Ik ben nog bezig...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Klonterpot het volgende:
Mag ik je er op wijzen dat je afbeeldingen het niet doen en je nummer 50 hebt overgeslagen?
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik er even 50 van maken dan?
Excuus, ik heb een deeltje overgeslagen. Ik ga voor straf opmerkelijke foto's zoeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaar
Ging op jullie posts afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaar
Ik zie nog steeds geen afbeeldingen hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Klonterpot het volgende:
Mag ik je er op wijzen dat je afbeeldingen het niet doen en je nummer 50 hebt overgeslagen?
ik ook niet... Maar die komen vanzelf in de posts.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen afbeeldingen hoor...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
Blauwe hoogglans keuken!Wie verzint het! Niet mijn smaak in ieder geval.
[ afbeelding ]
Link
Tja, uiterst nuttige foto's.
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Zijn zat mensen die een huis willen hebben juist om dit soort details. Toen mijn ouders hun huis kochten waren ze verliefd op het huis, maar ook op het glas-in-lood, dat gaf de doorslagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Ja, die snap ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, geloof ik. Wat is er nutteloos aan een foto van de woonkamer?
Ze hebben in ieder geval een binnenplaats.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een treurig binnenplaatsje
Daar kan je echt iets heel liefs en romantisch van makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een binnenplaats.![]()
En zo klein is hij toch ook weer niet?
Gezellig spookhuis.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Gwywen het volgende:
Omdat ik heb verzuimd de OP voor dit deel te maken, hier ter compensatie een rariteitenkabinet in Haarlem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef k_man het volgende:
Zou zo het huis van Boudewijn Büch geweest kunnen zijn.
Ik ook, wat een spannend huis zeg, met al die geheimzinnige hoekjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er zonder twijfel ZO intrekken..
ah zo'n binnenplaatsje had ik ook in mn vorige huurstudio. Ideaal. Lekker glibberen over de verrotte mos-flonders, heerlijk vertoeven in de eeuwige schaduw en toekijken hoe werkelijk alle natuur binnen de binnenplaats zelfmoord pleegt.quote:
Gelukkig, iemand die snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
ah zo'n binnenplaatsje had ik ook in mn vorige huurstudio. Ideaal. Lekker glibberen over de verrotte mos-flonders, heerlijk vertoeven in de eeuwige schaduw en toekijken hoe werkelijk alle natuur binnen de binnenplaats zelfmoord pleegt.
Die vind ik niet Yuk hoor! Oke mijn smaak zal het niet zijn om het zo uit te kiezen, maar zou het ook niet per definitie verwijderen als het zo in een koophuis zou zitten..quote:
Ik vraag mij altijd af waar het keukentrapje is omdat je zonder behoorlijk trapje niet bij de bovenste kasten kunt komen. Aan een bijpassend blauw keukenopstapje heb je niets.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
Blauwe hoogglans keuken!Wie verzint het! Niet mijn smaak in ieder geval.
Link
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
De poten eraf, en op zijn kant naar binnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef heartwork het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ze in dit kleine huisje
een vleugel hebben binnen gekregen?
Oh my........ echt, ik zou er morgen gaan wonen. Wow, wat een huis....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Gwywen het volgende:
Omdat ik heb verzuimd de OP voor dit deel te maken, hier ter compensatie een rariteitenkabinet in Haarlem.
Door de slechte flitser lijkt het wel een mausoleum...quote:
"Mijn" deel van het huis en "jouw" deel van het huis...quote:
Edit: Ik vergiste me, het is de badkamer, maar evengoed vind ik het er goor uitzienquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fris, de plee achter een douchegordijntje naast de keuken notabene![]()
Linkje
Waarom?quote:
Dat soort foto's zijn altijd al langs gekomen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Er is een tijd geweest dat dit topic leuk was om door te lezen door foto's die écht aan de TT voldoen: opmerkelijke foto's!
Nu zie ik voornamelijk foto's die vooral laten zien dat mensen gewoon een andere smaak hebben. Ik zie, of het nu m'n smaak is of niet, echt niet wat er opmerkelijk is aan die blauwe of geel/grijze keuken, eerlijk gezegd. Jammer
![]()
.
Geef het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Er is een tijd geweest dat dit topic leuk was om door te lezen door foto's die écht aan de TT voldoen: opmerkelijke foto's!
Nu zie ik voornamelijk foto's die vooral laten zien dat mensen gewoon een andere smaak hebben. Ik zie, of het nu m'n smaak is of niet, echt niet wat er opmerkelijk is aan die blauwe of geel/grijze keuken, eerlijk gezegd. Jammer
![]()
.
Niet in de mate zoals het nú gebeurt. Het is nu gewoon opvallend. De meeste foto's in het huidige topic zijn niet 'opmerkelijk'. Hooguit anders qua smaak. (ik tel zo gauw (afgezien van die foto's van dat 'drukke' huis, met al die beeldjes) 4 of 5 'opmerkelijke' foto's)quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort foto's zijn altijd al langs gekomen hoor
Daar gaat het toch niet omquote:
Je hebt je punt gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet in de mate zoals het nú gebeurt. Het is nu gewoon opvallend. De meeste foto's in het huidige topic zijn niet 'opmerkelijk'. Hooguit anders qua smaak.
[..]
Daar gaat het toch niet om
Idd een mooie badkamer, in de zin dat alles klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vind ik niet Yuk hoor! Oke mijn smaak zal het niet zijn om het zo uit te kiezen, maar zou het ook niet per definitie verwijderen als het zo in een koophuis zou zitten..
Gadverdamme!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fris, de plee achter een douchegordijntje naast de keuken notabene![]()
Linkje
Nogal een understatement inderdaad.quote:Bijzonderheid:
pand dient intern opgeknapt te worden.
Dit huisje in de tuin danquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Hans en Grietje huisjein al zijn facetten
![]()
link
Het kan geen kwaad om mensen er af en toe op te wjzen dat ze best iets kritischer mogen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort foto's zijn altijd al langs gekomen hoor
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef k_man het volgende:
Het kan geen kwaad om mensen er af en toe op te wjzen dat ze best iets kritischer mogen zijn.zeker nu er de volg-topic-functie is en daarmee de reden vervalt een plaatje als verkapte tvp te plaatsen.
Handige tafels ook in dat die keuken:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die een huis willen hebben juist om dit soort details. Toen mijn ouders hun huis kochten waren ze verliefd op het huis, maar ook op het glas-in-lood, dat gaf de doorslag![]()
Geweldige zelfgekluste keuken:
[ afbeelding ]
Dat keukenblad
Die kraan scheef boven de afvoerbak
Dat 2 pits kookplaatje.. Recht onder een keukenkastje
... Dat keukenkastje
Ook mooie woonkamer, wel wat krap misschien... O was al duidelijk dat dit tevens de slaapkamer is?
[ afbeelding ]
Gelukkig zorgt dit gigantische zijraam voor "veel licht en uitzicht!", aldus de omschrijving![]()
[ afbeelding ]
Leuk huislink
Zouden ze een slaaf hebben die daar opgesloten zitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Gwywen het volgende:
-knip-
En wat te denken van deze zeer comfortabele combi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-knip-
Die boekenkastenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Gwywen het volgende:
Was deze al eens voorbijgekomen?
Die hal is verdorie net zo groot als mijn hele kavel.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Hebben de Groningers deze al gezien?
http://www.funda.nl/koop/(...)egeweg/omschrijving/
Ketel goedgekeurd door B.Eunhaas.
Twee Van Kooten en De Bie-typetjes als makelaar.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Hebben de Groningers deze al gezien?
http://www.funda.nl/koop/(...)egeweg/omschrijving/
Ketel goedgekeurd door B.Eunhaas.
Twee Van Kooten en De Bie-typetjes als makelaar.
quote:Een schitterende gelegen droomvilla om van te smullen! De basis is goed genoeg om de komende decenia riant in volle luxe te bivakeren. De riante kavel is sinds kort uitgebreid van 600m2 naar 3900m2 dankzij het opheffen van de lokale begraafplaats. Het object ligt precies in uw gewilde buitengebied met een heerlijke vrije en rustige ligging. tegelijkertijd is de woning ideaal voor de kleine koters met een speeltuin/kinderboerderij naast de woing. Ook tieners vermaken zich prima in deze omgeving door 's avonds hun vrienden hier te ontmoeten.
quote:C.V.-ketel Goedgekeurd door B. Eunhaas (olie gestookt uit 1970, Eigendom)
Ik zit het hele filmpje op hun website nu te bekijkenquote:
Nep dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef maok het volgende:
Volgens mij bestaat het huis niet. Ik zie nergens aan die weg een boerderij die klopt met de foto's. En als nummer 9 klopt op die foto (als het geen half bordje is ofzo) dan is het hier. En dat is een heel ander huis
Hilarische actie van Woonacctent zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit het hele filmpje op hun website nu te bekijken
Ik zou zeggen: slopen en nieuwbouw op die plek
De fotograaf heeft een (te grote) zonnekap op zijn lens zitten en door de flits krijg je een schaduw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:28 schreef morticia2u het volgende:
Staat die makelaar nou steeds in zijn eigen licht of hoort er een donkere geest bij dit huis? Is op meerder foto's te zien in het midden onderin...link
Zo beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef traveljunky het volgende:
Jaap mag ook vast wel: Hoezo kleur KIEZEN voor de badkamer? We nemen ze gewoon allemaal!
http://www.jaap.nl/koophu(...)/6108306/fotos-video
Zijn de huisdieren inbegrepen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Huis/dierenboerderij:
[ afbeelding ]
Is al bewoond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen beschikbaar voor kopers die op vier voeten lopen.
Die computer daar zo vaag in die kastquote:
Ligt het aan mij, of hebben ze de g in 'laugh' verkeerd om geplaats Lijkt of hij op z'n kop staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef morticia2u het volgende:Levensmotto om mee op te staan en mee te gaan slapen...link
[ afbeelding ]
staat die'g' nou op zijn kop?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef morticia2u het volgende:
Levensmotto om mee op te staan en mee te gaan slapen...
Over de prijs zijn ze het iig wél eensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:01 schreef Resistor het volgende:
Geen opmerkelijke foto's, maar 2 makelaars die het niet met elkaar eens zjin:
Deze en deze
Woonoppervlak is 230 of 234m2, inhoud is 800 of 775m3, heeft 8 kamers (4 slaapkamers) of 6 kamers (5 slaapkamers), de tuin ligt op het noorden of noordwesten, en de berging is aangebouwd of inpandig.
En nu begin in te twijfelen of _ik_ deze al eerder gepost had, maar volgens mij was mijn vorige een groot verschil in de kelder
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:28 schreef morticia2u het volgende:
Wat een rare lamp, lijkt wel of ie getekend is..link
[ afbeelding ]
Ik gebruik de oude layout, maar waar zit dat knopje? Kon hem niet vinden.quote:
Beetje apart ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die computer daar zo vaag in die kast
Wat een lief huisjequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
link
Is 't misschien een variant op deze lamp/sticker?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Selyn het volgende:
[..]
Die lamp is duidelijk nep.. ziet er niet alleen getekend uit, maar de schaduw valt ook nog eens op de muur erachter terwijl alle andere schaduw op de foto naar voren valt.
Mooi huis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
link
Dat wielding is een putdekselquote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef Kimbell het volgende:
Prachtig oud huis
Met waterput en wat is dat wielding?
ow die hak gezien ja. ook een charmant geval! huis wegbuldozeren en een nieuw neerzetten dan maarquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef FFnog het volgende:
Ik denk dat hij met dat wielding de pomp aan de muur bedoelde...
Ben bang dat dat niet mag...rijksmonument...maar ik snap wel wat je bedoeld...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow die hak gezien ja. ook een charmant geval! huis wegbuldozeren en een nieuw neerzetten dan maar
is dat gedrocht een rijksmonumentquote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet mag...rijksmonument...maar ik snap wel wat je bedoeld...
Jij spoort niet. Dat zijn Verner Panton-stoeltjes, design-iconen. Na de vlinderstoeltjes van Arne Jacobsen zijn is het waarschijnlijk - terecht - een van de succesvolste betaalbare stoelontwerpen ooit.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is dat gedrocht een rijksmonumenttjonge ik zie wel weer een punt waarop bezuinigd kan worden
Edit --> toch wel:quote:De Villa met aangebouwde garage, vrijstaand gesitueerd met rondom grote tuin en opmerkelijke aangelegde siertuin aan de achterzijde met vijverpartij, gevarieerde beplanting en geboomte in Engelse landschapsstijl. “Klein Toornvliet” is gebouwd in 1905 naar een ontwerp van de Groninger architect P.M.A. Huurman in de kenmerkende Engelse landhuisstijl. In 1930 hebben de meeste vensters een stalen roedeverdeling gekregen, dit is gedaan onder regie van architectenbureau Van Linge & Bosma. Ondanks deze wijzigingen heeft de Villa zijn monumentale karakter behouden, de Villa is thans een Rijksmonument.
Hoezo zwaar vervalllen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat wielding is een putdeksel
Prachtige tuin, prachtige waterput, maar zwaar vervallen en lelijk huis. Dakkapel, ramen, raamkapelachtig geval, het is allemaal even onorigineel als dat het lelijk is. Voor dat geld kun je veel mooiere huizen krijgen (neem het hans en grietje huisje)
Bezuingigd door wie?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is dat gedrocht een rijksmonumenttjonge ik zie wel weer een punt waarop bezuinigd kan worden
rijksmonumenten bieden (vooral bij verbouwen - wat hier echt wel nodig is) leuke belastingaftrek op. ook subsidies zijn een optie in sommige gevallen.quote:
Verbouwen? Wat ben jij voor barbaar?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rijksmonumenten bieden (vooral bij verbouwen - wat hier echt wel nodig is) leuke belastingaftrek op. ook subsidies zijn een optie in sommige gevallen.
zelfde huis, openhaard met beeldje erin :Squote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Keekaboo het volgende:
Vooruit dan maarNa lang meelezen, zag ik vandaag deze foto.
Ga jij maar op de bank naar de kast kijken!
[ afbeelding ]
Link
sowieso is heel het huis wel smaakgevoelig...
*laten we hopen dat hij enkel nieuwbouw koopt.quote:
Nou, om het bewoonbaar te krijgen zal er toch wat aan de keuken en badkamers gedaan moeten worden. Verder zou ik graag laten onderzoeken of er dubbel glas in de raampartijen kan.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij spoort niet. Dat zijn Verner Panton-stoeltjes, design-iconen. Na de vlinderstoeltjes van Arne Jacobsen zijn is het waarschijnlijk - terecht - een van de succesvolste betaalbare stoelontwerpen ooit.
Nog maar eens herhalen wat eerder gezegd werd: dat jij geen smaak hebt, wil niet zeggen dat het opmerkelijk is.
Ik vind het wel heel erg opmerkelijk dat de 'douchehoek' dan ineens zwart isquote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Gwywen het volgende:
Wit, oké, maar volgende keer graag foto's met iets meer contrast zodat ik kan zien waar de meubels ophouden en de muur begint![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lamp overigens zie je wel vaker en ben ik nou de enige of heeft-ie iets bemoeiallerigs?
[ afbeelding ]
klik
Het doet bijna pijn aan je ogen!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Gwywen het volgende:
Wit, oké, maar volgende keer graag foto's met iets meer contrast zodat ik kan zien waar de meubels ophouden en de muur begint![]()
Zo... daar staat ook een vermogen aan meubels!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lamp overigens zie je wel vaker en ben ik nou de enige of heeft-ie iets bemoeiallerigs?
[ afbeelding ]
klik
Dat jij die kunt onderscheiden van de achtergrond, knap zegquote:Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo... daar staat ook een vermogen aan meubels!
De prijs is anders wel gelijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Gwywen het volgende:
Ook aan de Herengracht trouwens, maar qua inrichting niet te vergelijken met 't witte huis van hierboven.
Maar wel een "patio" hé![]()
Ik denk een plafond-houder om een beamer op te hangen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Gwywen het volgende:
...
Wie 't weet mag 't zeggen. Wat hangt daar?
...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Remco_h het volgende:
in zeist, een mooie foto van het "ruime" balkon
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Remco_h het volgende:
<knip>
genoeg bergruimte in dit huis
[ afbeelding ]
quote:Op gewilde stand aan het Winschoterdiep gelegen
quote:Aangeboden sinds 6+ maanden
De lamp is niet nep, maar het is gewoon zo'n goedkoop hip plastic ding in de vorm van een plus als je van de bovenkant kijkt. De reden dat de schaduw anders valt is dat de makelaar een flitser heeft gebruikt, dit zie je ook aan de bloemen aan de rechterkantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Selyn het volgende:
[..]
Die lamp is duidelijk nep.. ziet er niet alleen getekend uit, maar de schaduw valt ook nog eens op de muur erachter terwijl alle andere schaduw op de foto naar voren valt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:12 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als hier een mooie ruime solide schuur bij gestaan had, was het een ideaal huisje voor mij geweest
Maar helaas...
[ afbeelding ]
Noemen ze niet eens in de omschrijving
Ik wil daar nu gaan wonenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Gwywen het volgende:
Kinderkamer in de sauna?
[ afbeelding ]
Klik
Wat een beroerd licht ook.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Gwywen het volgende:
Kinderkamer in de sauna?
[ afbeelding ]
Klik
Nee, dat is gewoon een schuine muur aan de linkerkant. De keuken is precies in het verlengde van deze kamer. Richting de keuken wordt de ruimte steeds smaller, dat past ook precies met de foto van de keuken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Remco_h het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens naar de groeven van het laminaat, de muur en het kastje links...
[ afbeelding ]
zelfde huis, de keuken. fotoshop? rare lens? iets?
Die lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gwywen het volgende:
Een vrolijk en zonnig interieur aan de Keizersgracht in Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zult maar vast komen te zitten in die liftquote:
Die lamp hangt recht, de rest is scheef.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef Woets het volgende:
Hadden ze die lampenkap niet even recht kunnen doen voor de foto? (dacht ik)
Ik ken dat huis. Is volgens mij van Tiesto geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een nichteninterieurquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:35 schreef static het volgende:
[..]
Ik ken dat huis. Is volgens mij van Tiesto geweest.
Volgens mij geen panterprintje, maar bruin marmerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef Paauwter het volgende:
Moet je het panter printje op de schouw zien
Lijkt de ontvangst ruimte van een mortuarium wel.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je deze hebben. Eindje verderop aan de Keizersgracht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt de ontvangst ruimte van een mortuarium wel.....![]()
![]()
Ja, I'll have you medium-rare.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind de bank echt mooi
En omdat ik dat niet wilde plaatsen zonder leuke update erbij, hier nog twee foto's:
Is dit een foto om de uberlelijke tegels te promoten, of om de ruimte mooi weer te geven? Beide failed, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Hier te vinden
Lekker onder de zonnebank, naast de open haard met een dromenvanger boven je hoofd mocht je in slaap vallen.
[ afbeelding ]
Hier te vinden
"Luke, I am your father..."quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Daar zit iemand!! Oh nee, toch niet.
[ afbeelding ]
Klik
Zo'n bed op een podium, dan lig je dus eigenlijk gewoon met je matras op de grond, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef DroogDok het volgende:
Inrichting niet geheel mijn smaak....
LINK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het niet een hele brede ombouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n bed op een podium, dan lig je dus eigenlijk gewoon met je matras op de grond, toch?
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef DroogDok het volgende:
Inrichting niet geheel mijn smaak....
LINK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk ook mogelijk; ik ken dit soort bedconstructies verder niet.quote:
Dat zal best maar dat doe je dan niet met een Ikea lamp. Ik heb helemaal niets tegen Ikea, sterker nog, altijd leuk mix-and-matchen met dure en goedkope zut, maar dit is idd wel... verkeerd patsen lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Lips het volgende:
Hier nog een paar uit de categorie "nuttige foto's bij het verkopen van je huis"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis
Dia had ik een tijd terug ook al gezien iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef Rewimo het volgende:
En hier hebben we de overloop. Ik zou er alleen niet over lopen
[ afbeelding ]
Inclusief wietplantage
Maar volgens mij is de close-up van een ander papiertje van de huidige bewoner, dus als er nog iemand in wil zoomen?!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:23 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)traat-2/fotos/#foto7
Ach wat een aardige fotograaf:
[ afbeelding ]
Ik was al nieuwsgierig, wat staat er nou op dat blaadje?
En nu is de fotograaf zo aardig geweest om het blaadje van dichtbij te fotograferen:
[ afbeelding ]
Joh... je meent hetquote:De woning dient gerenoveerd en gemoderniseerd te worden.
zo daar kan je best wel wat van makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)jk-178/omschrijving/
[..]
Joh... je meent het
[ afbeelding ]
Het is een pakhuis geweest b.t.w.
ehm, redt moet toch met dt ipv dquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:23 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)traat-2/fotos/#foto7
Ach wat een aardige fotograaf:
[ afbeelding ]
Ik was al nieuwsgierig, wat staat er nou op dat blaadje?
En nu is de fotograaf zo aardig geweest om het blaadje van dichtbij te fotograferen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef DroogDok het volgende:
Wat gebeurt er in deze kamer??
[ afbeelding ]
LINK
Duidelijk een set voor ranzige porno filmsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
LINK
, maar op de foto's zie ik dat niet echt terug.quote:karakteristieke vrijstaande woning met aangebouwde stenen garage met diepe achtertuin en achterom.
Een woning waaraan geen andere woningen zijn geplaatst, zoals inderdaad deze woningquote:Op zondag 20 juni 2010 17:04 schreef Resistor het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van 'vrijstaande woning'?
Volgens mij woont er niemand, of ze zijn wel heel secuur met het opbergen van hun spulletjes. Zelfs geen tandenborstel of douchegel in de badkamer te zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef deaner het volgende:
Geweldig om in dit pand te wonen
[ afbeelding ]
Die inrichting van de mensen die er nu inzitten zou me wel oer-depressief maken, het lijkt een beetje op in een een kantoor wonen.
Het enige wat ik zag was shampoo in de douche. Ben bang dat er echt mensen wonen..quote:Op zondag 20 juni 2010 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij woont er niemand, of ze zijn wel heel secuur met het opbergen van hun spulletjes. Zelfs geen tandenborstel of douchegel in de badkamer te zien.
Wel mooi wonen zo midden in Eindhoven in een oud Philips pand! Beneden zit ook een leuke horeca gelgenheidquote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef deaner het volgende:
[ afbeelding ]
Die inrichting van de mensen die er nu inzitten zou me wel oer-depressief maken, het lijkt een beetje op in een een kantoor wonen.
Die tvquote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef deaner het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de verkoop van ons huis hebben wij voor de foto's ook alles weggehaald. Ook de tandenborstels enzo. Ziet er gewoon netter uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:21 schreef deaner het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was shampoo in de douche. Ben bang dat er echt mensen wonen..
Ik denk eerder aan een electrotechnicus (zeker in Ehv, veel electro-ers). Zal wel een Philips-man zijn, het lijkt iig sprekend op de rommel van mijn man.quote:
Zou je ook je vitrinekasten helemaal leeg halen, schilderijen en fotolijstjes van muren halen, de keuken volledig leeghalen, op één na alle handdoeken uit de badkamer halen, etc, etc?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:43 schreef Levitation het volgende:
Bij de verkoop van ons huis hebben wij voor de foto's ook alles weggehaald. Ook de tandenborstels enzo. Ziet er gewoon netter uit.![]()
Hartstikke leuk idd... als je ook van papierwinkeluitdagingen houdt, dat dan weer wel:quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
LINK
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Tulping het volgende:
Zo, die deur naar zolder moet je zeker niet te hard laten dichtklappen..
Hier nog een http://www.funda.nl/koop/(...)61-zw/fotos/#foto-75huis waarbij het maar goed is dat ze er een plattegrond bij hebben gedaan, want van de 75(!!) foto's wordt je niet echt veel wijzer over de indeling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar potdikkie, wat een ruimte in dat huis!
Dat is voor één plekje in de ondergrondse gedeelde parkeergarage.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Je zult maar vast komen te zitten in die lift![]()
Overduidlijk dat dit alleen voor rijke stinkerds is
Wat een te gek appartement!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Tulping het volgende:
Zo, die deur naar zolder moet je zeker niet te hard laten dichtklappen..
Hier nog een http://www.funda.nl/koop/(...)61-zw/fotos/#foto-75huis waarbij het maar goed is dat ze er een plattegrond bij hebben gedaan, want van de 75(!!) foto's wordt je niet echt veel wijzer over de indeling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar potdikkie, wat een ruimte in dat huis!
Wat een deprimerend uitzichtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Maar wel eerlijk over de achterburen:
[ afbeelding ]
Gaaf huis hoor. Volgens mij is dat met een beetje smaak behoorlijk mooi in te richten!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Tulping het volgende:
Ik vind de rest van de omschrijving eigenlijk opmerkelijker:quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Tsunade het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijk item op je land: een particuliere begraafplaatsgebruik in overleg. lol
http://www.funda.nl/koop/(...)dijk-8/omschrijving/
quote:heeft geen enkel comfort zoals een badkamer en waterleidingaansluiting. Het water krijgt u via een regenput.
Zou dat echt een ontbindende voorwaarde kunnen zijn? En als de nieuwe eigenaar nou stiekem toch de tuin laat omploegen en 'm naar z'n eigen smaak inricht?quote:Aansluitend achter de woning ligt een dijk van 1760, een grote dobbe en twee kraakheldere sloten met een prachtige vegetatie en een rijke fauna. De tuin is gedurende 30 jaar niet bespoten en verschraald, waardoor een fantastische beginnende bloemenweide en een grote diversiteit aan paddestoelen is ontstaan. (...) De verkoper verlangt van de koper dat deze de verschraling van de tuin en het geen gebruik van kunstmest voortzet zodat de vegetatie behouden blijft. Dit in verband met de vele bijzondere en zeldzame dieren die momenteel in de tuin aanwezig zijn.
Geen foto's van de begraafplaats zo te zien, wel een typische vijver (?)quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Tsunade het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijk item op je land: een particuliere begraafplaatsgebruik in overleg. lol
Met biologische filter zo te zien?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat dat de regenput is waar ze hun water van betrekken
Fantastisch dat uitzicht. Heerlijk die zware industrie, kan ik uren naar kijken. Vraag me wl af of je kunt wennen aan de geur van kolen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Maar wel eerlijk over de achterburen:
[ afbeelding ]
Laten we de tekst dan ook maar helemaal quoten; hij is dit topic ook wel waardig.quote:Een ideale plek om te wonen voor mensen die de rust en ruimte zoeken van het mooie Groninger land. Deze woning is gelegen op 1,1 ha land in de Noordpolder te Usquert nabij Noordpolderzijl en heeft geen enkel comfort zoals een badkamer en waterleidingaansluiting. Het water krijgt u via een regenput.
De woning heeft beneden 4 kamers welke nog vrij zijn in te delen, schuurruimte en een ‘doucheruimte’;.
Via een vaste trap bereikt u de bovenetage welke één grote kamer is met grote ramen op het zuiden wat u een prachtig uitzicht geeft.
Aansluitend achter de woning ligt een dijk van 1760, een grote dobbe en twee kraakheldere sloten met een prachtige vegetatie en een rijke fauna. De tuin is gedurende 30 jaar niet bespoten en verschraald, waardoor een fantastische beginnende bloemenweide en een grote diversiteit aan paddestoelen is ontstaan. Ook staan er een aantal oude fruit- en walnootbomen.
Voor het huis ligt een kanaal dat in verbinding staat met het wad en waar u heerlijk kunt kanoën.
De verkoper verlangt van de koper dat deze de verschraling van de tuin en het geen gebruik van kunstmest voortzet zodat de vegetatie behouden blijft. Dit in verband met de vele bijzondere en zeldzame dieren die momenteel in de tuin aanwezig zijn.
Bijzonderheden
- Deels dubbel glas.
- verwarming middels petroleumkachel en een open haard
- Inhoud: 500m³.
- Vloeroppervlakte: 150m².
- Particuliere begraafplaats op het terrein aanwezig, gebruik hiervan is in onderling
overleg.
Ik denk dat er nog best mensen zijn die zo'n pand met natuur graag willen kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef error_404 het volgende:
Laten we de tekst dan ook maar helemaal quoten; hij is dit topic ook wel waardig.
Het zou een leuke OP voor het volgende deel kunnen zijn?
O, en geen wonder dat er gen foto's van het huis bij staan
Zou de bewoner niet iemand zijn voor een man-bijt-hond-item...?
Gevonden... : http://www.funda.nl/koop/putten/huis-7876589-laak-26/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:40 schreef Rewimo het volgende:
Dit is ook wel een leuke voor dit topicMisschien kan iemand hem traceren op Funda.
Het gaat in elk geval om een uitkijktoren waar je een huis bij krijgt
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend dat er maar vier foto's zijn waar je wat van de buitenkant van het huis ziet, en geen enkele foto van het interieur..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Tsunade het volgende:
De tering, huizen voor 65000 euroquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
Een nieuw behangetje is toch helemaal niet nodig als de kleinkinderen iedere zondag op bezoek komen?
[ link | afbeelding ]
De makelaar was vergeten de sleutel mee te nemen, dan maar de foto's nemen door een gat in de voordeur:
[ link | afbeelding ]
lekker vliegenstripje...
Bij gebrek aan ruimte hebben we de badkamer maar op de overloop gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Die heb ik ook al vaker langs zien komen! Hijs dus nog steeds niet verkochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
Een nieuw behangetje is toch helemaal niet nodig als de kleinkinderen iedere zondag op bezoek komen?
[ link | afbeelding ]
Hé vet, wij hebben een vakantiehuis daar vlakbij, fiets er regelmatig langs en ik heb me altijd al afgevraagd wat voor toren dat nou isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Gevonden... : http://www.funda.nl/koop/putten/huis-7876589-laak-26/
[ afbeelding ]
Wel een onwijs schattig huisje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
Bij gebrek aan ruimte hebben we de badkamer maar op de overloop gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Tjee, nog steeds niet verkocht? Die heb ik hier eeuwen geleden al eens gepost.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron: Telegraafquote:Grootste huis VS te koop
WINDERMERE - In Windermere, nabij Orlando, staat het grootste huis van Amerika te koop. De woning heeft 23 badkamers, dertien slaapkamers, tien keukens en drie zwembaden.
Vraagprijs: 75 miljoen dollar (ruim zestig miljoen euro).![]()
De megavilla, die staat in de buurt waar ook Tiger Woods zijn optrekje heeft, telt een woonoppervlak van maar liefst 8360 vierkante meter. Dat is bijna twee keer zo groot als het Witte Huis en 36 keer zo groot als een gemiddelde Amerikaanse woning. Alleen de ouderslaapkamer, met roterend bed onder een glazen plafond, is twee keer zo groot als een standaard huis.
Nadeel is wel dat 'Versailles' nog niet klaar is. Eigenaar David Siegel, een vastgoedhandelaar, heeft erg te lijden onder de financiële crisis en besloot geld te besparen door de bouw te stoppen. Hierdoor moet de hele afwerking nog plaatsvinden. Zo heeft de woning nog nergens binnenwanden, er ligt niets op de vloeren en ook de buitenwanden moeten nog worden afgewerkt.
Ook nog niet helemaal klaar zijn: een garage voor twintig auto's, drie zwembaden, een bowlingbaan, een overdekte rolschaatsbaan, een bioscoop, een gamehal, het fitnesscentrum, een honkbalveld en twee tennisbanen.
Het huis kan ook in afgebouwde staat worden gekocht, maar dan kost het 100 miljoen dollar. Daarmee is het een van de duurste woningen die te koop staan in Amerika.
Als je elke twee weken in een andere hoek van het huis woont, heb je altijd het idee dat je op vakantie bentquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef kvd het volgende:
wat ik niet helemaal snap, 23 badkamers en maar 13 slaapkamers. Waarom zoveel badkamers? Puur zodat mensen niet op elkaar hoeven te wachten?
Maar dan klopt er toch ook iets niet met je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik zo'n huis zou laten bouwen, al had ik al het geld op aard.
Wel een behoorlijke reisafstand naar je werk dan...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef heartwork het volgende:
Maar dan klopt er toch ook iets niet met je?
Koop dan gewoon een huis in Frankrijk uit 1700.
13 bij elke slaapkamer 1quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef kvd het volgende:
wat ik niet helemaal snap, 23 badkamers en maar 13 slaapkamers. Waarom zoveel badkamers? Puur zodat mensen niet op elkaar hoeven te wachten?
je kunt er altijd nog een luxe porno resort van makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
13 bij elke slaapkamer 1
3 bij de drie zwembaden,
1 bij de bowlingbaan,
1 bij de overdekte rolschaatsbaan,
1 bij de bioscoop,
1 bij de gamehal,
1 bij het fitnesscentrum,
1 bij het honkbalveld
1 bij de en twee tennisbanen.
of iets in die trand. de 10 keukens vind ik gekker
Het lijkt me een logeerkamer... Ooit een kinderkamer zonder speelgoed gezien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
duurste huis dak op funda kon vinden:
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-29450558-vennenweg-9
mooi bed ook (zelfde huis, a een vraagprijs de 6.5 miljoen euro):
[ afbeelding ]
zou het kind een ikeareclame hebben gezien en geeist hebben dat ie het kreeg![]()
![]()
als logeerbed vink het wel totaal uit de toon van het huis vallen. als je daar uitgenodigd wordt te logeren verwacht je wel een relaxed 2 persoonsbed met goed matras minstens, en niet zo'n ikea geval.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het lijkt me een logeerkamer... Ooit een kinderkamer zonder speelgoed gezien?
Ik ben in m'n 2-kamerappartement m'n sleutels wel eens kwijt. Dan ben ik al gauw een uur aan het zoeken. Stel je voor dat dat in zo'n huis gebeurtquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
duurste huis dak op funda kon vinden:
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-29450558-vennenweg-9
mooi bed ook (zelfde huis, a een vraagprijs de 6.5 miljoen euro):
[ afbeelding ]
zou het kind een ikeareclame hebben gezien en geeist hebben dat ie het kreeg![]()
![]()
In Amerika tellen ze een toilet ook als badkamer, die noemen alles gewoon bathroom en dan vertalen wij het als badkamer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef kvd het volgende:
De koop kan niet ongedaan worden gemaakt. Juridisch is het allemaal goed mogelijk, ik denk dat er sprake is van een zgn. kwalitatieve verplichting. Waarschijnlijk wordt er ook iets afgesproken in de trant van "als je de tuin niet ongemoeid laat moet je EUR 50.000 aan Natuurmonumenten/Milieudefensie/P.E.T.A. doneren".quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou wel eens jurist willen horen over dat huis in groningen, lijkt me nooit kunnen dat je het koopt, en na een jaar toch besluit dat je een gewone tuin wil, dat de vorige eigenaar dan langs kan lopen en zeggen: ' hee dat was niet de afspraak, terug dat huis'!.
Mja...en als het dan weer doorverkocht wordt? Je kan van alles vastleggen natuurlijk, maar vraag me af hoe lang sommige dingen standhouden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
De koop kan niet ongedaan worden gemaakt. Juridisch is het allemaal goed mogelijk, ik denk dat er sprake is van een zgn. kwalitatieve verplichting. Waarschijnlijk wordt er ook iets afgesproken in de trant van "als je de tuin niet ongemoeid laat moet je EUR 50.000 aan Natuurmonumenten/Milieudefensie/P.E.T.A. doneren".
De kwalitatieve verplichting wordt ook ingeschreven bij de notaris, en gaat gewoon mee naar de volgende eigenaren (de verplichting hoort onlosmakelijk bij het huis). In principe dus voor eeuwig, voor de uitzonderingen zal je naar de rechter moeten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mja...en als het dan weer doorverkocht wordt? Je kan van alles vastleggen natuurlijk, maar vraag me af hoe lang sommige dingen standhouden!
Precies,quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Amerika tellen ze een toilet ook als badkamer, die noemen alles gewoon bathroom en dan vertalen wij het als badkamer.
Een kettingbeding dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef DonJames het volgende:
De kwalitatieve verplichting wordt ook ingeschreven bij de notaris, en gaat gewoon mee naar de volgende eigenaren (de verplichting hoort onlosmakelijk bij het huis). In principe dus voor eeuwig, voor de uitzonderingen zal je naar de rechter moeten.
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Huis De Visscher stamt uit de 17e eeuw, het interieur volgens mij ook![]()
Mooie details overigens zo her en der! (Mag ook wel voor dat geld- uiteindelijk is 't toch maar gewoon een rijtjeshuis, nietwaar?
)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Amerika tellen ze een toilet ook als badkamer, die noemen alles gewoon bathroom en dan vertalen wij het als badkamer.
Ik slaap altijd in mijn slaapkamer dan kan het mij echt niet schelen als de plafoniere verschrikkelijk lelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
nice lampje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
Ook dat zullen wel een soort kitchenettes zijn. Dus weer een bij het zwembad, bios, terrras e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:17 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht. Dank je
Blijven alleen die 10 keukens nog over
Volgens mij moet je dan vaak het een en ander uitleggen als je je adres geeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Dit huis is niet erg opmerkelijk, het adres dan weer wel....
Nee, half bath is alleen een plee met wastafel, driekwart is alleen met douche en full bath is met een badkuipquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies,
Half bath is met douche en full bath is met bad. Soms zie je dus wel eens staan dat ze 3,5 bath hebben, dat slaat dus op het verschil douche/bad
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.
Mwah, Veendam op 5kmquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
niets mis met McDonaldsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijk
[ afbeelding ]
In Almeloooooo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gaaf! Zo ken ik iemand die op de 'Zeven Bosjes' woonde
Waar in het noorden? Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Gwywen het volgende:
Zou daar in het verre noorden zo weinig lichtvervuiling zijn dat je geen slaapkamergordijnen nodig hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Waar in het noorden? Heb je een linkje?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Zelfde huis;quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis van de Ewbankjes is te koop nu ze uit elkaar gaan. De makelaar heeft met zijn groothoeklens de bankkussens wat breder gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-9/fotos/#foto-12
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_koop__.html?p=3,2
Zijn geen hekken, maar heel mooi siersmeedwerk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelfde huis;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel hekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:29 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk leuk optrekje!
Niks op aan te merken wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]Mooi huis inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel handig, die paraplu boven de jacuzzi, word je tenminste niet nat als het regent![]()
ik vraag me dan alleen af wat voor iets nats ze rond de jacuzzi hebben rondlopen....bij het zwembad zie je ook van die natte plekkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mooi huis inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Wel handig, die paraplu boven de jacuzzi, word je tenminste niet nat als het regent
tisser mis mee dan, kleur?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:38 schreef freako het volgende:
Dit is best een leuk huis, alleen jammer van die badkamer:
[ afbeelding ]
gawd, vulgair display of wealthquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Dan staat ie er inderdaad al ff op.
Dan maar een nieuwe bijdrage, niet van Funda, maar wel opmerkelijk genoeg voor een plekje hier:
[..]
Bron: Telegraaf
Dit is toch echt een klassiek geval van grootheidswaanzin?
Edit: ik heb nog wat grotere fotootjes gevonden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De toekomstige rolschaatsbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo moet het er uitzien als het klaar is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ook, maar die doucheruimte past helemaal niet bij de rest van de badkamerquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere kleur, ja. Maar het gaat me vooral om die metalen vloer.
wel onderhoudsvriendelijk. als ze nu ook de muren en het plafond zo hadden gedaan dan had je zo de hele badkamer met een hogedruk reiniger kunnen schoonmaken. ideaalquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere kleur, ja. Maar het gaat me vooral om die metalen vloer.
Ah bah, traanplaat. Dat lijkt me dus echt helemaal niks om met blote voeten op te lopenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:15 schreef R2R het volgende:
Leuk huis, maar kijk eens hoe gigantisch scheef die erker aan de voorkant hangt.
Je kan het aan de buitenkant zien maar ook bij de foto van de woonkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat het hele huis ook nog best wel scheef, kijk maar hoe de dakgoot doorloopt naar de buren.
Of het huis van de buren staat scheef. Ik sluit het niet uit maar je kunt dit volgens mij alleen goed beoordelen als je recht voor het huis staat en deze foto is uit schuine hoek genomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:15 schreef R2R het volgende:
Volgens mij staat het hele huis ook nog best wel scheef, kijk maar hoe de dakgoot doorloopt naar de buren.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Linkje?
Dit huis is echt een Jeckyll and Hyde huis (en ja, ik heb dit huis al eens eerder gepost, maar toen was het nog van een andere makelaar, en een stuk duurder (¤149.500 als ik het mij goed herinner)en met andere foto's waarop het echt een puinhoop was niet dat het nu minder puinhoop zal zijn)
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Gaat je goud geld kosten om aansluiting te krijgen op de nutsvoorzieningen. Als er al geen waterleiding ligt moet dit dus doorgetrokken worden van de dichtsbijzijnde aansluiting, geldt ook voor gas (zo te lezen ook niet aanwezig) Als ik op google street view kijk lijkt het me een flinke afstand naar de dichtsbijzijnde aansluiting en dan mag je dus zelf elke meter betalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog best mensen zijn die zo'n pand met natuur graag willen kopen![]()
Alleen zou ik wel graag aansluiting op een waterleiding hebben
Waarschijnlijk de badkamer van deze TS: Traanplaat als vloer gebruikenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah bah, traanplaat. Dat lijkt me dus echt helemaal niks om met blote voeten op te lopen
Traanplaatzeil, dat is nog sneuer dan parketzeilquote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef twentemeisje het volgende:Grote kans dat dit gewoon een stukje Novilon of iets dergelijks is:
[ afbeelding ]
Ik heb ook naar dit huis staan kijken. Ik vind hem geweldig, maar het is mij net even teveel werk ;-)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Linkje?
Dit huis is echt een Jeckyll and Hyde huis (en ja, ik heb dit huis al eens eerder gepost, maar toen was het nog van een andere makelaar, en een stuk duurder (¤149.500 als ik het mij goed herinner)en met andere foto's waarop het echt een puinhoop was niet dat het nu minder puinhoop zal zijn)
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een ex-koopstudio-achtig-appartementje.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef ouderejongere het volgende:
Kost ruim een ton, maar dan heb je ook niks.
Douchen in de keuken en schijten bij de buren (ja, je deelt de plee met de buren)
link
Sommige mensen zitten onder de zon wel eens onder een parasolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mooi huis inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Wel handig, die paraplu boven de jacuzzi, word je tenminste niet nat als het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |