Die zijn vet! Vooral de laatstequote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou het begon ermee dat ik hier in mijn eentje () bier heb zitten zuipen, en op een gegeven moment het grandioze idee kreeg om dragonball Z te gaan kijken (
![]()
), wat ik dus tot 4 uur heb gedaan (
![]()
![]()
)
quote:Op zondag 27 juni 2010 04:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 films gekeken
Knowing en The Bank Job
jij zat hier dan ook niet nog om bijna half 5 nog te postenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
Veel plezierquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! (het valt mee dus)
Vandaag is het wijkfeest bij ons
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! al heb ik het idee dat de meeste dit vanmiddag pas lezenstelletje nachtbrakers
Ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:
Nee ik vond het al raar dat je ging...quote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik vond het al raar dat je ging...
Ja daar kom ik nu ook achter. Bij ons zijn die feesten altijd zo achterlijk dat we op die dag nooit thuis zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ging alleen dat vandaag het wijkfeest is ;-)
Boxtel Oost hadden we het ook nooit en ik miste het ook niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
Wij de laatste 10 jaar ook niet. Niemand wacht op zoiets.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig hebben we die onzin niet in hedikhuizen ^^
GOEIEMIDDAG mevrouwquote:
jaa, duurde tot 17 uur, maar het was rustig. Echt zonde. Meeste mensen die van plan waren te komen zijn waarschijnlijk toch gaan zwemmen ofzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed is alweer terug?![]()
Hoe is tie hier?
iedereen kan tot 1 september gratis gebruik maken van de padelbanen (alleen rackethuur betaal je paar euro voor geloof ik) en er worden lessen gegeven. En dan komen er binnenkort toernooitjes enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Aah dat is wel erg jammer inderdaad.. En nu, wordt er binnenkort nog iets georganiseerd (om leden aan te trekken bijv.?) Heb je zelf nog wel even kunnen spelen?![]()
Nee niet echt iets gedaan, alleen geslapen
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Het is echt veel te warm om iets te doenIk zoek het niet eens te schieten in de tuin
Ohh wel chill dat ze dat komende tijd nog gratis houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
iedereen kan tot 1 september gratis gebruik maken van de padelbanen (alleen rackethuur betaal je paar euro voor geloof ik) en er worden lessen gegeven. En dan komen er binnenkort toernooitjes enzo.
Heb zelf niet meer gespeeld helaasal was het er ook wel erg warm voor! Maar er waren eerst wat demonstraties en daarna clinics, dus was hele tijd bezet eigenlijk.
Echt verschrikkelijk. Wordt er ook niet beter opquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nogal he.
En het blijft zo warm..
Nee precies en dat zal de komende maanden nog wel zo zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Wordt er ook niet beter op
dat zal wel meevallenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh wel chill dat ze dat komende tijd nog gratis houden
Jammer dat je niet kon padelen vandaag, misschien was je dan wel gescout
Wij zitten buitenn voetbal te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nogal he.
En het blijft zo warm..
Wie weetquote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal wel meevallenAch, ik kan het nog vaak zat doen
![]()
Komende week wordt waaaaarm
Nee, ik bedoel: heeeeeeeeeeeeeeet
Zullen we naar Lapland verhuizen?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee precies en dat zal de komende maanden nog wel zo zijn
Als dat tijdens ajax-feyenoord zou zijn kwamen er rellen en hier blijft iedereen rustig zitten en schreeuwenquote:
Wie wint er?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als dat tijdens ajax-feyenoord zou zijn kwamen er rellen en hier blijft iedereen rustig zitten en schreeuwen
Duitseland met 2-1.quote:
quote:Verdronken vrouw bij Engelermeer mogelijk misdrijf
DEN BOSCH - Dat de zaterdag in het Engelermeer verdronken 30-jarige Bossche vrouw geheel gekleed was, doet de politie vermoeden dat hier toch een misdrijf in het spel is geweest. Nader onderzoek heeft zaterdagavond geleid tot het aanhouden van twee 45-jarige Bosschenaren, die samen met de vrouw bij de recreatieplas aanwezig waren. "Dat de vrouw helemaal gekleed was is een beetje vreemd met dit weer, en zeker bij zo'n plas.
Daarom is de recherche verder gaan zoeken en er zijn nog wat dingen gevonden die niet helemaal kloppen", zegt een woordvoerster van de politie. Hierop zijn de twee Bosschenaren, die zich eerder hadden gemeld als getuigen, door de politie aangehouden.
Omstanders zagen de vrouw zaterdagmiddag rond 15.15 uur in het water drijven en dachten dat zij aan het snorkelen was. Reanimatie mocht niet meer baten, de vrouw overleed ter plekke.
De politie gaat zondagmiddag tussen 14.30 en 16.00 uur een passantenonderzoek houden bij het Engelermeer. Voorbijgangers zullen worden gevraagd of ze gisteren in deze buurt iets opmerkelijks gezien hebben. "Daarbij zijn we vooral nieuwsgierig naar mensen die gezien hebben wat er is gebeurd voordat de vrouw in het water gevonden werd. Heeft ze misschien ruzie gehad met iemand. Dat soort zaken", aldus de woordvoerster. Getuigen kunnen ook contact opnemen met 0900-8844
En wat als het gelijk is? Penalties?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duitseland met 2-1.
Hoop dat Engeland er toch nog twee intikt
Nu dus 3-1quote:Op zondag 27 juni 2010 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat als het gelijk is? Penalties?
Ok. Duitsland moet winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu dus 3-1
Nee dan komt er verlening. Was gisteren ook bij een wedstrijd. Gewoon een half uur extra dan
Penalties is volgens mij alleen bij de finale (maar dat zal ik fout hebben..)
Ik dacht ik pas mn quote even aanquote:
Duitsland is op dreef ofnie?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht ik pas mn quote even aan![]()
Dan kan je best eens je zin krijgen (4-1)
Ze waren gewoon slechter....quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duitseland met 2-1.
Hoop dat Engeland er toch nog twee intikt
Klopt, weinig mensen die gingen liggen enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze waren gewoon slechter....
Ik vond het een leuke wedstrijd, al was ik voor Engeland!
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit.. We komen er net achter dat alle verwarmingen facking heet zijnAlsof het nog niet warm genoeg is..
Paar rondjes rotonde.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Boxtel Oost hadden we het ook nooit en ik miste het ook niet moet ik zeggen.
Kwam net een fanfare voorbij
quote:Weer drenkeling in Engelermeer
DEN BOSCH - In het Engelermeer is zondagavond een stoffelijk overschot gevonden.
Vermoedelijk gaat het om een 10-jarige jongen, die sinds zondagmiddag werd vermist.
Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Zaterdag verdronk in het Engelermeer al een 30-jarige Bossche vrouw, mogelijk als gevolg van een misdrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |