Ok, sorry! Ik had het de eerste keer dat ik je verzoek zag gecheckt en zag dat het open was en heb weer weggeklikt in de veronderstelling dat het al opengegooid was. Vanochtend heb ik het dus even snel vanaf de foon voor je gekicktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor gewone usertjes niet. In elk geval niet voor mij.
Een post uit het topic citeren geeft deze melding:
Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Het viel toch wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
[Schokkend!] PvdA stuurt aan op racistisch kabinet met PVV!
trolltopic met trolltitel...
het kan toch nooit een serieus topic worden zo ?
Ik krijg die melding niet, zal het even doorspelen aan mensen die hier meer verstand van hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef maartena het volgende:
Westerlingen net zo "bekrompen" als moslims?
Ergens in dat topic zit iemand met een icoontje op een home.planet.nl account dat niet meer werkt.... (vraagt om wachtwoord)
Leuk dat je de titel verandert, maar wat doet het in POL? er loopt een zelfde topic over in NWS en het zou beter passen in het wetenschapsforum. Het heeft geen fluit met politiek te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er op gelet worden, dat topics die hier geopend worden in ieder geval zijdelings met politiek te maken hebben en niet alleen vanwege hoop op provocatie? Voorbeeldje: Etnische diversiteit in klassen leidt tot slechte prestaties
Natuurlijk wel, gezien de politieke (!) discussies over zwarte en witte scholen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leuk dat je de titel verandert, maar wat doet het in POL? er loopt een zelfde topic over in NWS en het zou beter passen in het wetenschapsforum. Het heeft geen fluit met politiek te maken.
Maar de discussie leeft voortquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw politiek onderwerp; wat is jouw etnische achtergrond?
Deze kan dicht, gaat niet door..
Ik hoop het toch niet. Andere partijen hebben dit niet opgenomen in hun verlanglijstje. En eerlijk vind ik dat maar goed ook. Nederland zou zo wel erg bedenkelijke trekjes krijgen.quote:
Subtiel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef GSbrder het volgende:
Politiek stelsel Nederland achterhaald?
Jammer van de mooie discussie, maar het verwaterd een beetje in moddergooien en uitschelden.
Waar nog meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef justanick het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar inderdaad, er zijn wat topics waar even wat modjes doorheen moeten.
Ik vind die wel op de persoon maar niet echt hard ofzo. En helaas ook niet uit de toon vallend in het topic.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
owja, dat gezuig van pietverdriet en van scorpie mag wel zeker? scorpie leverde gewoon een laag bij de grondse streek, justanigger
Politiek stelsel Nederland achterhaald ?
Politiek stelsel Nederland achterhaald ?
Hoe voorspelbaar jouw reactie weer.... zo ontzettend voorspelbaar...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind die wel op de persoon maar niet echt hard ofzo. En helaas ook niet uit de toon vallend in het topic.
Dat je je blijkbaar aangesproken voelt (en weer een poging doet om mij te beledigen middels een flauwe racial slur) zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
owja, dat gezuig van pietverdriet en van scorpie mag wel zeker? scorpie leverde gewoon een laag bij de grondse streek, justanigger
Jij zou het ook niet leuk vinden als je vermeende persoonlijke situatie erbij wordt gehaald om je in diskrediet te brengenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat je je blijkbaar aangesproken voelt (en weer een poging doet om mij te beledigen middels een flauwe racial slur) zegt eigenlijk al genoeg.
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klopkoek's minimumloon + belastingen + verassingentopic Kan iemand even de crematies veranderen in onverwachte gebeurtenissen?
Taalfoutje in de topictitel.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?
Ik had van jou een hogere pet opquote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?
Het is een wisselwerking van persoonlijke aanvallen beide kanten op, je doet er zelf vrolijk aan mee. Je bent net een voetballer die zielig ligt te doen terwijl die helemaal niet geblesseerd is en om een kaart voor de tegenstander vraagt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:04 schreef Harlon het volgende:
De macht van schoolboeken
Klopkoek ziet weer 'ns geen kans zich te gedragen.
Zie dit niet als een aanval op Harlon, maar ik wilde het even opnemen voor klopkoek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef Harlon het volgende:
[..]
Zei de koning van de persoonlijke aanvallen, hoe beviel je laatste ban? Die tunnelvisie van je, constante ad hominem argumenten en cirkel redeneringen zijn ronduit lachwekkend.
Ergernissen kregen even het betere van me, was inderdaad niet handig. Maar de irritaties richting die übertroll werden net even iets te erg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking van persoonlijke aanvallen beide kanten op, je doet er zelf vrolijk aan mee. Je bent net een voetballer die zielig ligt te doen terwijl die helemaal niet geblesseerd is en om een kaart voor de tegenstander vraagt.
[..]
Zie dit niet als een aanval op Harlon, maar ik wilde het even opnemen voor klopkoek.
Verder gaat het wel?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef OeJ het volgende:
Wanneer worden we gvd eens verlost van die achterlijke KUT PVV?!?!?! WANNEER VRAAG IK JE?! WANNEER?!!!!?!!?!
GODVERDOMMESE KUTMONGOLEN DIE DAAR OP STEMMEN. ÈCHT.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
:r:r:r:r
![]()
![]()
:r !!!!
Jammer voor je. Censuur doen we hier niet aan. Leer er maar mee leven, dat moet ik ook met achterlijk PVV-volk.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik vind deze reactie nogal provocerend: Nieuwe persvoorlichter PVV
Zou dat wegkunnen?
Doe eens een foto van jezelf en je familie plaatsen als je lef hebt, shoppen we er een hakenkruis in incl. een arbeit macht frei erboven. Eens zien of je dan nog dit soort kortzichtige reacties geeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jammer voor je. Censuur doen we hier niet aan. Leer er maar mee leven, dat moet ik ook met achterlijk PVV-volk.
Ik vond de spotprent grappiger.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, plaats een foto van jezelf met je familie dan? Lafbek?
Je bent pas echt een vent als je het lef hebt een foto van jezelf hier te plaatsen, zodat we er een leuke 40-45'je van kunnen maken. Maar dat durf je niet he? Neuh, dan ineens geef je niet thuis. Want je weet dondersgoed hoe fout dat is.quote:
Zie je, had ik in het betreffende topic toch gelijk. Je probeert nu gewoon je gram hier te halen, omdat in VKZ FB de mod Timmmm jouw gejank resoluut naar de prullenbak verwees. Wat ben jij zielig zeg.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat van iemand die een ander antisemiet noemt als hij wat historisch correcte gegevens plaatst over Joods terrorisme
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat van iemand die een ander antisemiet noemt als hij wat historisch correcte gegevens plaatst over Joods terrorisme
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik vind deze reactie nogal provocerend: Nieuwe persvoorlichter PVV
Zou dat wegkunnen?
Oh, het was niet eens tegen jou gericht hoor.quote:
Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:09 schreef JohnLocke het volgende:
Waarom is deze persoon nog steeds actief?
Killders
Zijn nick is duidelijk een samentrekking van Kill en Wilders. Zijn ondertitel is zelfs: "Aanslag=Zelfverdediging"
2e paginaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jullie D'66 ers zijn net nazi's...
dit mag niet
dat mag niet
Daar is anders niets mis mee hoor. Dat het jou niet aanstaat is een hele andere kwestie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sarkozy geeft het goede voorbeeld
Mag wel dicht, he? Gezien de wijze van discussiëren (om van redeneren maar te zwijgen) van TS.
Er is mis mee:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daar is anders niets mis mee hoor. Dat het jou niet aanstaat is een hele andere kwestie.
_o-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er is mis mee:
-de TT dekt de lading niet
-er is geen lading (OP)
-de manier van discussiëren van DAM is onprettig
-DAM reageert nogal kinderachtig op het verzoek er nog iets van te maken
Hij is inmiddels dus dicht.
quote:
Tja, anders hebben we straks 25 topics met een OP van een zin plus smiley en een TT die nergens op slaat.quote:
Ze hebben moeite met grootheden als Diego. Dat zag je ook tijdens het WK.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is Mwantabu maar, die is niet helemaal normaal
Het feit dat Sarkozy Kut Marokkanen eruit gaat knikkeren als ze geweld tegen de politie gebruikenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tja, anders hebben we straks 25 topics met een OP van een zin plus smiley en een TT die nergens op slaat.
Wat vond jij het nut van dit topic dan?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ze hebben moeite met grootheden als Diego. Dat zag je ook tijdens het WK.
Ik kan gewoon de kern in minder woorden samenvatten dan jijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tja, anders hebben we straks 25 topics met een OP van een zin plus smiley en een TT die nergens op slaat.
Heel simpel. Ik vond het een sterke TT, gewoon een stelling. Plus nog een aanvulling in de OP op die stelling. Soms heb je geen langdradige verhalen nodig zoals LV om een discussie te starten of iets duidelijk te maken. Dit is dus voor de gevorderde fok!er.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik vond het een sterke TT, gewoon een stelling. Plus nog een aanvulling in de OP op die stelling. Soms heb je geen langdradige verhalen nodig zoals LV om een discussie te starten of iets duidelijk te maken. Dit is dus voor de gevorderde fok!er.
Goede humor welquote:
brutaal zijn tegen de fok-autoriteit ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is Mwantabu maar, die is niet helemaal normaal
Je kan je ook gewoon aan de wet houden of geen 2e nationaleit nemen, vraag maar aan vrijwel alle eerste generatie Spanjaarden in Nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
brutaal zijn tegen de fok-autoriteit ?
jouw oplossing is dan nationaliteit intrekken en deporteren
hoppppp hopppp lever je nationaliteit in en vertrekkk
dat maakt toch niks uit 2 of 3 nationaliteiten of 5 .. daar zit geen oorzakelijk verband met het misdrijfquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan je ook gewoon aan de wet houden of geen 2e nationaleit nemen, vraag maar aan vrijwel alle eerste generatie Spanjaarden in Nederland
Vent, je weet zoals gewoonlijk weer eens niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:06 schreef maartena het volgende:
Ik heb dat topic van DAM eens doorgelezen..... en wederom een topic zonder onderbouwing, zonder bron, en de manier waarop DAM "discussieert" begint zo onderhand een zielige vertoning te worden.... en wil ie met de paar bovenstaande posts de discussie hier voortzetten?
Dit is een Feedback topic, laten we het daarbij houden.
Waarom zou dat moeten ? Dat kunnen mensen prima zelf beslissen toch ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet gewoon terug naar het land waar je ingezetene van bent en voor de rest niks
Kijk, en daar was dat topic nou voor bedoeld: discussie. Maar ja, dat is nu op slot en men gaat hier verder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten ? Dat kunnen mensen prima zelf beslissen toch ?
Maar hier maak je een denkfout dat iemand met ook een andere nationaliteit géén ingezetene is van Nederland...
Doe maar niet hier dan, als je het al zo goed weetquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Kijk, en daar was dat topic nou voor bedoeld: discussie. Maar ja, dat is nu op slot en men gaat hier verder.
Alleen kan je iemand met de Nederlandse nationaliteit niet uitzetten en iemand zonder de Nederlandse nationaliteit welquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten ? Dat kunnen mensen prima zelf beslissen toch ?
Maar hier maak je een denkfout dat iemand met ook een andere nationaliteit géén ingezetene is van Nederland...
En nog maar eens letterlijk: dit is dus feedback en niet het vervolg van het gesloten topic.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Doe maar niet hier dan, als je het al zo goed weet
En deze kunnen in het vervolg niet:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vader is fan van Geert Wilders. Is Geert Wilders goed?
Nogmaals, in dat topic heeft zich een valide discussie ontwikkeld en er is momenteel geen ander actief PVV/Wilders topic in POL.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Henk-B het volgende:
Vreemd dat het topic over Geert Wilders nog niet gesloten is!
En dan met zo'n OP
[..]
En deze kunnen in het vervolg niet:
Mark Rutte
Job Cohen
Emile Roemer
Alexander Pechtold
Vreemd!
Ik baggerde niet, ik maakte voor alle partijen een Centraal topic in POL!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogmaals, in dat topic heeft zich een valide discussie ontwikkeld en er is momenteel geen ander actief PVV/Wilders topic in POL.
En gaan baggeren om je zin door te drijven is ongeveer het onverstandigste dat je kan doen.
Daar is kennelijk geen behoefte aan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik baggerde niet, ik maakte voor alle partijen een Centraal topic in POL!
Zoiets moet niet kunnen, toch?quote:Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
Het mag dus blijkbaar gewoon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb een klacht over de ondertitel van huhggh.
Deze luid namelijk:
[..]
Zoiets moet niet kunnen, toch?
Dit is meer iets voor de FA's dan voor het feedback topic van 1 forum denk ik.quote:
Van mij mag het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb een klacht over de ondertitel van huhggh.
Deze luid namelijk:
[..]
Zoiets moet niet kunnen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |