johan Derksen had laatst ook nog iets over abe lenstra, dat hij een gruwelijke hekel aan hem had.quote:
Hij zei dat hij een handtekening vroeg van Abe als klein kind en dat Abe hem wegduwde geloof ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
johan Derksen had laatst ook nog iets over abe lenstra, dat hij een gruwelijke hekel aan hem had.
Of niet DrDentz?
Maar geen lollige filmpjes dat kan weer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:51 schreef Xenomaniac het volgende:
De politieke partijen schorten de campagne tot vrijdag op, (ook geschift maar a la) DWDD blijft keurig Jod duwen. Goed zo jongens, strak in de leer.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Godtje het volgende:
Hugo!![]()
Nu nog even de Hond en Felix afzeiken en hij is helemaal goed bezig.
Ik vind Peter ook een kwal maar het is natuurlijk mogelijk dat je het ene punt boven het andere stelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef pberends het volgende:
Het is wel grappig dat Peter R. D66 gaat stemmen. Dat is nou net een partij die voor privacy opkomt. Terwijl Peter R. juist graag wil dat iedereen z'n DNA zomaar inlevert om moorden op te lossen!
Vond hem opzich wel goed, dit keer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Xenomaniac het volgende:
En nu een zielig gedicht van Nico.
Vast gevoelig.
Cheap.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Vond hem opzich wel goed, dit keer.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom nooit zo'n fijn en gevoelig gedicht als er weer een veerboot met 238 Indonesiërs naar de kelder is gegaan?
Nou inderdaad zeg, wat een hypocriet!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom nooit zo'n fijn en gevoelig gedicht als er weer een veerboot met 238 Indonesiërs naar de kelder is gegaan?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, rock 'n roll mag ook, als er maar niet gelachen wordt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef pberends het volgende:
Hugo is scherp vandaag!
Wat een zaadloos nietszeggends gesprek!
Bah, en dan ook nog zingen over wings.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fokke en Sukke mag natuurlijk wel want dat is nooit grappig
Je zegt het zelf al: nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, jouw opmerking over de indonesiers gelukkig niet
Of de zoveelste steek/schietpartij op een Chinese school in korte tijd waar we werkelijk niets van gehoord hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fokke en Sukke mag natuurlijk wel want dat is nooit grappig
Als het kan permanent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Oei die peterr gaat zo ontploffen
Ja leuk dat boekje inderdaad en hij zal zeker gelijk hebben dat er geen reet van klopt. Maar hij is toch misdaadverslaggever? Tegenwoordig is Peter de moraalridder alleen nog maar tv om te praten over geert wilders en boekjes.quote:
Ik snap Matthijs wel. Je gaat het niet over iemand hebben die zich niet kan verdedigen (in dit geval, Korterink).quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niemand laat die uitgever uitpraten
als ik uitgever was geweest, had ik lekker schijt gehad aan peterrquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Die uitgever had daar nooit moeten gaan zitten..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Omg, Lucky TV, en we mochten niet lachen.
Maar ik heb het dapper volgehouden. Ha!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Omg, Lucky TV, en we mochten niet lachen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef Felagund het volgende:
Geen Tv draait door en deze lucky tv mag wel? Een beetje krom.
Zou geweldig zijn als kopers van het boek Maria zouden aanklagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef MilaNL het volgende:
Wat maakt het die uitgever allemaal nou weer uit. Zijn boeken verkopen nog steeds (niemand kijkt eerst wat de uitgever is en boycot dan deze) en de schrijvers komen nog altijd binnen (misschien wel meer).
Geweldig, iedereen zijn tientje terugvragen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Zou geweldig zijn als kopers van het boek Maria zouden aanklagen.
Wat dom dat iedereen ook nog met beide ogen intrapt. Dat VARA nest gaf hem geen schijn van kans. Hij mocht niet uitpraten en er werd lacherig op hem gereageerd. Allemaal dingen die meewerken aan de beeldvorming. Gelukkig heeft de uitgever zelf al goed kunnen profiteren van diezelfde dommigheid. Het is toch geen nieuws dat waargebeurde verhalen worden aangedikt. Wat een non nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Jezus, wat een klapmongool die uitgever. Hij kan niet winnen.
Er zit wel een verschil tussen aandikken en compleet uit de lucht gegrepen.:')quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef Karammel het volgende:
Het is toch geen nieuws dat waargebeurde verhalen worden aangedikt. Wat een non nieuws.
Maar je weet dan ook niet of het compleet uit de lucht is gegrepen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen aandikken en compleet uit de lucht gegrepen.:')
Het meisje heeft een moeilijke tijd gehad waarbij ze tegen haar wil seks heeft gehad en te maken kreeg met schimmige zaakjes waarbij haar loverboy betrokken was. Dat was toch wel vastgesteld?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Peter R. de de Vries heeft gelijk, maar stelt zich verschrikkelijk aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar daar kon die uitgever dus ook helemaal geen antwoord op geven. Dat was juist het slechte aan zijn verhaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar je weet dan ook niet of het compleet uit de lucht is gegrepen.
Ik ben het met hem eens. Dat paniekgedrag van Nederland tegenwoordigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
Die opmerking van Hugo Borst over dat het voor zijn gevoel niets uitmaakt of het 61 Nederlanders zijn of 61 Engelsen is hypocriet. Blijkbaar maakt de Nederlandse nationaliteit voor hem wel uit, want waarom komt hij anders met Giovanni van Bronkhorst en niet met een willekeurige andere topvoetballer?
True.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind Peter ook een kwal maar het is natuurlijk mogelijk dat je het ene punt boven het andere stelt.
Ik heb het boek nog niet, maar ga het nu zeker kopen. Uitstekende zakenman die uitgever. Hij was de enige in die studio die correct bleef en zich niet liet verleiden tot het verheffen van de stem of het uitkramen van onzin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef chufi het volgende:
Mogelijk is het allemaal een media-hype om het boek nog meer te verkopen
Waarom maakt het voor voetbal dan wel opeens uit of iemand een Nederlander is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Dat paniekgedrag van Nederland tegenwoordigGewoon goede berichtgevingen als er iets te melden valt, op deze manier wordt het wat hypocriet..
Alleen ging hij inhoudelijk niet in op de feitelijke onjuistheden. Wilde opeens kritiek geven op een andere journalist. Ik vond het niet sterk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog niet, maar ga het nu zeker kopen. Uitstekende zakenman die uitgever. Hij was de enige in die studio die correct bleef en zich niet liet verleiden tot het verheffen van de stem of het uitkramen van onzin.
Ze zal vast in een ongezonde relatie gezeten hebben en hele slechte dingen meegemaakt, maar vertel dat dan gewoon en ga het niet aandikken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Karammel het volgende:
[..]
Het meisje heeft een moeilijke tijd gehad waarbij ze tegen haar wil seks heeft gehad en te maken kreeg met schimmige zaakjes waarbij haar loverboy betrokken was. Dat was toch wel vastgesteld?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom maakt het voor voetbal dan wel opeens uit of iemand een Nederlander is?
Waarom zien we Hugo Borst deze zomer wel weer aanschuiven bij Jack van Gelder om zich buitenproportioneel te interesseren in het team van Nederland?
Man, hij heeft werkelijk niets gezegd dat ergens op sloeg, je kunt natuurlijk ook moeilijk het onverdedigbare verdedigen. Volgende week komt hij lang om, zonder zijn stem te verheffen, te beweren dat de maan van groene kaas gemaakt is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog niet, maar ga het nu zeker kopen. Uitstekende zakenman die uitgever. Hij was de enige in die studio die correct bleef en zich niet liet verleiden tot het verheffen van de stem of het uitkramen van onzin.
Hypocrietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
Die opmerking van Hugo Borst over dat het voor zijn gevoel niets uitmaakt of het 61 Nederlanders zijn of 61 Engelsen is hypocriet. Blijnkbaar maakt de Nederlandse nationaliteit voor hem wel uit, want waarom komt hij anders met Giovanni van Bronkhorst en niet met een willekeurige andere topvoetballer?
Hoe laat Borst zien dat hij niet achter zijn statement staat? Dat zou alleen maar kunnen als hij zelf met een uitzending komt over deze vliegrampquote:Hypocrisie of huichelarij is het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht (zie integriteit).
Ik zag een man die totaal niet uit zijn woorden kwam.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem een oplichter kunt noemen. Ik denk dat het meer de Nederlandse uitgeverscultuur is. Zoals Hugo zegt, in Amerika gaat er eerst een leger juristen over zo'n boek voordat het uitgegeven mag worden. In Nederland is men daar iets makkelijker in. Dat is een slechte zaak in dit geval.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef NoCigar het volgende:
Lekkere groezelige oplichter die uitgever, ik zou me rot schamen als ik hem was.
Klopt inderdaad deels wat hugo zegt... maar de nieuwswaarde wordt nou eenmaal ook bepaald door de afstand (en onverwachtheid). Hij komt zelf ook niet voor niets met nieuws over giovanni ipv over een of andere turk die er mee stopt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom zien we Hugo Borst deze zomer wel weer aanschuiven bij Jack van Gelder om zich buitenproportioneel te interesseren in het team van Nederland?
Hij zei helemaal niks, dus tsja...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Karammel het volgende:
[..]
Nee dus. Verkrachting heeft de rechter niet geconstateerd en van loverboys is ook nergens aantoonbaar sprake.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Karammel het volgende:
[..]
Het meisje heeft een moeilijke tijd gehad waarbij ze tegen haar wil seks heeft gehad en te maken kreeg met schimmige zaakjes waarbij haar loverboy betrokken was. Dat was toch wel vastgesteld?
Daar kreeg hij ook niet echt de kans toequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag een man die totaal niet ut zijn woorden kwam.
Jij hebt het nu over Hugo's opmerking over dat je nu nog niets over de ramp kunt zeggen. Dat klopt, daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
HypocrietVolgens mij moet je eens even nagaan wat dat woord betekend.
[..]
Hoe laat Borst zien dat hij niet achter zijn statement staat? Dat zou alleen maar kunnen als hij zelf met een uitzending komt over deze vliegramp
Borst heeft gelijk. Niemand kan op dit moment een zinnig antwoord geven op vragen die er toe doen. Vragen als "wat is er gebeurd?", "hoe kan dit?". Dat zijn de vragen waar een journalist op dient te duiken.
Bij Hart van Nederland hadden ze net een kerel die een collega heeft die de crash heeft gezien. Sencundaire informatievoorziening dus. Waarom? Puur sensantie journalistiek. Iets brengen om het vullen van de uitzending. Anders hadden ze wel gewacht tot ze die collega zelf aan de lijn konden krijgen.
En hij komt met Giovanni omdat dat een voetballer is die aangegeven heeft te stoppen. Hoeveel andere voetballers ken je die dit vandaag hebben aangegeven? Ik geen enkele andere.
Je geeft iets uit en promoot het heftig als de schokkende waarheid terwijl het aantoonbaar onjuist is. Lijkt me de boel bedriegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem een oplichter kunt noemen. Ik denk dat het meer de Nederlandse uitgeverscultuur is. Zoals Hugo zegt, in Amerika gaat er eerst een leger juristen over zo'n boek voordat het uitgegeven mag worden. In Nederland is men daar iets makkelijker in. Dat is een slechte zaak in dit geval.
Neemt niet weg dat Peter R. de Vries reageert alsof hij een stuk gember in z'n reet heeft.
Ohhhhhhhh sorryquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over Hugo's opmerking over dat je nu nog niets over de ramp kunt zeggen. Dat klopt, daar ben ik het mee eens.
Ik had het over Hugo's opmerking dat het voor je gevoel niet hoeft uit te maken of het nu 61 dode Nederlanders zijn of 61 dode Engelsen.
Maar als we van de zomer 11 voetballende Nederlanders zien zal Hugo daar op tv meer over praten dan 11 voetballende Portugezen.
Zoals ie al zei: Ik zag het bericht, vond het vreselijk om te horen/zien en ging toen weer over tot de orde van de dag. Als voorbeeldje noemde hij van Bronckhorst, maar dat hadden natuurlijk ook vijf andere onderwerpen kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk lang aan het woord komen maar er kwam alleen maar onduidelijk gehakkel over 'beleving' en 'authenticiteit' uit, dat laatste een begrip waarvan hij duidelijk een andere invulling heeft dan de rest van Nederland.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar kreeg hij ook niet echt de kans toe
Ik vind dat dit boek niet uitgebracht had mogen worden. Dan had men of op feitenonderzoek moeten gaan of men had voorin een opmerking moeten plaatsen.
Wat kon Matthijs dan zeggen? Hij ziet ook wel dat het verhaal niet erg plausibel is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Horloge het volgende:
Het is wel een beetje sneu om met z'n drieën in te gaan hakken op iemand, ongeacht wie het is. Een goede presentator zorgt voor een balans en speelt desnoods advocaat van de duivel.
Niet de kans? Die man bleef maar lullen zoals iemand hierboven ook zegt. Wat ie zei, was dan niet veel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar kreeg hij ook niet echt de kans toe
Ik vind dat dit boek niet uitgebracht had mogen worden. Dan had men of op feitenonderzoek moeten gaan of men had voorin een opmerking moeten plaatsen.
Hij kreeg ruim genoeg de tijd, maar hij hakkelde maar wat.quote:
Hij heeft beaamt dat het niet volledig gebaseerd is op de waarheid, dat het wel degelijk deels gebaseerd is op de waarheid en dat het in Nederland totaal geen probleem is om het boek dan waarheidsgetrouw te noemen. Dat lijkt me toch een duidelijke boodschap.quote:
"Bedriegen" is als je daar ook bewust van bent. Ik denk dat het meer laksheid is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je geeft iets uit en promoot het heftig als de schokkende waarheid terwijl het aantoonbaar onjuist is. Lijkt me de boel bedriegen.
Hij wilde z'n nieuwe boek verkopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat hij probeerde was de discussie af te leiden naar dat andere boek dat nog uit moet komen en waar dus niemand iets over kan zeggen. Ging niet in op Peter.
Dan is het wel héél toevallig dat van Bronckhorst een Nederlander is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals ie al zei: Ik zag het bericht, vond het vreselijk om te horen/zien en ging toen weer over tot de orde van de dag. Als voorbeeldje noemde hij van Bronckhorst, maar dat hadden natuurlijk ook vijf andere onderwerpen kunnen zijn.
Mee eens, alleen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:38 schreef Karammel het volgende:
[..]
Hij heeft beaamt dat het niet volledig gebaseerd is op de waarheid, dat het wel degelijk deels gebaseerd is op de waarheid en dat het in Nederland totaal geen probleem is om het boek dan waarheidsgetrouw te noemen. Dat lijkt me toch een duidelijke boodschap.
Nu is het in ieder geval bekender geworden. Het boek heeft nogal impact gehad op meisjes uit de leeftijdsgroep van Maria Mosterd, en trouwens ook op scholen, op de voorlichting en de hulpverlening en zelfs bij de politie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"Bedriegen" is als je daar ook bewust van bent. Ik denk dat het meer laksheid is.
Dat de man zijn waarheid nu nog volhoudt is natuurlijk wel oliedom.
Maar goed, ik begrijp de grote aandacht voor deze zaak niet zo. Omdat Peter R. de Vries het opgepikt heeft is het opeens belangrijk nieuws?
Ik denk eerder dat hij geschrokken is van de felheid van het commentaar en daardoor van zijn apropos was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kreeg ruim genoeg de tijd, maar hij hakkelde maar wat.
Nee hoor. Van Bronkhorst heeft aangegeven te stoppen. En hij is voor zover ik weet de enige die dat heeft gedaan vandaag. En is dus een uitzondering vandaag. Daarom werd hij genoemd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is het wel héél toevallig dat van Bronckhorst een Nederlander is!
En dan is het wel héél toevallig dat hij straks weer meedoet met allemaal programma's waarover uren over iedere speler van Oranje geluld wordt.
Waarom maakt het voor voetbal opeens wel uit?
Matthijs is natuurlijk ook partij in deze zaak want hij staat met z'n poffertjesporum op de omslag met de quote: "Dit is een belangrijk boek."quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat kon Matthijs dan zeggen? Hij ziet ook wel dat het verhaal niet erg plausibel is.
Ik denk dat er vast wel een nieuwtje over een niet-Nederlandse topvoetballer was vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Van Bronkhorst heeft aangegeven te stoppen. En hij is voor zover ik weet de enige die dat heeft gedaan vandaag. En is dus een uitzondering vandaag. Daarom werd hij genoemd.
Het had ook over de verkiezingen in Engeland kunnen gaan of de Ronde van Italië. Hij wilde duidelijk maken dat de wereld niet stilstaat en DWDD niet mee zou moeten doen met dit soort Telegraaf acties.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is het wel héél toevallig dat van Bronckhorst een Nederlander is!
En dan is het wel héél toevallig dat hij straks weer meedoet met allemaal programma's waarover uren over iedere speler van Oranje geluld wordt.
Waarom maakt het voor voetbal opeens wel uit?
Nou ja, hij belde ook direct met een fotograaf die hij kende en in Zuid-Afrika zit. Dus je kan niet ontkennen dat het nogal wat impact heeft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het had ook over de verkiezingen in Engeland kunnen gaan of de Ronde van Italië. Hij wilde duidelijk maken dat de wereld niet stilstaat en DWDD niet mee zou moeten doen met dit soort Telegraaf acties.
Hij ontkende ook totaal de ernst van de situatie niet, hij wilde niet dat DWDD afzakt naar het niveau Jensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ja, hij belde ook direct met een fotograaf die hij kende en in Zuid-Afrika zit. Dus je kan niet ontkennen dat het nogal wat impact heeft.
Op welke manier je vervolgens daar als programma op reageert, is natuurlijk een tweede.
Dan is die Van Rossum aardig kortzichtig. Die verkeersslachtoffers komen inderelk jaar voor. Terwijl een vliegtuigramp van dergelijke omvang, waarbij nog eens tientallen Nederlanders bij betrokken zijn, slechts ééns in de zoveel tijd voorkomt. Het is dus een bijzondere situatie, en is het niet gek dat daar ook extra aandacht aan besteed wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Maarten van Rossem zei ook al zoiets. Dat het "bijzonder eigenaardig" is dat de programmering totaal omgegooid wordt bij een vliegramp, terwijl er in het 'gewone' verkeer jaarlijks al honderden slachtoffers vallen.
Hugo Borst heeft gewoon, zoals iedere Nederlandse tv-persoonlijkheid, buitengewoon veel aandacht voor dingen die in Nederland gebeuren. Dat zie je terug in zijn programma's, zijn praatjes bij DWDD en straks weer zijn rol bij Studio Voetbal. Bij die tv-optredens maakt hij zich altijd druk over wat er in Nederland gebeurd. Om dan op de dag van een ramp een podium te pakken om dit soort statements te doen: smakeloos en schijnheilig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het had ook over de verkiezingen in Engeland kunnen gaan of de Ronde van Italië. Hij wilde duidelijk maken dat de wereld niet stilstaat en DWDD niet mee zou moeten doen met dit soort Telegraaf acties.
Inderdaad, dat zijn ook tragische verhalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Maarten van Rossem zei ook al zoiets. Dat het "bijzonder eigenaardig" is dat de programmering totaal omgegooid wordt bij een vliegramp, terwijl er in het 'gewone' verkeer jaarlijks al honderden slachtoffers vallen.
Op zich ben ik het met je eens. Maar die vergelijking met een 'Engelse' vliegtuigramp klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij ontkende ook totaal de ernst van de situatie niet, hij wilde niet dat DWDD afzakt naar het niveau Jensen.
Met z'n allen niet gaan lachen in de uitzending en DTDD overslaan getuigt niet van respect naar de slachtoffers en nabestaanden, maar door er alleen over te spreken als er echt nieuws over te melden valt. Overgaan tot de orde van de dag op de momenten dat er niets zinnigs te melden valt, dat wilde hij zeggen.
Maar als de poest van Tante Bep in de boom zit, ben je bij SBS altijd aan het juiste adresquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn ook tragische verhalen.
En als de boom van Ome Jack in de poes zit, ben je bij GeenStijl altijd aan het juiste adresquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar als de poest van Tante Bep in de boom zit, ben je bij SBS altijd aan het juiste adres
Idd, het ging meer over de hypocrisie rondom een ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Hugo durfde zeker niks te zeggen toen Peter R en die andere man (weet zijn naam niet eens) aan het praten waren met Mathijs natuurlijk
Over Ome Jack gesproken, die heeft best mazzel met de timing die crash.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ome Jack
Tja, zoals Rottenberg zegt: hij zal toch een keertje op z'n werk moeten komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over Ome Jack gesproken, die heeft best mazzel met de timing die crash.
Ome Jack is tot na het weekend uit de wind.
Inderdaad, DAAR zou Hugo wat over moeten zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef nomar83 het volgende:
Ik begrijp er nog steeds weinig van: Omdat het humor is, hadden ze de TV Draait Door geschrapt... waarom dan wel Fokke & Sukke, Nico's gedichten en Lucky TV?
Filmpjes op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef nomar83 het volgende:
Ik begrijp er nog steeds weinig van: Omdat het humor is, hadden ze de TV Draait Door geschrapt... waarom dan wel Fokke & Sukke, Nico's gedichten en Lucky TV?
Ja maar serieus, als je zonodig een statement wilt maken en mee wil doen aan een verdriet wat dan blijkbaar heerst in Nederland, wat volgens mij vooral door de media zo wordt geschetst, haal dan ook echt alle humor uit je programmering.quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja maar serieus, als je zonodig een statement wilt maken en mee wil doen aan een verdriet wat dan blijkbaar heerst in Nederland, wat volgens mij vooral door de media zo wordt geschetst, haal dan ook echt alle humor uit je programmering.
Ja, maar dat MAG dus niet.quote:
Dat is educatie..quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef nomar83 het volgende:
Wat zei Matthijs trouwens over omgegooide programmering op de publieke omroep? Als dat zo is mag hij morgen wel even uitleggen waarom nu Jiskefet op 3 is.
Waarom zeg je niet gewoon zelf wat je denkt? Mag dat niet van je moeder?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
Wat een huilie die Matthijs. Hugo zei gewoon wat veel mensen denken, inclusief ik.
Waarom vindt Hugo Nederlanders dan wel belangrijker bij ander nieuws? Waarom begint hij die discussie juist bij dit onderwerp en niet bij al die andere dingen waarover hij in de media praat, waarbij ook buitenproportioneel veel aandacht naar NL gaat.quote:Als het 60 Engelsen of Duitsers waren geweest dan was het nooit zo groot in het nieuws geweest. Dan gaan meteen weer over tot de orde van de dag. Nu zijn het Nederlanders, die voor mij net zo belangrijk zijn als die Engelsen of Duitsers, ik ken ze namelijk toch niet. Misplaatste nationalisme zou je het dus kunnen zien, dat het nu zulk groot nieuws is.
ik ben het hier totaal mee eens, het slaat bij beide onderwerpen gewoon nergens op. Wat Hugo bij het eerste onderwerp zei was precies wat ik dacht. Natuurlijk moeten ze wel met zo'n onderwerp beginnen, dat doen ze altijd, met een soort 'wat gebeurde er vandaag-onderwerp'. Maar over oorzaken valt toch echt heel weinig te zeggen nu..quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef VonHinten het volgende:
Btw, het programma heet toch DE WERELD DRAAIT DOOR? Met zo'n naam zou je toch verwachten dat ze juist wel overgaan tot de orde van de dag, ipv een expert tien minuten aan het woord te laten terwijl ie er toch nog niets zinnigs over kan zeggen. De opmerking van Hugo dat dit nieuws nog niet te duiden was (en daarom dus niet zoveel aandacht verdient) was een schot in de roos in het journalistieke zieltje van Matthijs en hij kon toen ook niet anders dan het gesprek beëindigen.
Hetzelfde geldt overigens voor de wekelijkse speculatie met Felix en De Hond, mijn god... Ow er is weer een zeteltje bij de VVD gekomen, en GroenLinks blijft stabiel... Dikke vette care! En vervolgens gaan ze speculeren waar dit vandaan komt. Pffff
Preciesquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef VonHinten het volgende:
Btw, het programma heet toch DE WERELD DRAAIT DOOR? Met zo'n naam zou je toch verwachten dat ze juist wel overgaan tot de orde van de dag, ipv een expert tien minuten aan het woord te laten terwijl ie er toch nog niets zinnigs over kan zeggen. De opmerking van Hugo dat dit nieuws nog niet te duiden was (en daarom dus niet zoveel aandacht verdient) was een schot in de roos in het journalistieke zieltje van Matthijs en hij kon toen ook niet anders dan het gesprek beëindigen.
Hetzelfde geldt overigens voor de wekelijkse speculatie met Felix en De Hond, mijn god... Ow er is weer een zeteltje bij de VVD gekomen, en GroenLinks blijft stabiel... Dikke vette care! En vervolgens gaan ze speculeren waar dit vandaan komt. Pffff
Wat is er mis met het woord 'joch'?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Joch? kun je wel jongen zeggen hé
wat maakt het uit, joch of jongenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Joch? kun je wel jongen zeggen hé
Nou, nou, poeh. "Kereltje", "ventje", "gozertje", mag dat wel?quote:
Extra aandacht voor dat boekje, prima toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Die uitgever had daar nooit moeten gaan zitten..
Het is niet alleen Matthijs he, daar zit een hele crew/redactie achter van een paar 100 man.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom een compilatie-show vandaag? Wou Mathijsje niet werken met hemelvaart?
Je bent zelf vandaag wel aan het werk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom een compilatie-show vandaag? Wou Mathijsje niet werken met hemelvaart?
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is niet alleen Matthijs he, daar zit een hele crew/redactie achter van een paar 100 man.
Nee, maar ik werk dan ook niet in de entertaiment-sector. En bovendien boeit hemelvaart me niets, had liever een vrije dag gehad die ik naar eigen wens kon opnemen voor een land weekendje ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent zelf vandaag wel aan het werk?
4 ton maar? haha. Dat is m'n maandelijkse bonus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:41 schreef _Mystery_ het volgende:
van Nieuwkerk vangt 4ton ik denk dat ritmo niet zoveel verdiend.
Ja, skippen dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Komende uitzendingDe uitzending van donderdag 13 mei is een compilatie-uitzending met een selectie van de beste gesprekken van het afgelopen seizoen.
Er is verder toch niks op TV ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |