maar ze moeten wel meebeslissen, anders moet de kamer beslisssenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Tocadisco het volgende:
De PVV kan in principe meebeslissen aan het regeringsbeleid maar hoeft er geen verantwoordelijkheid voor te nemen (ze zitten immers niet in de regering).
En daar zit voor mij nou net het pijnpunt in. Ze mogen wel meebeslissen, maar ze hoeven zich niet te verantwoorden voor het kabinetsbeleid waardoor ze dus in principe kunnen doen en laten wat ze willen zonder dat iemand er echt over kan zeuren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
maar ze moeten wel meebeslissen, anders moet de kamer beslisssen
Dus afhankelijkheid van PVV is erg groot
PVV zal in ruil voor de medewerking ook wat willen
Volgens mij voor alle coalities is de VVD nodig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef Martinovibes het volgende:
PVV
Aghanistan
JSF
Huur
AWBZ
Wil de PVV allemaal niet en is geen geen kamer meerderheid voor gezien de peilingen
De VVD en het CDA gaan het nog moeilijk krijgen met de coalitie vorming
D66 niet
PVV niet
PVDA niet
PVDD niet
GL niet
SP niet
CU niet
wel SGP
wel TON
Sterker nog , ik denk dat VVD de oppositie in verdwijnt
Hoge bomen vangen veel wind en als het te hard waait gaan ze om
bron?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
De deelname aan de oorlog in Afghanistan zal hervat worden, kosten 1,5 miljard per jaar
De aanschaf en daadwerkelijke levering van de JSF gaat pas ver na de volgende kabinets periode spelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
De JSF zal besteld gaan worden, kosten eenmalig 5 miljard tot 7 miljard.
de werklozen, de bijstandtrekkers?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
Laagopgeleide immigranten kunnen niet naar Nederland komen. (Wie moet de ouwetjes verzorgen?)
Ah, 0,5% minder dan dit jaar dus?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
De huur zal met 2% stijgen, opbrengst voor de corporaties.
??quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
De AWBZ ( 22 miljard) zal naar de zorgverzekeraars gaan ( arme ouwetjes)
Dat is EU beleid...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
De landbouwsubsidies zullen met steun van het CDA doorgaan.
Bron?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
Er zullen twee kernreactors bijkomen in Zeeland
Genoeg gebasht?quote:
Als jij het zo zwart-wit wilt zien, prima. Maar wie gaat jou AOW dan straks betalen? En wie zorgt er straks dat er geen personeelstekort ontstaat in de gezondheidszorg?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Napalm het volgende:
de werklozen, de bijstandtrekkers?
Die laaggeschoolde immigranten blijken in de praktijk toch heel vaak een enkeltje steun te krijgen..
Niet de immigranten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef harry8 het volgende:
[..]
Als jij het zo zwart-wit wilt zien, prima. Maar wie gaat jou AOW dan straks betalen? En wie zorgt er straks dat er geen personeelstekort ontstaat in de gezondheidszorg?
Als je rekent zoals Wilders dan moeten we snel gaan verbieden dat mensen nog kinderen krijgen .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Niet de immigranten.
Ver voor Wilders had het CPB al berekend dat immigratie daarvoor geen oplossing biedt; immigratie kost geld ipv dat het oplevert. Dus de AOW tekorten oplossen met immigratie is als een brandend huis blussen met benzine...
En het personeelstekort; de ontgroening zorgt ervoor dat er veel minder leraren, crèche-medewerksters, agenten e.d. nodig zullen zijn. Die kunnen mooi in de zorg aan de slag.
Polen zijn blij dat ze hier een baan in de verzorging krijgen, als het een tijdelijkequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die laaggeschoolde immigranten blijken in de praktijk toch heel vaak een enkeltje steun te krijgen..
[..]
Het al dan niet werken van Polen in NL is amper nog een zaak voor de landelijke politiek. Dat hebben we immers aan de EU kado gedaan. Als je het hebt over toelaten van ongeschoolde immigranten dan neem ik aan dat je het over luitjes uit de 3e wereld hebt die vooral bedreven zijn in geitenhouderij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Bruno25 het volgende:
Polen zijn blij dat ze hier een baan in de verzorging krijgen, als het een tijdelijke
Als de Polen op zijn en Portugezen ook niet meer onze kont willen wassen, dan zullen we ze daar moeten halen ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het al dan niet werken van Polen in NL is amper nog een zaak voor de landelijke politiek. Dat hebben we immers aan de EU kado gedaan. Als je het hebt over toelaten van ongeschoolde immigranten dan neem ik aan dat je het over luitjes uit de 3e wereld hebt die vooral bedreven zijn in geitenhouderij.
Zoals ik al schreef:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:53 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Als de Polen op zijn en Portugezen ook niet meer onze kont willen wassen, dan zullen we ze daar moeten halen ja.
Maar ik denk dan aan ongeschoolde Filipijnse dames en heren, ze hoeven niet eens laaggeschoold te zijn, de opleiding krijgen ze hier wel, en kunnen dan hier op zoek naar een leuke partner
En die leraren (waarvan nu al een tekort is), crèche-medwerkersters, agenten (wat politici ook willen vermeerderen) gaan zeker nooit met pensioen? Die blijven werken tot ze erbij neervallen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef:
En het personeelstekort; de ontgroening zorgt ervoor dat er veel minder leraren, crèche-medewerksters, agenten e.d. nodig zullen zijn. Die kunnen mooi in de zorg aan de slag.
Rechts Nederland heeft in die tijd het begrip gastarbeider geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan worden die linksen helemaal gek en alleen al daarom zou het lachen zijn.
ja en nu is het opeens verbodenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef harry8 het volgende:
[..]
Rechts Nederland heeft in die tijd het begrip gastarbeider geïntroduceerd.
nou ik denk dat Wilders helemaal gek wordt als laaggeschoolde werkzoekende buitenlanders hier worden toegelaten en trouwen en kinderen makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan worden die linksen helemaal gek en alleen al daarom zou het lachen zijn.
wat een ontzettende bullshit. een leraar gaat echt niet in de zorg werken. HELE andere skillset, nog even afgezien van het feit dat die mensen dat echt niet willen. Die gaan liever in de bijstand en dan zwart bijklussen. Idem de politieagent.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Niet de immigranten.
Ver voor Wilders had het CPB al berekend dat immigratie daarvoor geen oplossing biedt; immigratie kost geld ipv dat het oplevert. Dus de AOW tekorten oplossen met immigratie is als een brandend huis blussen met benzine...
Volg je je eigen posts wel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Killders het volgende:
wat een ontzettende bullshit. een leraar gaat echt niet in de zorg werken. HELE andere skillset,
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
Wat zal er dan gebeuren??
De Hypotheekaftrek zal uiteraard blijven.
Het Huurwaarde forfait dat voor woningen boven de 1.000.000 op 2,35% van de WOZ waarde was gezet door het vorig kabinet, zal verlaagd worden naar 1% en van andere woningen zal het van 0,55% naar 1% gaan.
De deelname aan de oorlog in Afghanistan zal hervat worden, kosten 1,5 miljard per jaar
De JSF zal besteld gaan worden, kosten eenmalig 5 miljard tot 7 miljard.
Het eigen risico in de zorg zal naar 350 euro gaan per persoon, opbrengst voor zorgverzekeraars
De zorgtoeslag zal fors minder worden.
De studiefinanciering zal verdwijnen en vervangen door een leenstelsel.
Laagopgeleide immigranten kunnen niet naar Nederland komen. (Wie moet de ouwetjes verzorgen?)
De huur zal met 2% stijgen, opbrengst voor de corporaties.
De AWBZ ( 22 miljard) zal naar de zorgverzekeraars gaan ( arme ouwetjes)
De landbouwsubsidies zullen met steun van het CDA doorgaan.
De in gang gezette crisis en herstelplan zal inderdaad nieuwe snelwegen opleveren.
Er zullen twee kernreactors bijkomen in Zeeland
Hoofddoekjes zullen verboden worden
Ik dacht dat er provincies opgeheven zouden worden, maar daar hoor ik niets meer over
Erg positief vind ik het allemaal niet
Vult U maar aan
Vroeger vereiste het vaardigheden ja. Nu moet het zo uitgekleed worden dankzij rechts dat inderdaad alleen immigranten het nog doen vanwege het hongerloontje dat ze krijgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Volg je je eigen posts wel?
Billen wassen van bejaarden dat vraagt om zoveel skills, iemand met de PABO kan dat echt niet aanleren.. Enkel ongeschoolde immigranten hebben dat talent...
Een kabinet van VVD en CDA, met eventueel PVV, zal betekenen dat we op dezelfde toer door zullen blijven gaan als we al deden, maar dan erger. Met andere woorden:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Bruno25 het volgende:
Wat zal er dan gebeuren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |