Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:27 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die denken dat ik een internethosselaar ben
ja ik word enorm opgewonden van een meisje dat ik nog nooit heb gezien en dat ik al een dag of 3 ken op een internetforumquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.
eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee BB is op een of andere manier magnetisch, zodat alle mannen daar enorm opgewonden van worden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef kutkabouter het volgende:
ze is trouwens 17, dat is een magnetische leeftijddat is ook het leuke van vijf tienjarige neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zijn met z'n 5en...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dudesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dat is ook het leuke van vijf tienjarige neuken.
Zij zijn met z'n 5en...
quote:
Ik vond het wel een goeiequote:
quote:
Ik ben d'r al.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga naar DB, komen er nog meer mensen?
waar woon je, dan kom ik bij jou crashen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waar woon je, dan kom ik bij jou crashen vanavond
dan hoef ik je ook geen pics meer te sturen van mijn goddelijke lichaam
twentequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn stelletje kwaaitongen.![]()
Twente was leuk, maar boven 's-Hertogenbosch kan niks
En KK, ik ga niet naar de Opium/stad.
quote:
welkom terugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn stelletje kwaaitongen.![]()
Twente was leuk, maar boven 's-Hertogenbosch kan niks
En KK, ik ga niet naar de Opium/stad.
ikke niet iigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Danku
Gaat iemand nog weg vanavond?
ja, ben kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |