het niet eens te schieten in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |