Nep dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef maok het volgende:
Volgens mij bestaat het huis niet. Ik zie nergens aan die weg een boerderij die klopt met de foto's. En als nummer 9 klopt op die foto (als het geen half bordje is ofzo) dan is het hier. En dat is een heel ander huis
Hilarische actie van Woonacctent zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit het hele filmpje op hun website nu te bekijken
Ik zou zeggen: slopen en nieuwbouw op die plek
De fotograaf heeft een (te grote) zonnekap op zijn lens zitten en door de flits krijg je een schaduw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:28 schreef morticia2u het volgende:
Staat die makelaar nou steeds in zijn eigen licht of hoort er een donkere geest bij dit huis? Is op meerder foto's te zien in het midden onderin...link
Zo beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef traveljunky het volgende:
Jaap mag ook vast wel: Hoezo kleur KIEZEN voor de badkamer? We nemen ze gewoon allemaal!
http://www.jaap.nl/koophu(...)/6108306/fotos-video
Zijn de huisdieren inbegrepen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Huis/dierenboerderij:
[ afbeelding ]
Is al bewoond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen beschikbaar voor kopers die op vier voeten lopen.
Die computer daar zo vaag in die kastquote:
Ligt het aan mij, of hebben ze de g in 'laugh' verkeerd om geplaats Lijkt of hij op z'n kop staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef morticia2u het volgende:Levensmotto om mee op te staan en mee te gaan slapen...link
[ afbeelding ]
staat die'g' nou op zijn kop?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef morticia2u het volgende:
Levensmotto om mee op te staan en mee te gaan slapen...
Over de prijs zijn ze het iig wél eensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:01 schreef Resistor het volgende:
Geen opmerkelijke foto's, maar 2 makelaars die het niet met elkaar eens zjin:
Deze en deze
Woonoppervlak is 230 of 234m2, inhoud is 800 of 775m3, heeft 8 kamers (4 slaapkamers) of 6 kamers (5 slaapkamers), de tuin ligt op het noorden of noordwesten, en de berging is aangebouwd of inpandig.
En nu begin in te twijfelen of _ik_ deze al eerder gepost had, maar volgens mij was mijn vorige een groot verschil in de kelder
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:28 schreef morticia2u het volgende:
Wat een rare lamp, lijkt wel of ie getekend is..link
[ afbeelding ]
Ik gebruik de oude layout, maar waar zit dat knopje? Kon hem niet vinden.quote:
Beetje apart ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die computer daar zo vaag in die kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |