quote:Nieuwe persvoorlichter PVV
De PVV heeft een nieuwe persvoorlichter. Stacey Chegodayev, ook bekend als Stacey Capos, is de nieuwe persvoorlichter bij de Partij voor de Vrijheid. Naast dit werk houdt ze nog een modellencarrière na en is ze op zondag 7 februari uitgekozen als de Miss Benelux Finaliste 2011.
In totaal zijn er uit 302 inschrijving, 22 finalistes voor Nederland uitgekozen, waaronder Stacey Capos. In september zal zij in Turkije strijden op de eretitel Miss Benelux.
De Miss Benelux Verkiezing wordt georganiseerd door de charmante Stephanie Moreel. Zij besloot in het jaar 2006 het grote evenement op te zetten. De Miss Benelux Verkiezing betreft de landen Belgie, Nederland en Luxemburg. De winnares van deze verkiezing zal deel gaan nemen aan de Miss Earth Verkiezing.
Bron: GS, Pronieuws.nl.
WTF, pics zijn niet meer te vinden. Linkje op GS is dood. Alles is verdwenen!quote:Ingetrokken bericht
Datum nieuwsfeit: 13-02-2010
Bron Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten
Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)
Deze pagina is verwijderd. Stacey Capos heeft zich teruggetrokken uit de Miss Benelux 2011 Finale.
Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/02/13/J003.htm
quote:
Nou, zo geweldig vind ik het nou ook weer niet.quote:
Ik zou haar m'n bed niet uittrappen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig vind ik het nou ook weer niet.
Als je goed leest is dat bericht weer ingetrokken (zie OP, onderste bericht).quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef Croupouque het volgende:
Waarom moet zij Nederland vertegenwoordigen in Turkije, of all places? Waarom moeten wij onze fraaiste exportproducten sturen naar een land waar vrouwen gestenigd worden zodra ze een blote schouder laten zien? Het begint misschien met een onschuldige missverkiezing, maar voor je het weet likken wij de Turkse pantoffel van die gekke dictator Erdogan! Een internationale blamage! Waarom worden hier geen kamervragen over gesteld???
Jaloers?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
een allochtoon met granaten op haar kleding. Duidelijk een islamitische dreiging, tegen de muur ermee
Kijk, zo zie ik het graag.quote:
PVV doet een poging PDL na te doen lijkt het wel (partij van Berlusconi, il popolo della libertà). Maar Geert W. als Berlusconi zie ik nog niet gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef waht het volgende:
Het is weer duidelijk welke richting de PVV op wil. En dat is geen fatsoenlijke Judeo-Christelijke samenleving.
Ik waardeer een schone dame net zoveel als elke andere man maar ze horen niet thuis in de hoogste regionen van onze overheid en volksvertegenwoordiging. Dan krijg je zo'n systeem waar de inhoud wordt overschaduwd door uiterlijk.
Ah thnx, ik vroeg me net af op basis waarvan ze deze functie had gekregenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef Compatibel het volgende:
Duidelijk gekozen door de PVV vanwege haar welbespraaktheid en politieke intellect![]()
Zie je, ook jij kunt in aanmerking voor deze functie komen * checkt fobo* ohnee, laat maar.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah thnx, ik vroeg me net af op basis waarvan ze deze functie had gekregen
Dat pistool had ze meteen maar even aan Al Qaida uitgeleend voor hun nieuwe glossy. Direct al goed aan het netwerken.quote:
Nee, die gebruiken ze als bescherming tegen Al Qaida. De Russen aan zet, Nederland doet voorbeeld volgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat pistool had ze meteen maar even aan Al Qaida uitgeleend voor hun nieuwe glossy. Direct al goed aan het netwerken.
Ja, want ik zou ook echt voor een partij als de PVV willen werkenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zie je, ook jij kunt in aanmerking voor deze functie komen * checkt fobo* ohnee, laat maar.
Psst, het was sarcastisch bedoeld. Niet zo persoonlijk gaan doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want ik zou ook echt voor een partij als de PVV willen werken![]()
Jammer genoeg ben je zelf te schijterig voor een fotoboek, maar grote jongen dat je in POL al zo lekker persoonlijk wilt gaan doen
Dan had ik je PI verkeerd gelezen....quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Psst, het was sarcastisch bedoeld. Niet zo persoonlijk gaan doen.
Je denkt toch niet dat zulke koekebakkers uit de polder echt iets te vrezen hebben van Al Qaida?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, die gebruiken ze als bescherming tegen Al Qaida. De Russen aan zet, Nederland doet voorbeeld volgen.
Tja, dat kon ook weer eens niet uitblijven he. WO2 er weer bijhalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:59 schreef rubje het volgende:
[..]
ze hebben wel een verleden en sympathie voor racisten gehad in het verleden
Neuh, die doen gewoon zaken met Al Qaida. Dat is al jaren bekend. NL is een doorvoerhaven, zoals het met drugs ook al was, en natuurlijk de vrouwenhandel. En al vele jaren gebruikt Al Qaida Nederland als hotel, om even tot 'rust' te komen naast het innen van gemeenschapsge.... oh wacht bronquote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat zulke koekebakkers uit de polder echt iets te vrezen hebben van Al Qaida?
Nou precies, en daarom was het zo'n goede zet om het pistool voor hun glossy beschikbaar te stellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh, die doen gewoon zaken met Al Qaida. Dat is al jaren bekend. NL is een doorvoerhaven, zoals het met drugs ook al was, en natuurlijk de vrouwenhandel. En al vele jaren gebruikt Al Qaida Nederland als hotel, om even tot 'rust' te komen naast het innen van gemeenschapsge.... oh wacht bron
Royal sadness. Je bént geen femme fatale, je bent niet sexy, je bent niet mysterieus, je bent niet zinneprikkelend, je bent een goedkope kamphoer. Zo!quote:
Ja, stel je voor de we onze geschiedenis niet zouden vergeten, en dat we zouden leren van het verleden. Dat zou inderdaad wel heel erg zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dat kon ook weer eens niet uitblijven he. WO2 er weer bijhalen.Dat is zoooo 1945
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |