abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84983293
Mijn vader is fan van Geert Wilders. Is Geert Wilders goed?
pi_84983308
The best!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:42:19 #3
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_84983574
Niet zo goed als Frans Duijts, laat staan Peter Beense
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:49:19 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_84983793
Nee, hij is een door en door slechte xenofobe opportunist.
pi_84983919
Hij zegt als enige waar het op staat, en alle andere politici zijn zakkenvullers hoor ik.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:55:25 #6
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_84983995
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Hij zegt als enige waar het op staat, en alle andere politici zijn zakkenvullers hoor ik.
Hij zegt waar mensen denken dat het op staat, terwijl het in werkelijkheid regelmatig (maar niet altijd, toegegeven) een stuk genuaceerder ligt.

En ja, FD en PB kunnen dat beter.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:06:14 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84984361
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet goed en niet slecht, elk mens in Nederland mag stemmen op een democratische partij. SGP PVV VVD GL en PvdA. Allemaal hebben ze slechte en goede punten. Meningen van mensen kunnen afwijken van elkaar maar dat betekent niet dat je je aan de menigte zou moeten conformeren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:46:04 #8
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_84988150
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is niet goed en niet slecht, elk mens in Nederland mag stemmen op een democratische partij. SGP PVV VVD GL en PvdA. Allemaal hebben ze slechte en goede punten. Meningen van mensen kunnen afwijken van elkaar maar dat betekent niet dat je je aan de menigte zou moeten conformeren.
Elk mens in Nederland met uitzondering van mensen zonder een Nederlands paspoord of een ontzegging van het stemrecht, ook in het geval van minderjarigheid mag iemand niet stemmen mag stemmen op een democratische partij of de PVV.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:52:13 #9
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84988378
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Elk mens in Nederland met uitzondering van mensen zonder een Nederlands paspoord of een ontzegging van het stemrecht, ook in het geval van minderjarigheid mag iemand niet stemmen mag stemmen op een democratische partij of de PVV.
Is de PVV onwettelijk bezig? Op welke manier houden zij zich niet aan de door de wet gestelde eisen om inspraak te maken op de democratie?
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:53:14 #10
230491 Zith
pls tip
pi_84988411
In Lord of the Rings zou Wilders Frodo zijn die de wereld moet redden van de Orcs
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_84988593
quote:
Klopt, hij is het alleen zelf ook :') Nog even wachten en dan maken Wouter Bos en JP Balkende bekend dat ze voor ene ABN AMRO gaan werken. Allemaal oplichters :r
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:02:12 #12
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84988736
Natuurlijk is hij goed. De argumenten dat hij xenofoob (= angst voor buitenlanders) is, is over het algemeen haarkloverij. Hij heeft nota bene een vrouw die uit het buitenland komt...

Wetten die in Nederland "Extreem-Rechts" zijn, worden in Frankrijk al geruime tijd uitgevoerd. Raar dat de politici als Pechtold, Halsema en Cohen wel kenbaar durven te maken dat Wilders een gevaar is voor de rechtstaat en dat hij een xenofoob, racist en fascist is, maar dat ze geen bezwaren hebben tegen de Franse Regering, en als ze die al hebben dat niet op dezelfde wijze kenbaar durven te maken zoals zij ook bij Wilders doen. Dan is het opeens Oogjes dicht en snaveltjes toe. Je zou toch bijna zeggen dat het demagogisch geblaat is van Pechtold, Halsema en Cohen uit electoraal belang.

Maar ja, die keuze is aan jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Holograph op 08-08-2010 14:59:27 ]
pi_84990598
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef Holograph het volgende:
Natuurlijk is hij goed. De argumenten dat hij xenofoob (= angst voor buitenlanders) is, is over het algemeen haarkloverij. Hij heeft nota bene een vrouw die uit het buitenland komt...

Wetten die in Nederland "Extreem-Rechts" zijn, worden in Frankrijk al geruime tijd uitgevoerd. Raar dat de politici als Pechtold, Halsema en Cohen wel kenbaar durven te maken dat Wilders een gevaar is voor de rechtstaat en dat hij een xenofoob, racist en fascist is, maar dat ze geen bezwaren hebben tegen de Franse Regering, en als ze die al hebben dat niet op dezelfde wijze kenbaar durven te maken zoals zij ook bij Wilders doen. Dan is het opeens Oogjes toe en snaveltjes dicht. Je zou toch bijna zeggen dat het demagogisch geblaat is van Pechtold, Halsema en Cohen uit electoraal belang.

Maar ja, die keuze is aan jou.
Lees eens zijn partijprogram door (wellicht heb je dat gedaan). Dat hij een bouwstop wil op moskeeën, een verbod op de koran et cetera weten we nu allemaal wel. Maar weet je ook dat hij bijvoorbeeld de macht van rechters in wil perken. Dat komt niet overeen met de Trias Politica en de rechtsstaat zoals we die kennen in dit land.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:53:33 #14
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84990742
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

Lees eens zijn partijprogram door (wellicht heb je dat gedaan). Dat hij een bouwstop wil op moskeeën, een verbod op de koran et cetera weten we nu allemaal wel. Maar weet je ook dat hij bijvoorbeeld de macht van rechters in wil perken. Dat komt niet overeen met de Trias Politica en de rechtsstaat zoals we die kennen in dit land.
Hoe doet hij dat? Door minimumstraffen in te voeren? Ik ben tegen minimumstraffen, maar dat zal wel helpen om misstanden als Moord, Doodslag: Taakstraf te voorkomen (afevering: http://zembla.vara.nl/Afl(...)972&cHash=d5f0e06e03 ).
pi_84991007
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hoe doet hij dat? Door minimumstraffen in te voeren? Ik ben tegen minimumstraffen, maar dat zal wel helpen om misstanden als Moord, Doodslag: Taakstraf te voorkomen (afevering: http://zembla.vara.nl/Afl(...)972&cHash=d5f0e06e03 ).
In zijn program staat het volgende:
quote:
De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:05:49 #16
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84991198
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

In zijn program staat het volgende:
[..]

Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij de vrijheid van rechters om taakstraffen uit te delen bij misdrijven waar dat echt niet kan (bijv. Moord, Doodslag).
pi_84991208
Overigens heb ik ook mijn bedenkingen bij taakstraffen. Maar laat het alsjeblieft gewoon aan de rechter over.
pi_84991283
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij de vrijheid van rechters om taakstraffen uit te delen bij misdrijven waar dat echt niet kan (bijv. Moord, Doodslag).
Maar wat mij betreft moet dat dus niet aan de politiek worden overgelaten. Hoe erg moord of doodslag ook is: de omstandigheden kunnen keer op keer anders zijn.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:10:19 #19
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84991367
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

Maar wat mij betreft moet dat dus niet aan de politiek worden overgelaten. Hoe erg moord of doodslag ook is: de omstandigheden kunnen keer op keer anders zijn.
Ik ben ook tegen, voor sommige moorden kan ik nog wel begrip opbrengen, bijv. de moord op de tasjesdief ( http://pietkuipers.web-lo(...)vrouw_vervolgd_.html ), maar je ziet dat bij ernstigere gevallen wel een taakstraf wordt opgelegd, waar dat zeer zeker onterecht is.
pi_84991403
Heel goed. ^O^
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_84991457
Is nog niet te zeggen of hij goed is of niet. Maar jouw vader is in iedergeval wel goed.
pi_84991638
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen, voor sommige moorden kan ik nog wel begrip opbrengen, bijv. de moord op de tasjesdief ( http://pietkuipers.web-lo(...)vrouw_vervolgd_.html ), maar je ziet dat bij ernstigere gevallen wel een taakstraf wordt opgelegd, waar dat zeer zeker onterecht is.
Rechters moeten natuurlijk heel voorzichtig te werk gaan. Het is inderdaad wrang, maar als er bijvoorbeeld niet genoeg overtuigend bewijs is dat hij/zij het heeft gedaan kan je moeilijk een hele hoge straf geven.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:21:30 #23
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_84991813
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is de PVV onwettelijk bezig? Op welke manier houden zij zich niet aan de door de wet gestelde eisen om inspraak te maken op de democratie?
De PVV is een beweging zonder gekozen kamerleden. Oprichters van de Partij van de Vrijheid zijn Geert Wilders en de 'groep Wilders' noem dat maar democratisch.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zondag 8 augustus 2010 @ 05:46:39 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_84998547
quote:
Klopt, alle politici zijn zakkenvullers, maar gelukkig staat Wilders zijn salaris van 7.000 euro excl. onkostenvergoedingen geheel belangeloos af aan de partijkas en zit hij echt alleen in de Tweede Kamer om op te komen voor de belangen van Henk en Ingrid.

Of ben ik nu in de war met Emile Roemer? :@
pi_84998550
Emile Roemer is meer links lullen rechts vullen hoor ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 09:17:51 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84999169
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:06 schreef Verlichtend het volgende:
Overigens heb ik ook mijn bedenkingen bij taakstraffen. Maar laat het alsjeblieft gewoon aan de rechter over.
Eh... de wetten waaraan de rechters zich nu houden zijn toch ook door de politiek gemaakt en niet door de rechters.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:41:37 #27
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85003818
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:

[..]

De PVV is een beweging zonder gekozen kamerleden. Oprichters van de Partij van de Vrijheid zijn Geert Wilders en de 'groep Wilders' noem dat maar democratisch.
Ga op de vraag in als je wil :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:50:26 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85004056
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... de wetten waaraan de rechters zich nu houden zijn toch ook door de politiek gemaakt en niet door de rechters.
De rechter kan zelf een besluit nemen over welke straf hij het meest passend vind. Dat is dus niet een op een vastgelegd in de wet. Hij heeft een grote vrijheid binnen de kaders van die wet. Anders kun je de rechter ook wel door een computer vervangen.

Het lijkt me zeker niet wenselijk als de politiek op de stoel van de rechtsers gaat zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:08:53 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85004593
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De rechter kan zelf een besluit nemen over welke straf hij het meest passend vind. Dat is dus niet een op een vastgelegd in de wet. Hij heeft een grote vrijheid binnen de kaders van die wet. Anders kun je de rechter ook wel door een computer vervangen.

Het lijkt me zeker niet wenselijk als de politiek op de stoel van de rechtsers gaat zitten.
Nonsens, de wetten zijn nu dus ook gewoon vastgesteld door de politiek. Waarom wil je de politiek wel verantwoordelijk maken voor maximum straffen maar niet voor minimum straffen? Daarnaast zijn straffen niet alleen voor de dader, zoals we maar schijnen te denken in dit land, maar ook voor het slachtoffer. Die laatste moet het gevoel hebben dat hem recht gedaan wordt. En dat is wel degelijk een politiek item.
pi_85004666
Geert Wilders is een noodzakelijk kwaad.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85004790
wat een schattig topic
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85005306
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De bevoegdheid van een rechter om in een bepaald geval een taakstraf op te leggen, vloeit per definitie voort uit een wet, welke wet op haar beurt een wet in formele zin is of daarop is gebaseerd. Dus afkomstig van de volksvertegenwoordiging (lees: de politiek).

Dus in plaats van de vrijheid van rechters aan banden te leggen, moet de wet kritisch tegen het licht gehouden worden.

Overigens is de scheiding der machten, en daarmee de onafhankelijkheid van de rechtspraak, een van de fundamenten van de rechtstaat. Door daaraan te gaan morrelen komt de PVV dus aan diezelfde rechtstaat. Hetzelfde geldt voor de relativering van de vrijheid van godsdienst zolang het de Islamitische godsdienst betreft en de relativering van de Rule of Law zolang de PVV zich op het standpunt stelt dat verdragen die eraan in de weg staan om Moslims van overheidswege te discrimineren om die reden maar moeten worden opgezegd. Een overheid die zelf bepaalt of en in hoeverre zij aan regels is gebonden, acht zich per definitie nooit aan regels gebonden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:29:59 #33
301699 Lauzer
me gusta el fuego me gustas tu
pi_85005378
Ik dacht dat Geert Wilders traag zaad had! Hallelujah in de gloria weet deze freckel zich voor te planten. Mijn advies: Rebelleren tegen oe pa.
This too shall pass
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:31:10 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85005423
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Lauzer het volgende:
Ik dacht dat Geert Wilders traag zaad had! Hallelujah in de gloria weet deze freckel zich voor te planten. Mijn advies: Rebelleren tegen oe pa.
Zelf ben je ook niet al te snel van begrip, hmm?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:31:57 #35
301699 Lauzer
pi_85005444
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zelf ben je ook niet al te snel van begrip, hmm?
Verklaar nader?
This too shall pass
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:32:20 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85005459
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef Lauzer het volgende:

[..]

Verklaar nader?
Lees OP.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:37:28 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85005637
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nonsens, de wetten zijn nu dus ook gewoon vastgesteld door de politiek. Waarom wil je de politiek wel verantwoordelijk maken voor maximum straffen maar niet voor minimum straffen? Daarnaast zijn straffen niet alleen voor de dader, zoals we maar schijnen te denken in dit land, maar ook voor het slachtoffer. Die laatste moet het gevoel hebben dat hem recht gedaan wordt. En dat is wel degelijk een politiek item.
Nee helemaal geen nonsens. De wetten beschrijven wat je wel en niet mag doen en wat de strafkaders zijn. Er staat dus niet in detail beschreven welke straf iemand krijgt als hij een bepaald vergrijp pleegt.

Of bewezen wordt of iemand fout is en welke straf die moet krijgen beslist de rechter binnen de hem door de overheid gestelde kaders.

Delicten gebeuren immers in een individuele context daarom kan een rechter kiezen de ene keer een lichter straf op te leggen dan de andere keer. Afhenkelijk van de specifieke omstandigheden. Iets dat je nooit statisch kunt vastleggen. Anders was de rechter dus allang vervangen door een strafcomputer die door de politiek zou worden geupdate.

Ik vind dat de politiek zich niet nog meer moet gaan bemoeien met de uitspraken van rechters. Ik heb voldoende vertrouwen in rechters. En ik heb daar meer vertrouwen in dat er recht wordt gedaan dan dat een stel politici zich ermee gaat bemoeien.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:37:43 #38
301699 Lauzer
pi_85005648
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Lees OP.
Aha.
This too shall pass
pi_85005756
Gasten, jullie worden hier echt bijzonder kansloos getrolld.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:50:42 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85006149
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee helemaal geen nonsens. De wetten beschrijven wat je wel en niet mag doen en wat de strafkaders zijn. Er staat dus niet in detail beschreven welke straf iemand krijgt als hij een bepaald vergrijp pleegt.
Dat gebeurt ook niet als er een minimumstraf bestaat. Alleen zijn de strafkaders anders.

quote:
Of bewezen wordt of iemand fout is en welke straf die moet krijgen beslist de rechter binnen de hem door de overheid gestelde kaders.
Precies, daar wijzigt niets aan. Behalve dan dat bij een bepaald misdrijf een bepaalde minimale consequentie hoort

quote:
Delicten gebeuren immers in een individuele context daarom kan een rechter kiezen de ene keer een lichter straf op te leggen dan de andere keer. Afhenkelijk van de specifieke omstandigheden. Iets dat je nooit statisch kunt vastleggen. Anders was de rechter dus allang vervangen door een strafcomputer die door de politiek zou worden geupdate.
Wederom, daar veranderd dan niets aan. Alleen de kaders wijzigen.

quote:
Ik vind dat de politiek zich niet nog meer moet gaan bemoeien met de uitspraken van rechters. Ik heb voldoende vertrouwen in rechters. En ik heb daar meer vertrouwen in dat er recht wordt gedaan dan dat een stel politici zich ermee gaat bemoeien.
Das fijn dat jij dat vind. Niet iedereen denkt er zo over en het lijkt erop dat de groep die vind dat er zwaarder gestraft moet worden nu het meest vertegenwoordigd is in onze volksvertegenwoordiging.
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef trancethrust het volgende:
Gasten, jullie worden hier echt bijzonder kansloos getrolld.
No shit sherlock?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:51:51 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85006190
Swets, in de wet staan al dingen als 'Strafbaar met een boete van de zoveelste categorie of een minimale gevangenisstraf van zoveel maanden'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:05:40 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85006621
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Swets, in de wet staan al dingen als 'Strafbaar met een boete van de zoveelste categorie of een minimale gevangenisstraf van zoveel maanden'
Precies, dus wat is het probleem om minimum straffen aan te scherpen.
pi_85006695
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Haalt het niet bij Cohen.

Cohen is meester.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:07:55 #44
66444 Lord_Vetinari
pi_85006705
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies, dus wat is het probleem om minimum straffen aan te scherpen.
Minimumstraffen moeten tot stand komen op basis van redelijke argumenten en weloverwogen discussie. Niet omdat Henk en Ingrid van om de hoek vinden dat degene die hun fiets gejat heeft, minstens 20 jaar de bak in moet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:16:50 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85007017
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Minimumstraffen moeten tot stand komen op basis van redelijke argumenten en weloverwogen discussie.
Minimum straffen zijn nu ook door de politiek vastgesteld, zoals alle wetten in Nederland.
quote:
Niet omdat Henk en Ingrid van om de hoek vinden dat degene die hun fiets gejat heeft, minstens 20 jaar de bak in moet.
Eh jawel. Of anders gezegd, omdat de volksvertegenwoordiging met de meerderheid dat vind.
pi_85007108
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De Tweede Kamer kan als wetgevende macht inderdaad de strafbepaling beïnvloeden. Het lijkt mij alleen onwenselijk als de vrijheid van rechters steeds meer aan banden wordt gelegd door middel van bijvoorbeeld minimumstraffen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:20:10 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85007130
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

De Tweede Kamer kan als wetgevende macht inderdaad de strafbepaling beïnvloeden. Het lijkt mij alleen onwenselijk als de vrijheid van rechters steeds meer aan banden wordt gelegd door middel van bijvoorbeeld minimumstraffen.
Dat mag je vinden. Moet je dus stemmen op de partij die dat ook vind.
pi_85007207
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 05:48 schreef DrDentz het volgende:
Emile Roemer is meer links lullen rechts vullen hoor ik.
Wilders geeft het onderbuikgevoel van veel nederlanders weer. Roemer is een goede cabaretier, maar verder is het helemaal niks, zeker geen politicus. De grootste populist van al die politici.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:27:19 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_85007408
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:22 schreef Frano het volgende:

[..]

Wilders geeft het onderbuikgevoel van veel nederlanders weer. Roemer is een goede cabaretier, maar verder is het helemaal niks, zeker geen politicus. De grootste populist van al die politici.
En dat durf je te beweren in een topic met als TT 'Geert Wilders'? _O-
pi_85007511
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat durf je te beweren in een topic met als TT 'Geert Wilders'? _O-
Zoals je ziet inderdaad.. en wat is daar mis mee? Graag een uitleg, ik schijn je niet te snappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')