???quote:Op zondag 18 juli 2010 19:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zijn die spijkers al gaan roesten?
Spijkers op laag water zoeken. Valt tegen he? Een PVV'er die deze uitdrukking kent.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
???
Ik snap je niet, zij heeft zelf het persbericht de deur uit gedaan. Dit bericht is daarna ingetrokken omdat zij zelf heeft besloten niet mee te doen.
Het capabel zijn als persvoorlichter?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken. Valt tegen he? Een PVV'er die deze uitdrukking kent.
Sorry, ik viel even uit m'n rol... eh..ehh....
ja eh jonge wat nou daahn? dat is egt nie waar weetje !
Nee, serieus. Ik snap niet waarom je dit aanhaalt. Wat heeft dat te maken met het capabel zijn van iemand?
Tja, ach. Ik zie geen bezwaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het capabel zijn als persvoorlichter?
seriously?
Het oog wil ook wat Koos.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit reden is tot vreugde. Leuk dat de PVV een lekkere chick heeft die de pers te woord staat, maar dat is geen reden om PVV te stemmen. Al zijn er ongetwijfeld josti's die nu wel overstag gaan.
Ik vind Albayrak anders best een mooie vrouwquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat Koos.
Nee, tuurlijk ga ik niet af op een lekkere chick binnen de PVV. Al is dit al de 2e lekkere chick naast Fleur Agema
Al zou een lekker wijf bij de PvdA zitten. Fijn voor d'r. Over mijn lijk dat ik overstap naar de PvdA.![]()
Ok, ik zou er wel een date uit proberen te slepen, maar meer dan dat niet![]()
Albayrak zou ik zeker mijn bed niet uitschoppen nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Albayrak anders best een mooie vrouwAgema vind ik toch een beetje eng. En het oog wil zeker wat, maar als PVV zijnde zou ik wel zeker willen weten dat het modelletje weet wat ze doet. Een slechte persvoorlichter kan veel verneuken voor een partij.
ben je boos?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
De foto's die hier opstaan zijn zeker ouder dan 5 jaar..Lekker boeiend dus!!!
En de twee liggende foto's zijn niet eens van Stacey. Weer zo'n maniac die foto's van anderen plaatst om roddels te verspreiden!
En trouwens, hebben jullie gelezen dat zij STAGE loopt bij de PVV???? Zij is dus niet in dienst bij de PVV.
Lekker boeiend onderwerp weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij dacht, kom ik registreer me op FOK! en ga dit posten?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
En de twee liggende foto's zijn niet eens van Stacey. Weer zo'n maniac die foto's van anderen plaatst om roddels te verspreiden!
En trouwens, hebben jullie gelezen dat zij STAGE loopt bij de PVV???? Zij is dus niet in dienst bij de PVV.
Sorry Stacey, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef KatjaZeeuws het volgende:
Niet per sequote:
Hakenkruizen in mensen shoppen vind je niet tever gaan. Hm oke. Hopelijk levert het geen aanklacht op dan. Vind het echt beneden alle peil. Maar goed.quote:
vrijheid van meningsuiting en zulks toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hakenkruizen in mensen shoppen vind je niet tever gaan. Hm oke. Hopelijk levert het geen aanklacht op dan. Vind het echt beneden alle peil. Maar goed.
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting en zulks toch?
Berlusconi heeft inderdaad meer smaak.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:28 schreef du_ke het volgende:
Zo dit is wel een heel typisch oostbloksletje
Wat is het verschil met Achmed van om de hoek gelijkstellen aan de daders van 11/9, alleen omdat hij hetzelfde geloof heeft?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus jij stelt een persvoorlichter van de PVV gelijk aan mensen die joden de gaskamer hebben ingejaagd. Met massamoordenaars. Je bent best wel dom eigenlijk, en triest.
Ik lees in ieder geval in die berichten hierboven niet dat zij een opleiding tot voorlichter gedaan heeft.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef Compatibel het volgende:
Duidelijk gekozen door de PVV vanwege haar welbespraaktheid en politieke intellect![]()
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
Als Danny van Fok of Yvonne op dusdanige wijze worden afgebeeld met hakenkruis en nazi uniform aan heb je gelijk een ban te pakken. Gelijke monniken gelijke kappen toch? Of zijn we weer eens selectief omdat het om de PVV gaat? Wazig....
Of over Maorijnissen praat? Of elke andere 'humoristische' verbastering van een naam?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?
Dat is toch een foute boek? Is een feit. De persvoorlichter is alles behalve een nazi dat goedkeurt dat Joden worden vergast en vervolgens de hoogovens worden ingekieperd. Maar goed, het zal wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je ook zo tekeer tegen iedereen die de Koran een fascistisch boek noemt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |