ik moet het ook allemaal f teruglezen en in de wiki's vermeldenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef nijnja het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsingen ertussen?
's-Heerenbroek=>Gelselaar=Broertiequote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef nijnja het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsingen ertussen?
Idd, hij lag hier ooit 1 km vandaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Tafelbier het volgende:
Téring die stok is zelfs in dat kleine klote dorp van mij geweest. Snap niet dat hij daar ooit is weggehaald.
zeer waarschijnlijk ben je morgen telaatquote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ...
Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:29 schreef Broertie het volgende:
[..]
's-Heerenbroek=>Gelselaar=Broertie
Gelselaar=>Epse=Nijnja
Epse=>Goor=boertie
Goor=>Hellendoorn=Broertie
Genoeg info?
Daaromquote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik moet het ook allemaal f teruglezen en in de wiki's vermelden
Als 'ie er morgen nog ligt, haal ik 'm hier op.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Shit ik woon in Nijverdal. Stok lag zo dichtbij ...
Wierden kan ook nog wel maar vanmiddag heb ik visite. En vanavond lukt ook niet.
Doe geen moeite. De stok is alweer verhuisdquote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als 'ie er morgen nog ligt, haal ik 'm hier op.
Laat de foto's maar zitten, ben al onderweg....quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef nijnja het volgende:
Foto's komen als het goed is binnen een half uur o.i.d., babybel is net richting huis en hij heeft de foto's. Excuses.
Je vindt hem nietquote:Op zondag 16 mei 2010 17:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Laat de foto's maar zitten, ben al onderweg....![]()
![]()
![]()
babybel heeft er foto's van gemaakt jaquote:
Snel genoeg zo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef maok het volgende:
... (en verder de regels in de gaten houden zoals zo snel mogelijk plaatsen ed)
Nja, die foto's laten toch wel op zich wachten nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |