Volgens mij geen panterprintje, maar bruin marmerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef Paauwter het volgende:
Moet je het panter printje op de schouw zien
Lijkt de ontvangst ruimte van een mortuarium wel.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gwywen het volgende:
Een vrolijk en zonnig interieur aan de Keizersgracht in Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je deze hebben. Eindje verderop aan de Keizersgracht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt de ontvangst ruimte van een mortuarium wel.....![]()
![]()
Ja, I'll have you medium-rare.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind de bank echt mooi
En omdat ik dat niet wilde plaatsen zonder leuke update erbij, hier nog twee foto's:
Is dit een foto om de uberlelijke tegels te promoten, of om de ruimte mooi weer te geven? Beide failed, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Hier te vinden
Lekker onder de zonnebank, naast de open haard met een dromenvanger boven je hoofd mocht je in slaap vallen.
[ afbeelding ]
Hier te vinden
"Luke, I am your father..."quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Daar zit iemand!! Oh nee, toch niet.
[ afbeelding ]
Klik
Zo'n bed op een podium, dan lig je dus eigenlijk gewoon met je matras op de grond, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef DroogDok het volgende:
Inrichting niet geheel mijn smaak....
LINK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het niet een hele brede ombouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n bed op een podium, dan lig je dus eigenlijk gewoon met je matras op de grond, toch?
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef DroogDok het volgende:
Inrichting niet geheel mijn smaak....
LINK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk ook mogelijk; ik ken dit soort bedconstructies verder niet.quote:
Dat zal best maar dat doe je dan niet met een Ikea lamp. Ik heb helemaal niets tegen Ikea, sterker nog, altijd leuk mix-and-matchen met dure en goedkope zut, maar dit is idd wel... verkeerd patsen lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Lips het volgende:
Hier nog een paar uit de categorie "nuttige foto's bij het verkopen van je huis"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis
Dia had ik een tijd terug ook al gezien iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef Rewimo het volgende:
En hier hebben we de overloop. Ik zou er alleen niet over lopen
[ afbeelding ]
Inclusief wietplantage
Maar volgens mij is de close-up van een ander papiertje van de huidige bewoner, dus als er nog iemand in wil zoomen?!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:23 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)traat-2/fotos/#foto7
Ach wat een aardige fotograaf:
[ afbeelding ]
Ik was al nieuwsgierig, wat staat er nou op dat blaadje?
En nu is de fotograaf zo aardig geweest om het blaadje van dichtbij te fotograferen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |