De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd!
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast geschreven. De onverwoestbare 'stok': De (tijdelijke) houten Fok!stok, nu vervangen door een nieuwe houten versie! Gemaakt door: 2cv Zodat hij niet makkelijk te slopen/weg te halen is, heeft deze stok wel een gebruiksaanwijzing Gemaakt door kanovinnie Gemaakt door zwarte_hand
Spelregels Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's: 1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord 1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De geschiedenis Zie ook deze Wiki, vol met gegevens, foto's en verplaatsers.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trivia Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem te halen... Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen
Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen? Voor een kaartje zou je hier eens kunnen kijken. Mits de server het blijft doen...
Ik heb het zo gekopieerd, ik kan het zo niet 1 2 3 vinden
ik wel, heb de wiki OP aangepast. Bij mij in de preview ziet het er goed uit. Maar ik kan jouw OP niet aanpassen. 't Zat 'm in het feit dat kanovinnie's link naar z'n profiel een url zonder tags was die schijnbaar niet lekker geinterpreteerd werd met de eindtag van de doorhaling.
[ Bericht 15% gewijzigd door Thijz op 13-05-2010 17:19:07 ]
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef boertie het volgende: Onderweg nog steeds. Het schiet mij nu wel te binnen dat ik vergeten ben om een nieuw grolschdopje op de nieuwe stok te timmeren.
oost-fucking-knollendam woont toch niemand in de buurt, denk dat het eerder daar aan ligt
ik wist niet eens dat het bestond :p
Boertie en ik wonen er ook niet in de buurt, vandaar dat we een halve dag in de auto hebben gezeten om hem op te halen en wat meer leven in het spel te brengen, als hij wéér terug naar het westen gaat, ligt het spel wéér stil.......
Even uitkijken bij het pakken van de stok. Hij ligt bij de poot aan de slootkant, anders lag ie op de weg. En er staan veul brandnetels omheen, neem een paar werkhandschoenen mee. Het sleuteltje ligt trouwens onderin het '30' bord.
Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Broertie het volgende: Hier ongeveer? Hebben ze de bomen gekapt rechts van de weg als je 's-heerenbroek uit rijdt??
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Niks van dat alles..... ben niet eerder in de gelegenheid geweest om online te komen, maar ik heb hem opgehaald en verplaatst.... Ga nu eerst even een hapje eten en dat zet ik de foto's online.....
Was een snelle hap, leve de diepvriespizza! Ok, lang verhaal kort maken, stok opgehaald, hier neergelegd: Sleutel ligt in het bordje rechts op de achtergrond... Ik weet dat het nu makkelijk maak, maar beschouw het maar als een tussendoortje...
Oh, ja, als een modje meeleest.... TT loopt een verplaatsing of 2 achter.......
Misschien morgen met babybel, nu even geen trek in !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Even een stukje toeren. Misschien dat ik er wel langs kom
Komt hij beneden Eindhoven wil ik hem wel even internationaal dopen door hem hier in belgie ergens op de foto te zetten, en meteen erna terug ergens in NL te leggen
[ Bericht 1% gewijzigd door fyah op 15-05-2010 18:11:26 ]
Op zaterdag 15 mei 2010 17:56 schreef fyah het volgende: Komt hij beneden Eindhoven wil ik hem wel even internationaal dopen door hem hier in belgie ergens op de foto te zetten, en meteen erna terug ergens in NL te leggen
Bovendien maak je je dan ook schuldig aan een Nijnja.....
Inderdaad, hij mag best even een reisje door belgië maken, hij mag er alleen niet komen te liggen. (en verder de regels in de gaten houden zoals zo snel mogelijk plaatsen ed)
Blij dat er mobiele telefoons zijn. Op het moment dat ik in de auto wou stappen kreeg ik bericht dat het niet meer nodig was. Een andere stokker is er al mee aan de haal.
Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende: Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Maak an, ik wil 'm ook weer eens een keer in handen hebben gehad
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Maak an, ik wil 'm ook weer eens een keer in handen hebben gehad
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende: Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Klinkt alsof we 'm beter naar Mordor kunnen brengen
Kijk, in Twente weet men wat verplaatssnelheid is! Hulde!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef maok het volgende: Hij is best lastig, volgens mij wordt dit een gevalletje alle borden bij langs.
Tja, makkelijk maak ik het jullie toch nooit echt?!
Het dorp uit een bocht naar rechts en het dorp in een zijweg naar links. (en het bord op de Lochemseweg staat ook ongeveer zo ver achter de Olthoflaan)
Jep weer terug naar ons mooie Twente. Epse was niet zo groot en dus prima te doen om op de gok heen te crossen. Bij het tweede bord was het al raak Over tot de orde van de dag. Vandaag gekozen voor het wonderschone plaatsje Goor
Pic time dus
Voorkant van het bord
Achterkant van het bord
En nog een zij-aanzichtje
De sleutel ligt in het wegsleepregelingsbord wat op de eerste foto staat.
Op zondag 16 mei 2010 08:22 schreef Thijz het volgende: Godsamme, dadelijk moet er een 3e houten stok gemaakt worden, omdat de 2e door alle *ties zo is uitgewoond...
* lees Boer/broer//zwager (doorhalen wat niet van toepassing is).
Stok moet even ingewijd worden..... Spring nu in de auto om een mooi plekje uit te zoeken....
Wel lekker weer, zo vroeg op de zondagmorgen, fijn een stukje getoerd. Hier ligt hij nu: sleutel ligt in het zone 60 bord op de achtergrond Ben benieuwd hoe laat hij weg is....
jammer ik hoopte iets extraterritoriaal ontdekt te hebben
extraterritoriaal of extra-terrestial?
Mijn huidige gok is dat 'ie hier ligt. Heb hier wel een Streetview hoekje gevonden (met zowaar iets dat op een plaatsnaambord lijkt), alleen dat huis op de 1e foto staat er niet. Maar als dat een nieuwbouwhuis is...
Mijn huidige gok is dat 'ie hier ligt. Heb hier wel een Streetview hoekje gevonden (met zowaar iets dat op een plaatsnaambord lijkt), alleen dat huis op de 1e foto staat er niet. Maar als dat een nieuwbouwhuis is...
dat laatste. maar me stomme chrome browser maakte er iets nederlands van
lijkt me redelijk te kloppen huis is inderdaad in aanbouw op de foto van broertie en bij dat bord lijkt me ook een lantaarnpaal te staan
Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Tafelbier het volgende: Téring die stok is zelfs in dat kleine klote dorp van mij geweest. Snap niet dat hij daar ooit is weggehaald.
Idd, hij lag hier ooit 1 km vandaan. Toen had ik nog nooit van de stok gehoord, laat staan dat ik überhaupt lid was van FOK!
Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende: Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ... Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
ik moet het ook allemaal f teruglezen en in de wiki's vermelden
Daarom
Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende: Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ... Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
De sleutel ligt in het bord: "u nadert een gelijkwaardige kruising". Het is even opletten als je de sleutel pakt want het bord staat in een steile slootkant van een (gelukkig) droge sloot.
Succes
En dan te bedenken dat ik alleen even wou tanken en een pakkie shag wou halen
Foto's komen als het goed is binnen een half uur o.i.d., babybel is net richting huis en hij heeft de foto's. Excuses.
Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef nijnja het volgende: Foto's komen als het goed is binnen een half uur o.i.d., babybel is net richting huis en hij heeft de foto's. Excuses.
Op zondag 16 mei 2010 18:21 schreef boertie het volgende: Sleutel te pakken kunnen krijgen Nijn?
babybel heeft er foto's van gemaakt ja ! Mijn slipper belandde in die sloot
Nja, die foto's laten toch wel op zich wachten nu Zal hem eens smsen
Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef boertie het volgende: BTW zal ik mij deze komende week niet met de stok bemoeien. Zit voor mijn werk in de kost. Tenzij de stok in de buurt van Bolsward komt
Roep dat niet te hard
Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef Broertie het volgende: Op sommige plekken heeft hij maar anderhalf, 2 uur gelegen....
Of nog geen half uur (Epse)
Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef Crutch het volgende: Dadelijk wordt het gewoon racen naar de stok om 'm überhaupt te kunnen verplaatsen.
Dat heb je in het oosten wel ja
De Fok!-stok-kers rijden achter elkaar aan in optocht.......
Ik dacht serieus wel, toen we naar azerlo gingen dat ik een bekende Golf zag rijden ....
Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Broertie het volgende: Maar even OT.... Waar blijven de foto's???
Blaim babybel. Hij ging om half 6 'even' naar Olst. Deventer Olst is een kwartiertje ofzo, ik had ze ook al verwacht. Geen idee dus.
Sorry !
ga je schamen met je saab/volvo uitspraak, FOEI!! :p dat wordt dan geen fokstok meer voor jou in 2010 :p
bij deze
nijn die moeilijk doet
bord waar de sleutel in ligt (bovenste bord appeltjesdoorn)
bord waar de stok aan hangt
tot zover; succes! indien niet te vinden dan omgevingspiccas.
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
ben benieuwd of ie te vinden is door jullie... (ja, ik weet dat jullie ongelovelijk belachelijk goede google-maps-skills hebben)
Hoop toch dat het nog enige moeite kost het zal me benieuwen!
Vreemd...... Heb wel een locatie gevonden. Bomen kloppen, heg klopt,mast op de achtergrond klopt, zelfs de hoge boom op de achtergrond naast de mast klopt, alleen mist er 1 belangrijk detail..... Het plaatsnaambord...
Op maandag 17 mei 2010 09:51 schreef Broertie het volgende: Vreemd...... Heb wel een locatie gevonden. Bomen kloppen, heg klopt,mast op de achtergrond klopt, zelfs de hoge boom op de achtergrond naast de mast klopt, alleen mist er 1 belangrijk detail..... Het plaatsnaambord...
op de kaart loopt die weg ook door, op de foto niet. Gevalletje niet-up-to-date?
Hmm, nog geen 5 kilometer van mijn werk... Misschien zo tijdens mijn lunchpauze maar eens heen fietsen Enige nadeel is dat ik hem dan pas vanavond ergens neer kan leggen en pas laat op de avond foto's kan plaatsen...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Dan neem ik 'm mee naar huis en pleur ik 'm daar neer
je mag m wel bij mij thuis ophalen
klacht: het in het topic arnhem noemen terwijl hij in elst ligt. Logisch dat mijn tomtom mij niet snapte. Afijn, tussenstop bij huis gehad. Nu alsnog richting stok.
Op dinsdag 18 mei 2010 13:15 schreef Puala het volgende: klacht: het in het topic arnhem noemen terwijl hij in elst ligt. Logisch dat mijn tomtom mij niet snapte. Afijn, tussenstop bij huis gehad. Nu alsnog richting stok.
Elst? Hij ligt aan het bord ''Arnhem", wel aan de kant van Elst
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
hij ligt aan t arnhembord maar de straat ligt rgens anders gok ik
ben jij die onverlaat die ervoor gezorgd heeft dat ik een uur bij Arnhem voor niets in de file heb gestaan? en ik heb me toch een eind om moeten rijden... Kutnavigatie
ben jij die onverlaat die ervoor gezorgd heeft dat ik een uur bij Arnhem voor niets in de file heb gestaan? en ik heb me toch een eind om moeten rijden... Kutnavigatie
Waarom zul jij het beter hebben dan een ander? Ben zelf ook al twee keer te laat op het plaats delict geweest.....
Word een beetje moe van dat "Breng hem eens hiernaartoe, breng hem eens daarnaartoe..........." Je kan hem ook wel eens ergens vandaan ophalen... Bovendien, de "vragers" laten het vaak afweten als hij eindelijk in een bepaalde regio ligt...... Zo roepen zeker 5 mensen dat hij richting Nijmegen moet, daar komt hij vaak genoeg, maar ik denk dat ze hem door de brievenbus gedrukt willen hebben, zelfde geldt voor het westen van het land, toen hij daar lag, lag het spel ook weken stil.........
Word een beetje moe van dat "Breng hem eens hiernaartoe, breng hem eens daarnaartoe..........." Je kan hem ook wel eens ergens vandaan ophalen... Bovendien, de "vragers" laten het vaak afweten als hij eindelijk in een bepaalde regio ligt...... Zo roepen zeker 5 mensen dat hij richting Nijmegen moet, daar komt hij vaak genoeg, maar ik denk dat ze hem door de brievenbus gedrukt willen hebben, zelfde geldt voor het westen van het land, toen hij daar lag, lag het spel ook weken stil.........
Psh, ik had mijn fiets vanmiddag niet in Arnhem, anders lag hij nu al in Nijmegen
en mag ie dan ook over de grens heen bij de verplaatsing?
wie ben jij? mede nijmegenaar ?
Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef Puala het volgende: Willen jullie voortaan de sleutel niet meer op zo'n hoge plek leggen? Ik kwam er (met mijn 167) niet bij
ben zelf 'maar' 1.78 dus ik dacht als ik er bij kan kan iedereen er bij
Wilde hem laatst in Diepenheim neerleggen, het enige sleutelbord dat ik zag kon ik zelf net aan bij komen, en ik ben bijna 2 meter..... heb hem toen maar op een andere locatie neergelegd, zodat iemand met een gemiddelde lengte er ook bij kon...... Gelselaar dus.......
Waarom zul jij het beter hebben dan een ander? Ben zelf ook al twee keer te laat op het plaats delict geweest.....
Hoeft niet persé beter. Het was alleen een beetje frusterend. De navigatie stuurt mij dwars door een woonwijk (na een half uur in Arnhem op de N325 stil te hebben gestaan), om dan op 2,5 km van mijn eindbestemming erachter te komen dat er een paal midden op de weg staat.
En ik dus weer terug moet... dwars door de woonwijk, via de N325. Daarna de A325 gepakt, de afslag eraf, bovenaan de afslag links ipv rechts gegaan. Ga ik weer de A325 op. Grmbl. Weer 3km terug, afslag eraf, omdraaien, weer richting Nijmegen. Boven aan de afslag RECHTS ipv links. Weg afgesloten., 5km omrijden.
En continue zag ik de plek waar ik zijn moest. Eindelijk op de plaats bestemming, erachter komen dat 'ie al weg is. Ik was een beetje frusti op dat moment.
Hoeft niet persé beter. Het was alleen een beetje frusterend. De navigatie stuurt mij dwars door een woonwijk (na een half uur in Arnhem op de N325 stil te hebben gestaan), om dan op 2,5 km van mijn eindbestemming erachter te komen dat er een paal midden op de weg staat.
En ik dus weer terug moet... dwars door de woonwijk, via de N325. Daarna de A325 gepakt, de afslag eraf, bovenaan de afslag links ipv rechts gegaan. Ga ik weer de A325 op. Grmbl. Weer 3km terug, afslag eraf, omdraaien, weer richting Nijmegen. Boven aan de afslag RECHTS ipv links. Weg afgesloten., 5km omrijden.
En continue zag ik de plek waar ik zijn moest. Eindelijk op de plaats bestemming, erachter komen dat 'ie al weg is. Ik was een beetje frusti op dat moment.
het is idd een beetje lastige plek om te komen, ik heb er 2 zwagers wonen dat maakt het wel makkelijker
Daarom heb ik de upgrade van Tom-tom........ ze noemen het "intuïtie, versie 1.01"
Hangt er vanaf, ik roep wel eens dat het weer tijd wordt voor het noorden, maar als die hier in de buurt ligt verplaats ik hem ook wel weer
Ik doe ook niet aan navigatie. Richtingsgevoel en kaarten Richtingsgevoel heeft me 1x in de steek gelaten, dat was in Beijum
Ik heb keurig netjes gemeld dat ik ging rijden liefje
Ik zat in Groningen bij een stelletje ambtenaren, zonder internet.
Mjah, daar kan ik dan weer niets aan doen. Ik was trouwens ook maar net de file voor. Ze waren bezig met de voorbereidingen voor wegwerkzaamheden toen ik langs kwam. En op de terugweg was het een gigantische file
Mja, die posts zijn eigenlijk altijd verhulde (of wat minder verhulde ) TVP's. Eigenlijk zou er een iets van een automatische PM/mail/whatever moeten zijn om mensen te informeren waar de stok ligt. Op die manier gaat het spel misschien ook een stuk sneller.
Mja, die posts zijn eigenlijk altijd verhulde (of wat minder verhulde ) TVP's. Eigenlijk zou er een iets van een automatische PM/mail/whatever moeten zijn om mensen te informeren waar de stok ligt. Op die manier gaat het spel misschien ook een stuk sneller.
Ja, want dan doen er zeker weten meer FOK!kers mee, vooral op de 'dode' momenten, dus als de stok lang blijft liggen. Ik grijp namelijk steeds naast dat ding, omdat ik steeds als 'ie in de buurt is geen TVP oid heb gemaakt, en dus simpelweg het topic uit het oog verloren ben. Pas als ik 'm later weer tegenkom zie ik wat ik heb gemist... en ik zal vast niet de enige met dat probleem zijn.
Daarnaast is het dan natuurlijk ook een optie om te spelen met longitude/latitude, waardoor men alleen een mail/PM krijgt als de stok in een bepaalde radius is. En je kan ook nog eens mbv Google Maps de route tekenen die zich automatsch aanpast.
Op donderdag 20 mei 2010 20:27 schreef Broertie het volgende: Zal me dit weekend even rustig houden, na vorige week, maar als hij er zondagmiddag nog ligt, is 'ie van mij!!!
hmm * kwiebuske dan maar morgenaaf gaan moet ( als die dr nog ligt dan )
Of telkens het fokstoktopic bij je Favorieten zetten, en jezelf aanleren er elke dag ff te kijken, zo doe ik het en het werkt prima, wel telkens je favorieten bijwerken als er een nieuwe 'ronde' begint.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Sirolf het volgende: omdat ik steeds als 'ie in de buurt is geen TVP oid heb gemaakt, en dus simpelweg het topic uit het oog verloren ben. Pas als ik 'm later weer tegenkom zie ik wat ik heb gemist... en ik zal vast niet de enige met dat probleem zijn.
Zoals waarschijnlijk door de vorige plaatser verwacht, geen sleutel te bekennen in het bord. Uiteindelijk een telefoontje erbij gepakt;
Hier de ophalers, excl. Babybel (die maakte de foto);
Het "nieuwe" plaatsnaambord (hier ligt het stokje aan);
Sleutel rechts onderin het Zone 60 bord.
Professioneel geschoten omgevingsshots;
Ook ik hoorde bij de omgeving, heerlijk natuurlijk;
Wat zat er toch in mijn holletje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 02:35 schreef nijnja het volgende: Zoals waarschijnlijk door de vorige plaatser verwacht, geen sleutel te bekennen in het bord. Uiteindelijk een telefoontje erbij gepakt;
Op zondag 23 mei 2010 02:35 schreef nijnja het volgende: Zoals waarschijnlijk door de vorige plaatser verwacht, geen sleutel te bekennen in het bord. Uiteindelijk een telefoontje erbij gepakt;
_knip_
Wat zat er toch in mijn holletje?
SPOILER
Nijnja heeft een konijnenhol
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ze 'm hier hebben neergelegd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Thijz op 23-05-2010 11:13:05 ]
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Zat nog te twijfelen of ik 'm op zou halen, maar dikke kans dat 1 van de *tie's 'm oppikt. Lag 'ie nu bij Heerde?
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Zat nog te twijfelen of ik 'm op zou halen, maar dikke kans dat 1 van de *tie's 'm oppikt. Lag 'ie nu bij Heerde?
Ja, we stonden bewust zo 'vrolijk' op die foto. Achter mijn arm staat 'Gemeente Heerde'. Maar we hebben niets gefotosoept !
Maar goed gevonden
Ja, we stonden bewust zo 'vrolijk' op die foto. Achter mijn arm staat 'Gemeente Heerde'. Maar we hebben niets gefotosoept !
Maar goed gevonden
Ik heb ook nooit gezegd dat ze bewerkt zijn. Maar je verbergt de gemeentenaam niet voor niets, ik ken mijn Pappenheimers inmiddels wel een beetje. Een beetje creatief fotograferen moet kunnen, lijkt me.
Eerder terug dan verwacht, onderweg leuk plekje tegengekomen, niet moeilijk te vinden met GM, sleutel ligt in 60zone bord.... andere kant: Het lijken baggerfoto's, maar de borden zien er echt zo beroerd uit..
Op zondag 23 mei 2010 15:47 schreef Broertie het volgende: Eerder terug dan verwacht, onderweg leuk plekje tegengekomen, niet moeilijk te vinden met GM, sleutel ligt in 60zone bord.... [ afbeelding ] andere kant: [ afbeelding ] Het lijken baggerfoto's, maar de borden zien er echt zo beroerd uit..
Hebben ze er met een openstaande giertank langsgereden? Anyway, ik zou 'm hierzo zoeken.
Idd, wat een hel moet dat zijn door het dorp zelf heen te varen
Met wat zij hebben mag je niet verder dan het kanaal naar Steenwijk. Het dorp zelf mag je alleen in met kano's, punters, en van die fluisterbootje's En dat spul word aan jan en alleman verhuurd. Mensen zonder enige ervaring. En dat is niet leuk nee. Weleens een dag gedaan hoor, maar dan lekker op een donderdagmiddag buiten vakanties, dan is het wel een keertje geinig.
Met wat zij hebben mag je niet verder dan het kanaal naar Steenwijk. Het dorp zelf mag je alleen in met kano's, punters, en van die fluisterbootje's En dat spul word aan jan en alleman verhuurd. Mensen zonder enige ervaring. En dat is niet leuk nee. Weleens een dag gedaan hoor, maar dan lekker op een donderdagmiddag buiten vakanties, dan is het wel een keertje geinig.
Ik ga sowieso alleen maar met een fluisterboot. Wel zou ik graag een eigen boot willen, maar daar heb ik momenteel even geen geld voor