Je bedoelt dus eigenlijk dat de PvdA nog meer discrimineert dan de PVV?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef TNA het volgende:
De PvdA in Rotterdam wil de etniciteit van criminelen vastleggen om problemen gericht aan te pakken, de PVV wil de etniciteit van iedereen vastleggen.
en dan met zo een TT komen, jostiquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Sachertorte het volgende:
Daar heeft iedereen natuurlijk wel zijn mening over, en daar wil ik het nu niet over hebben.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat de PvdA nog meer discrimineert dan de PVV?
Je vindt dat ik wat meer upmarket moet inzetten? Ik meen nu de grootste gemene Fok!deler te bedienen, en als rasechte democraat voel ik me daar zeer senang bij.quote:
Niet gaan liegen...Hitler was rechts .....quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Sachertorte het volgende:
en we allemaal weten dat Hitler links was!
Ik heb jou een tijdje niet gezien! Vakantie of ban?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je vindt dat ik wat meer upmarket moet inzetten? Ik meen nu de grootste gemene Fok!deler te bedienen, en als rasechte democraat voel ik me daar zeer senang bij.
Ban (omwille van trollen, ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb jou een tijdje niet gezien! Vakantie of ban?
Juist. De rechtsen moeten de beschaving bewaren, zoals altijd.quote:Afijn, registratie van etniciteit is een slecht plan wat mij betreft. Of het nu uit een PVV- of een PvdA-koker komt. Hopelijk treden rechtse partijen zoals GroenLinks hier tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |