Hoe dat danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef boertie het volgende:
Hier lag hij dus.
Zomertijd is echt ideaal Voor de stok
Ah, dat werd al een aantal keer hier genoemt, ik had het fout.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef boertie het volgende:
Hier lag hij dus.
Zomertijd is echt ideaal Voor de stok
De mogelijkheid om 'savonds fatsoenlijke foto's te maken en leuke plekjes op te zoekenquote:
Stok moet even ingewijd worden..... Spring nu in de auto om een mooi plekje uit te zoeken....quote:Op zondag 16 mei 2010 08:22 schreef Thijz het volgende:
Godsamme, dadelijk moet er een 3e houten stok gemaakt worden, omdat de 2e door alle *ties zo is uitgewoond...
* lees Boer/broer//zwager (doorhalen wat niet van toepassing is).
quote:Op zondag 16 mei 2010 08:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Stok moet even ingewijd worden..... Spring nu in de auto om een mooi plekje uit te zoeken....
denk de weerkaatsing van de zon op openstaande (dak)ramen.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:13 schreef G-NiLES het volgende:
http://maps.google.nl/maps?q=52.240921,6.559052&num=1&t=h&sll=52.232954,6.586831&sspn=0.027339,0.06403&hl=nl&ie=UTF8&ll=52.241184,6.564819&spn=0.001573,0.005273&z=18
wtf is dat stralende lichtdingen in het midden? die soort van ster?
jammer ik hoopte iets extraterritoriaal ontdekt te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:31 schreef Thijz het volgende:
[..]
denk de weerkaatsing van de zon op openstaande (dak)ramen.
In Goor?????? Ik geef toe, daar wonen nogal wat zonderlingen, maar aliens wou ik ze niet noemen....quote:Op zondag 16 mei 2010 10:34 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
jammer ik hoopte iets extraterritoriaal ontdekt te hebben
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:34 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
jammer ik hoopte iets extraterritoriaal ontdekt te hebben
dat laatste. maar me stomme chrome browser maakte er iets nederlands vanquote:Op zondag 16 mei 2010 10:42 schreef Thijz het volgende:
[..]extraterritoriaal of extra-terrestial?
Mijn huidige gok is dat 'ie hier ligt. Heb hier wel een Streetview hoekje gevonden (met zowaar iets dat op een plaatsnaambord lijkt), alleen dat huis op de 1e foto staat er niet. Maar als dat een nieuwbouwhuis is...
lijkt me redelijk te kloppen huis is inderdaad in aanbouw op de foto van broertie en bij dat bord lijkt me ook een lantaarnpaal te staanquote:Op zondag 16 mei 2010 10:42 schreef Thijz het volgende:
[..]extraterritoriaal of extra-terrestial?
Mijn huidige gok is dat 'ie hier ligt. Heb hier wel een Streetview hoekje gevonden (met zowaar iets dat op een plaatsnaambord lijkt), alleen dat huis op de 1e foto staat er niet. Maar als dat een nieuwbouwhuis is...
ik moet het ook allemaal f teruglezen en in de wiki's vermeldenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef nijnja het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsingen ertussen?
's-Heerenbroek=>Gelselaar=Broertiequote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef nijnja het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsingen ertussen?
Idd, hij lag hier ooit 1 km vandaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Tafelbier het volgende:
Téring die stok is zelfs in dat kleine klote dorp van mij geweest. Snap niet dat hij daar ooit is weggehaald.
zeer waarschijnlijk ben je morgen telaatquote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ...
Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:29 schreef Broertie het volgende:
[..]
's-Heerenbroek=>Gelselaar=Broertie
Gelselaar=>Epse=Nijnja
Epse=>Goor=boertie
Goor=>Hellendoorn=Broertie
Genoeg info?
Daaromquote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik moet het ook allemaal f teruglezen en in de wiki's vermelden
Als 'ie er morgen nog ligt, haal ik 'm hier op.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ...
Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
Doe geen moeite. De stok is alweer verhuisdquote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als 'ie er morgen nog ligt, haal ik 'm hier op.
Laat de foto's maar zitten, ben al onderweg....quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef nijnja het volgende:
Foto's komen als het goed is binnen een half uur o.i.d., babybel is net richting huis en hij heeft de foto's. Excuses.
Je vindt hem nietquote:Op zondag 16 mei 2010 17:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Laat de foto's maar zitten, ben al onderweg....![]()
![]()
![]()
babybel heeft er foto's van gemaakt jaquote:
Snel genoeg zo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef maok het volgende:
... (en verder de regels in de gaten houden zoals zo snel mogelijk plaatsen ed)
Nja, die foto's laten toch wel op zich wachten nuquote:
Roep dat niet te hardquote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef boertie het volgende:
BTW zal ik mij deze komende week niet met de stok bemoeien. Zit voor mijn werk in de kost. Tenzij de stok in de buurt van Bolsward komt
Misschien het pinksterweekend.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef boertie het volgende:
Zal mij benieuwen of dit weekend, qua verplaatsingen, nog overtroffen zal worden.
De stok voelt zich in het oosten toch het lekkerst... Als ik het goed heb is dit de tiende verplaatsing in 4 dagen??quote:
Wut? Nee, zoveel?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
De stok voelt zich in het oosten toch het lekkerst... Als ik het goed heb is dit de tiende verplaatsing in 4 dagen??
Oost-knollendam > Holtenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Oost-knollendam > Holten
Holten > Nijverdal
Nijverdal > 's-Heerenbroek
's-Heerenbroek > Gelselaar
Gelselaar > Epse
Epse > Goor
Goor > Hellendoorn
Hellendoorn > Wierden
Wierden > Azelo
Azelo > Apeldoorn
Of nog geen half uur (Epse)quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef Broertie het volgende:
Op sommige plekken heeft hij maar anderhalf, 2 uur gelegen....
Dat heb je in het oosten wel jaquote:Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef Crutch het volgende:
Dadelijk wordt het gewoon racen naar de stok om 'm überhaupt te kunnen verplaatsen.
De Fok!-stok-kers rijden achter elkaar aan in optocht.......quote:Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef Crutch het volgende:
Dadelijk wordt het gewoon racen naar de stok om 'm überhaupt te kunnen verplaatsen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:17 schreef Broertie het volgende:
[..]
De Fok!-stok-kers rijden achter elkaar aan in optocht.......
Ik dacht serieus wel, toen we naar azerlo gingen dat ik een bekende Golf zag rijdenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:17 schreef Broertie het volgende:
[..]
De Fok!-stok-kers rijden achter elkaar aan in optocht.......
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Broertie het volgende:
aangekomen bij het bord vechten om de sleutel......
Die was op de terugweg.....quote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht serieus wel, toen we naar azerlo gingen dat ik een bekende Golf zag rijden....
Achteraf zag ik dat ook jaquote:
Blaim babybel. Hij ging om half 6 'even' naar Olst. Deventer Olst is een kwartiertje ofzo, ik had ze ook al verwacht. Geen idee dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Broertie het volgende:
Maar even OT.... Waar blijven de foto's???
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Broertie het volgende:
Misschien pech? Tja...... een SAAB is geen Volvo.....
en zo is het!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een SAAB is wel een fucking SAAB jah!
Misschien Babybel even SMS'en ofzo?
Goed plan.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
Appeltjesstad. Trek hem maar weer naar Zwolle Rich!
op de kaart loopt die weg ook door, op de foto niet. Gevalletje niet-up-to-date?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:51 schreef Broertie het volgende:
Vreemd...... Heb wel een locatie gevonden. Bomen kloppen, heg klopt,mast op de achtergrond klopt, zelfs de hoge boom op de achtergrond naast de mast klopt, alleen mist er 1 belangrijk detail..... Het plaatsnaambord...
Als jij vandaag niet gaat, neem ik morgen ff een kijkje. Kom er toch langsquote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef Richfield het volgende:
Lijkt me nieuwbouwwijk
zou een gokje waard kunnen zijn
Wat let je!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef dekkered het volgende:
hij mag van mij wel weer is naar het zon overgoten Zeeland komen (die richting indergeval)
dat dus. Als ik voor morgenvroeg 07.00 niks gehoord heb, rij ik er langs.quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Richfield het volgende:
heb hem in de auto liggen hij lag inderdaad op de aangegeven locatie
Ik had hem ook al. Niet zo heel moeilijk met die dikke bomen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef Thijz het volgende:
Aha, hierzo. Ik plemp het Streetview poppetje ergens neer, meteen bingo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |