Of is het... Nee... Toch niet...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:25 schreef Richfield het volgende:
hij ligt niet meer in 's heerenbroek ik ben bang dat swolly me voor was.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:25 schreef Richfield het volgende:
hij ligt niet meer in 's heerenbroek ik ben bang dat swolly me voor was.
Niks van dat alles..... ben niet eerder in de gelegenheid geweest om online te komen, maar ik heb hem opgehaald en verplaatst.... Ga nu eerst even een hapje eten en dat zet ik de foto's online.....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Of is het... Nee... Toch niet...
zwarte_hand?
Denk dat Boertie of Zwagertie je wel voor is........... * Broertie pakt popcorn en wacht af....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Thijz het volgende:
Hier dus. Zelfs het rood/witte lint zit nog om de paal.
Als 'ie er maandag nog ligt, haal ik 'm op
nou, dan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef boertie het volgende:
[ afbeelding ]De Fok!stok mag Nederland niet verlaten.[ afbeelding ]
Dat er nog geen Fok!.be stok bestaat![]()
Bovendien maak je je dan ook schuldig aan een Nijnja.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:56 schreef fyah het volgende:
Komt hij beneden Eindhoven wil ik hem wel even internationaal dopen door hem hier in belgie ergens op de foto te zetten, en meteen erna terug ergens in NL te leggen
de stok heeft wel een aantal keren de weg afgesneden over de grensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef boertie het volgende:
[ afbeelding ]De Fok!stok mag Nederland niet verlaten.[ afbeelding ]
Dat er nog geen Fok!.be stok bestaat![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende:
Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen.
FOTO'S FOTO'S FOTO'S![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef Thijz het volgende:
[..]
Maak an, ik wil 'm ook weer eens een keer in handen hebben gehad
Klinkt alsof we 'm beter naar Mordor kunnen brengenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende:
Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen.
FOTO'S FOTO'S FOTO'S![]()
![]()
Zo!! Ben jij ook wakker???quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef zwagertie het volgende:
wat zou sneller gaan en vw of 4 ringen??
\quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef zwagertie het volgende:
compenseert wel weer met met je zelf extra hebtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef boertie het volgende:
[..]
\
Het scheelt denk ik wel dat ik minder kilo's heb
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef zwagertie het volgende:
Daar had ik het ook over. Maar goed, als jij jouw hoofd niet meetelt heb je inderdaad gelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef zwagertie het volgende:
[..]
compenseert wel weer met met je zelf extra hebt
door die 5 kilo heb ik een betere wegliggingquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:56 schreef boertie het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over. Maar goed, als jij jouw hoofd niet meetelt heb je inderdaad gelijk
Klopt. Maar die laatste 5 kilo nekt je als je naar het bord sprintquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:00 schreef zwagertie het volgende:
[..]
door die 5 kilo heb ik een betere wegligging
Tja, makkelijk maak ik het jullie toch nooit echt?!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef maok het volgende:
Hij is best lastig, volgens mij wordt dit een gevalletje alle borden bij langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |