Idd een mooie badkamer, in de zin dat alles klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vind ik niet Yuk hoor! Oke mijn smaak zal het niet zijn om het zo uit te kiezen, maar zou het ook niet per definitie verwijderen als het zo in een koophuis zou zitten..
Gadverdamme!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fris, de plee achter een douchegordijntje naast de keuken notabene![]()
Linkje
Nogal een understatement inderdaad.quote:Bijzonderheid:
pand dient intern opgeknapt te worden.
Dit huisje in de tuin danquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Hans en Grietje huisjein al zijn facetten
![]()
link
Het kan geen kwaad om mensen er af en toe op te wjzen dat ze best iets kritischer mogen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort foto's zijn altijd al langs gekomen hoor
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef k_man het volgende:
Het kan geen kwaad om mensen er af en toe op te wjzen dat ze best iets kritischer mogen zijn.zeker nu er de volg-topic-functie is en daarmee de reden vervalt een plaatje als verkapte tvp te plaatsen.
Handige tafels ook in dat die keuken:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die een huis willen hebben juist om dit soort details. Toen mijn ouders hun huis kochten waren ze verliefd op het huis, maar ook op het glas-in-lood, dat gaf de doorslag![]()
Geweldige zelfgekluste keuken:
[ afbeelding ]
Dat keukenblad
Die kraan scheef boven de afvoerbak
Dat 2 pits kookplaatje.. Recht onder een keukenkastje
... Dat keukenkastje
Ook mooie woonkamer, wel wat krap misschien... O was al duidelijk dat dit tevens de slaapkamer is?
[ afbeelding ]
Gelukkig zorgt dit gigantische zijraam voor "veel licht en uitzicht!", aldus de omschrijving![]()
[ afbeelding ]
Leuk huislink
Zouden ze een slaaf hebben die daar opgesloten zitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Gwywen het volgende:
-knip-
En wat te denken van deze zeer comfortabele combi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-knip-
Die boekenkastenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Gwywen het volgende:
Was deze al eens voorbijgekomen?
Die hal is verdorie net zo groot als mijn hele kavel.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Hebben de Groningers deze al gezien?
http://www.funda.nl/koop/(...)egeweg/omschrijving/
Ketel goedgekeurd door B.Eunhaas.
Twee Van Kooten en De Bie-typetjes als makelaar.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Hebben de Groningers deze al gezien?
http://www.funda.nl/koop/(...)egeweg/omschrijving/
Ketel goedgekeurd door B.Eunhaas.
Twee Van Kooten en De Bie-typetjes als makelaar.
quote:Een schitterende gelegen droomvilla om van te smullen! De basis is goed genoeg om de komende decenia riant in volle luxe te bivakeren. De riante kavel is sinds kort uitgebreid van 600m2 naar 3900m2 dankzij het opheffen van de lokale begraafplaats. Het object ligt precies in uw gewilde buitengebied met een heerlijke vrije en rustige ligging. tegelijkertijd is de woning ideaal voor de kleine koters met een speeltuin/kinderboerderij naast de woing. Ook tieners vermaken zich prima in deze omgeving door 's avonds hun vrienden hier te ontmoeten.
quote:C.V.-ketel Goedgekeurd door B. Eunhaas (olie gestookt uit 1970, Eigendom)
Ik zit het hele filmpje op hun website nu te bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |