Wat een lief huisjequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Hans en Grietje huisjein al zijn facetten
![]()
link
Is 't misschien een variant op deze lamp/sticker?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Selyn het volgende:
[..]
Die lamp is duidelijk nep.. ziet er niet alleen getekend uit, maar de schaduw valt ook nog eens op de muur erachter terwijl alle andere schaduw op de foto naar voren valt.
Mooi huis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Hans en Grietje huisjein al zijn facetten
![]()
link
Dat wielding is een putdekselquote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef Kimbell het volgende:
Prachtig oud huis
Met waterput en wat is dat wielding?
ow die hak gezien ja. ook een charmant geval! huis wegbuldozeren en een nieuw neerzetten dan maarquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef FFnog het volgende:
Ik denk dat hij met dat wielding de pomp aan de muur bedoelde...
Ben bang dat dat niet mag...rijksmonument...maar ik snap wel wat je bedoeld...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow die hak gezien ja. ook een charmant geval! huis wegbuldozeren en een nieuw neerzetten dan maar
is dat gedrocht een rijksmonumentquote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet mag...rijksmonument...maar ik snap wel wat je bedoeld...
Jij spoort niet. Dat zijn Verner Panton-stoeltjes, design-iconen. Na de vlinderstoeltjes van Arne Jacobsen zijn is het waarschijnlijk - terecht - een van de succesvolste betaalbare stoelontwerpen ooit.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is dat gedrocht een rijksmonumenttjonge ik zie wel weer een punt waarop bezuinigd kan worden
Edit --> toch wel:quote:De Villa met aangebouwde garage, vrijstaand gesitueerd met rondom grote tuin en opmerkelijke aangelegde siertuin aan de achterzijde met vijverpartij, gevarieerde beplanting en geboomte in Engelse landschapsstijl. “Klein Toornvliet” is gebouwd in 1905 naar een ontwerp van de Groninger architect P.M.A. Huurman in de kenmerkende Engelse landhuisstijl. In 1930 hebben de meeste vensters een stalen roedeverdeling gekregen, dit is gedaan onder regie van architectenbureau Van Linge & Bosma. Ondanks deze wijzigingen heeft de Villa zijn monumentale karakter behouden, de Villa is thans een Rijksmonument.
Hoezo zwaar vervalllen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat wielding is een putdeksel
Prachtige tuin, prachtige waterput, maar zwaar vervallen en lelijk huis. Dakkapel, ramen, raamkapelachtig geval, het is allemaal even onorigineel als dat het lelijk is. Voor dat geld kun je veel mooiere huizen krijgen (neem het hans en grietje huisje)
Bezuingigd door wie?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is dat gedrocht een rijksmonumenttjonge ik zie wel weer een punt waarop bezuinigd kan worden
rijksmonumenten bieden (vooral bij verbouwen - wat hier echt wel nodig is) leuke belastingaftrek op. ook subsidies zijn een optie in sommige gevallen.quote:
Verbouwen? Wat ben jij voor barbaar?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rijksmonumenten bieden (vooral bij verbouwen - wat hier echt wel nodig is) leuke belastingaftrek op. ook subsidies zijn een optie in sommige gevallen.
zelfde huis, openhaard met beeldje erin :Squote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Keekaboo het volgende:
Vooruit dan maarNa lang meelezen, zag ik vandaag deze foto.
Ga jij maar op de bank naar de kast kijken!
[ afbeelding ]
Link
sowieso is heel het huis wel smaakgevoelig...
*laten we hopen dat hij enkel nieuwbouw koopt.quote:
Nou, om het bewoonbaar te krijgen zal er toch wat aan de keuken en badkamers gedaan moeten worden. Verder zou ik graag laten onderzoeken of er dubbel glas in de raampartijen kan.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij spoort niet. Dat zijn Verner Panton-stoeltjes, design-iconen. Na de vlinderstoeltjes van Arne Jacobsen zijn is het waarschijnlijk - terecht - een van de succesvolste betaalbare stoelontwerpen ooit.
Nog maar eens herhalen wat eerder gezegd werd: dat jij geen smaak hebt, wil niet zeggen dat het opmerkelijk is.
Ik vind het wel heel erg opmerkelijk dat de 'douchehoek' dan ineens zwart isquote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Gwywen het volgende:
Wit, oké, maar volgende keer graag foto's met iets meer contrast zodat ik kan zien waar de meubels ophouden en de muur begint![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lamp overigens zie je wel vaker en ben ik nou de enige of heeft-ie iets bemoeiallerigs?
[ afbeelding ]
klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |