De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd!
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast geschreven. De onverwoestbare 'stok': De (tijdelijke) houten Fok!stok, nu vervangen door een nieuwe houten versie! Gemaakt door: 2cv Zodat hij niet makkelijk te slopen/weg te halen is, heeft deze stok wel een gebruiksaanwijzing Gemaakt door kanovinnie Gemaakt door zwarte_hand
Spelregels Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's: 1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord 1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De geschiedenis Zie ook deze Wiki, vol met gegevens, foto's en verplaatsers.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trivia Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem te halen... Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen
Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen? Voor een kaartje zou je hier eens kunnen kijken. Mits de server het blijft doen...
Ik heb het zo gekopieerd, ik kan het zo niet 1 2 3 vinden
ik wel, heb de wiki OP aangepast. Bij mij in de preview ziet het er goed uit. Maar ik kan jouw OP niet aanpassen. 't Zat 'm in het feit dat kanovinnie's link naar z'n profiel een url zonder tags was die schijnbaar niet lekker geinterpreteerd werd met de eindtag van de doorhaling.
[ Bericht 15% gewijzigd door Thijz op 13-05-2010 17:19:07 ]
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef boertie het volgende: Onderweg nog steeds. Het schiet mij nu wel te binnen dat ik vergeten ben om een nieuw grolschdopje op de nieuwe stok te timmeren.
oost-fucking-knollendam woont toch niemand in de buurt, denk dat het eerder daar aan ligt
ik wist niet eens dat het bestond :p
Boertie en ik wonen er ook niet in de buurt, vandaar dat we een halve dag in de auto hebben gezeten om hem op te halen en wat meer leven in het spel te brengen, als hij wéér terug naar het westen gaat, ligt het spel wéér stil.......
Even uitkijken bij het pakken van de stok. Hij ligt bij de poot aan de slootkant, anders lag ie op de weg. En er staan veul brandnetels omheen, neem een paar werkhandschoenen mee. Het sleuteltje ligt trouwens onderin het '30' bord.
Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Broertie het volgende: Hier ongeveer? Hebben ze de bomen gekapt rechts van de weg als je 's-heerenbroek uit rijdt??
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Niks van dat alles..... ben niet eerder in de gelegenheid geweest om online te komen, maar ik heb hem opgehaald en verplaatst.... Ga nu eerst even een hapje eten en dat zet ik de foto's online.....
Was een snelle hap, leve de diepvriespizza! Ok, lang verhaal kort maken, stok opgehaald, hier neergelegd: Sleutel ligt in het bordje rechts op de achtergrond... Ik weet dat het nu makkelijk maak, maar beschouw het maar als een tussendoortje...
Oh, ja, als een modje meeleest.... TT loopt een verplaatsing of 2 achter.......
Misschien morgen met babybel, nu even geen trek in !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Even een stukje toeren. Misschien dat ik er wel langs kom
Komt hij beneden Eindhoven wil ik hem wel even internationaal dopen door hem hier in belgie ergens op de foto te zetten, en meteen erna terug ergens in NL te leggen
[ Bericht 1% gewijzigd door fyah op 15-05-2010 18:11:26 ]
Op zaterdag 15 mei 2010 17:56 schreef fyah het volgende: Komt hij beneden Eindhoven wil ik hem wel even internationaal dopen door hem hier in belgie ergens op de foto te zetten, en meteen erna terug ergens in NL te leggen
Bovendien maak je je dan ook schuldig aan een Nijnja.....
Inderdaad, hij mag best even een reisje door belgië maken, hij mag er alleen niet komen te liggen. (en verder de regels in de gaten houden zoals zo snel mogelijk plaatsen ed)
Blij dat er mobiele telefoons zijn. Op het moment dat ik in de auto wou stappen kreeg ik bericht dat het niet meer nodig was. Een andere stokker is er al mee aan de haal.
Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende: Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Maak an, ik wil 'm ook weer eens een keer in handen hebben gehad
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Maak an, ik wil 'm ook weer eens een keer in handen hebben gehad
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef boertie het volgende: Hmmm het nadeel is nu wel dat de kronkel in mijn kop zich vastgebeten heeft in het feit dat ik vandaag de stok nog eens in handen wil krijgen. FOTO'S FOTO'S FOTO'S
Klinkt alsof we 'm beter naar Mordor kunnen brengen
Kijk, in Twente weet men wat verplaatssnelheid is! Hulde!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef maok het volgende: Hij is best lastig, volgens mij wordt dit een gevalletje alle borden bij langs.
Tja, makkelijk maak ik het jullie toch nooit echt?!
Het dorp uit een bocht naar rechts en het dorp in een zijweg naar links. (en het bord op de Lochemseweg staat ook ongeveer zo ver achter de Olthoflaan)