gisteren 2 uur op de baan gestaan, was echt dramatisch. was echt niet leuk tennis, maar oke.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow 3 uurtjes maar, ook niet veel
Hoe had je gespeeld?
Ik kan niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, party people hierMorgen vanaf 12.45 op TC Maaspoort voor opening van de padelbanen
![]()
Wat padel is? Komt dat zien
Kom je nou hier heen? want dan ga ik niet wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Danku
Gaat iemand nog weg vanavond?
nummer 3quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom je nou hier heen? want dan ga ik niet weg![]()
morgen lig ik aan de zuiderplas, komt er iemand?quote:
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgevingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
morgen lig ik aan de zuiderplas, komt er iemand?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgeving
Lekker langquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gisteren 2 uur op de baan gestaan, was echt dramatisch. was echt niet leuk tennis, maar oke.
Vandaag was ik zo moe dat ik er ook niet veel van bakte![]()
Beide verloren. maar ja![]()
Oh, party people hierMorgen vanaf 12.45 op TC Maaspoort voor opening van de padelbanen
![]()
Wat padel is? Komt dat zien
/carequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10,000 mensen uit de omgeving
ach ja, komt goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker lang
Wel balen dat je verloren hebt..
Volgende keer beter
Morgen word het KEI warm he!
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Vrouw verdronken in Engelermeer
zaterdag 26 juni 2010 | 19:46 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 26 juni 2010 | 20:14
DEN BOSCH - Een vrouw is zaterdagmiddag omstreeks 15.45 uur verdronken in het Engelermeer.
Volgens een woordvoerster van de politie is in ieder geval bekend dat de vrouw aan het zwemmen was, maar ontbreken verder de bijzonderheden.
Hulpdiensten trachtten de vrouw nog te reanimeren. Ook is de traumahelikopter nog ter plekke gekomen. De technische recherche van de politie verricht onderzoek naar de toedracht van de dood van de vrouw.
Op het moment dat de vrouw overleed, was het druk op het strand en de ligweiden van het Engelermeer.
Nasty!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef booo het volgende:
Gatsie
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
kramp, vermoeidheid, toeval, hartaanval, zoiets? anders weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef booo het volgende:
Gatsie
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
ik ga ook niet hele dag sporten joh, ben niet gekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je heel de dag gaat sporten ben je echt gekOf die-hard..
Uhm ik kan niemand zo ver krijgen om mee te gaanPlus die temperaturen zijn echt om gek van te worden
Als het 20 graden minder was oke maar dit..
dus jij hebt liever 10 gradenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je heel de dag gaat sporten ben je echt gekOf die-hard..
Uhm ik kan niemand zo ver krijgen om mee te gaanPlus die temperaturen zijn echt om gek van te worden
Als het 20 graden minder was oke maar dit..
okequote:
Ik begrijp het niet.quote:
Ik ook. Daar kan je je tenminste op kleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |