Klinkt wel een beetje Deens hè, 'remlof'.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef remlof het volgende:
Sinds 1600 Nederlands, daarvoor waarschijnlijk Deens.
Ja, draai het maar omquote:Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje Deens hè, 'remlof'.
Ik ben ook een deel Fries. Mijn oma was volbloeds Fries. Ondanks dat het ravenzwarte in onze familie overheerst is bijv. mijn zuster blond en heeft ----blauwe ogen----- ja ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee ik ben Fries, mijn grootouders waren (en is) ook Fries. Donker haar zit in de familie, niet allemaal blauwe ogen geloof ik. De huidskleur is wel blank.
Ik heb zelf blond haar en blauwgroengrijze ogen.
Op een staat het machtige limburgse volk op....quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is geen etnische achtergrond, limbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Gecondoleerd...quote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
Een kwart zeeuws vrees ik
Polen is best mooi hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vrees voor een eenzame treinreis
Bûter brea en griene tsiis, wa dât nèt sizze kin is gjin oprjòchte Frysk!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook een deel Fries. Mijn oma was volbloeds Fries. Ondanks dat het ravenzwarte in onze familie overheerst is bijv. mijn zuster blond en heeft ----blauwe ogen----- ja ja.
Butter brea en greane cheech....
Da' kunde gij mooi opschrijven, jonge.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Bûter brea en griene tsiis, wa dât nèt sizze kin is gjin oprjòchte Frysk!
Ik zou je tas maar alvast pakkenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Turks met waarschijnlijk Arabische, Afghaanse en heel misschien zelfs Pakistaanse/Indiase invloeden.
Dat kan. Okee.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Turks met waarschijnlijk Arabische, Afghaanse en heel misschien zelfs Pakistaanse/Indiase invloeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |