Volgens mij is Magenta verdwaaldquote:
Nog sneller als afgelopen weekend?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, die posts zijn eigenlijk altijd verhulde (of wat minder verhulde) TVP's. Eigenlijk zou er een iets van een automatische PM/mail/whatever moeten zijn om mensen te informeren waar de stok ligt. Op die manier gaat het spel misschien ook een stuk sneller.
En nee, ik heb atm geen tijd om dat te maken.
Ja, want dan doen er zeker weten meer FOK!kers mee, vooral op de 'dode' momenten, dus als de stok lang blijft liggen. Ik grijp namelijk steeds naast dat ding, omdat ik steeds als 'ie in de buurt is geen TVP oid heb gemaakt, en dus simpelweg het topic uit het oog verloren ben. Pas als ik 'm later weer tegenkom zie ik wat ik heb gemist... en ik zal vast niet de enige met dat probleem zijn.quote:
hmmquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:27 schreef Broertie het volgende:
Zal me dit weekend even rustig houden, na vorige week, maar als hij er zondagmiddag nog ligt, is 'ie van mij!!!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Sirolf het volgende:
omdat ik steeds als 'ie in de buurt is geen TVP oid heb gemaakt, en dus simpelweg het topic uit het oog verloren ben. Pas als ik 'm later weer tegenkom zie ik wat ik heb gemist... en ik zal vast niet de enige met dat probleem zijn.
quote:
ja, en dan heb je een kruk nodigquote:
Nou?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
* kwiebuske dan maar morgenaaf gaan moet ( als die dr nog ligt dan)
Het is niet erg als je het gewoon vergeten bentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:29 schreef JJH het volgende:
Ik was vanavond onverwacht dicht in de buurt!
Maar ik had geen tijd om langs te gaan.
Eens kijken of ik morgenvroeg nog een verloren uurtje heb...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef -gt- het volgende:
* -gt- uit betrouwbare bron weet dat Kwiebuske geen tijd heeft gehad
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 23 mei 2010 02:35 schreef nijnja het volgende:
Zoals waarschijnlijk door de vorige plaatser verwacht, geen sleutel te bekennen in het bord.
Uiteindelijk een telefoontje erbij gepakt;
[ afbeelding ]
Hier de ophalers, excl. Babybel (die maakte de foto);
[ afbeelding ]
Het "nieuwe" plaatsnaambord (hier ligt het stokje aan);
[ afbeelding ]
Sleutel rechts onderin het Zone 60 bord.
[ afbeelding ]
Professioneel geschoten omgevingsshots;
[ afbeelding ]
Ook ik hoorde bij de omgeving, heerlijk natuurlijk;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zat er toch in mijn holletje?Die laatste foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 02:35 schreef nijnja het volgende:
Zoals waarschijnlijk door de vorige plaatser verwacht, geen sleutel te bekennen in het bord.
Uiteindelijk een telefoontje erbij gepakt;
_knip_
Wat zat er toch in mijn holletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijnja heeft een konijnenhol
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ze 'm hier hebben neergelegd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Thijz op 23-05-2010 11:13:05 ]Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:
Ja, we stonden bewust zo 'vrolijk' op die foto. Achter mijn arm staat 'Gemeente Heerde'. Maar we hebben niets gefotosoeptquote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef Thijz het volgende:
[..]ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Zat nog te twijfelen of ik 'm op zou halen, maar dikke kans dat 1 van de *tie's 'm oppikt. Lag 'ie nu bij Heerde?
Ik heb ook nooit gezegd dat ze bewerkt zijn. Maar je verbergt de gemeentenaam niet voor niets, ik ken mijn Pappenheimers inmiddels wel een beetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, we stonden bewust zo 'vrolijk' op die foto. Achter mijn arm staat 'Gemeente Heerde'. Maar we hebben niets gefotosoept!
Maar goed gevonden
Waar plempt 'ie 'm neer, duurt zo lang? Toch niet weer in Zeeland, ofzo?quote:
denk eerder dat iedereen, net als ondergetekende, in de tuin van de zon en een biertie aan het genieten is.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vind het verdacht stil hier....
Is iedereen onderweg of zo?
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
denk eerder dat iedereen, net als ondergetekende, in de tuin van de zon en een biertie aan het genieten is.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:47 schreef Broertie het volgende:
Eerder terug dan verwacht, onderweg leuk plekje tegengekomen, niet moeilijk te vinden met GM, sleutel ligt in 60zone bord....
[ afbeelding ]
andere kant:
[ afbeelding ]
Het lijken baggerfoto's, maar de borden zien er echt zo beroerd uit..
*Check*quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
denk eerder dat iedereen, net als ondergetekende, in de tuin van de zon en een biertie aan het genieten is.
Zwolle. Ik was met een half uurtje weer thuis. En bootje is het motorjacht van mijn ouders, die waren een weekendje weg en lagen daar.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heerlijk is dat.
Woon je daar in de buurt?
Idd, wat een hel moet dat zijn door het dorp zelf heen te varenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Iets dichterbij.Belt Schutsloot.
Giethoorn wil je op een dag als vandaag niet zijn.
Met wat zij hebben mag je niet verder dan het kanaal naar Steenwijk. Het dorp zelf mag je alleen in met kano's, punters, en van die fluisterbootje'squote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, wat een hel moet dat zijn door het dorp zelf heen te varen
Ik ga sowieso alleen maar met een fluisterboot.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Met wat zij hebben mag je niet verder dan het kanaal naar Steenwijk. Het dorp zelf mag je alleen in met kano's, punters, en van die fluisterbootje's
En dat spul word aan jan en alleman verhuurd. Mensen zonder enige ervaring. En dat is niet leuk nee.
Weleens een dag gedaan hoor, maar dan lekker op een donderdagmiddag buiten vakanties, dan is het wel een keertje geinig.
Boten zijn duur. Ik wil er ook wel een.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ga sowieso alleen maar met een fluisterboot.
Wel zou ik graag een eigen boot willen, maar daar heb ik momenteel even geen geld voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |